- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
adostar
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2003 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
buna treaba ai facut se merita daca ai ac si daca faci drumuri multe in exterior (lungi)
as fi avut o propunere pentru prinderea scurgeri pe tubulatura de aer
flansa pe care ai taiat-o tu trebuia sa o introduci din interiorul tubulaturi spre exterior ,si acolo o lipeai cu silicon sanitar si pe interior si pe exterior si nu mai erai nevoit sa pui acele suruburi
in cel mai rau caz daca se misca puneai pe exterior un colier de plastic(soricel) care sa o tina trasa in jos (adica sa nu intre inapoi in tubulatura) sau in momentul in care puneai furtunul transparent il prindeai cat mai sus spre tubulatura ,ca sa tina flansa acolo
era doar o sugestie
as fi avut o propunere pentru prinderea scurgeri pe tubulatura de aer
flansa pe care ai taiat-o tu trebuia sa o introduci din interiorul tubulaturi spre exterior ,si acolo o lipeai cu silicon sanitar si pe interior si pe exterior si nu mai erai nevoit sa pui acele suruburi
in cel mai rau caz daca se misca puneai pe exterior un colier de plastic(soricel) care sa o tina trasa in jos (adica sa nu intre inapoi in tubulatura) sau in momentul in care puneai furtunul transparent il prindeai cat mai sus spre tubulatura ,ca sa tina flansa acolo
era doar o sugestie
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- claudiu-cld
- *******
- 6,515 mesaje
- din 13 Sep 2006
- Astra 2000 y17dt
- Constanta
claudiu-cld
- Mesaje scrise: 6,515
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2006
- Mesaj Privat
- LEO B-L-A.
- **
- 80 mesaje
- din 20 Jan 2009
- Vectra 2005 Z19DT
- Calarasi
LEO B-L-A.
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Calarasi
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut
am urmarit interventia ta asupra torpedoului si a iesit bine.
pot sa-ti dau o idee adica pe filetul adaptorului sau racordului drept de polipropilena sa montezi un robinet cu bila pentru a putea inchide si deschide mai usor aerul.
asta daca iese suficient filet si daca nu te incurca.
si se gasesc dar foarte rar si adaptori de polipropilena de 3/8,acela care il ai este de 20 adica 1/2 si intra furtunul flexibil mai usor pe acela de 3/8.
am urmarit interventia ta asupra torpedoului si a iesit bine.
pot sa-ti dau o idee adica pe filetul adaptorului sau racordului drept de polipropilena sa montezi un robinet cu bila pentru a putea inchide si deschide mai usor aerul.
asta daca iese suficient filet si daca nu te incurca.
si se gasesc dar foarte rar si adaptori de polipropilena de 3/8,acela care il ai este de 20 adica 1/2 si intra furtunul flexibil mai usor pe acela de 3/8.
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Salut , adaptorul - holenderul din poza este de Ø20 cu polipropilena de apa fara insertie. In mod normal ar fi mers si un niplu nichelat insa nu mi s-a parut suficient ca suprafata de contact .
La robinet m-am gandit si eu insa nu am acces sa-l inchis si sa-l deschid asa ca am pus un dop de la o sticla de 5l cu top cu filet (vezi cateva poze postate mai sus) .
La robinet m-am gandit si eu insa nu am acces sa-l inchis si sa-l deschid asa ca am pus un dop de la o sticla de 5l cu top cu filet (vezi cateva poze postate mai sus) .
- zafira 2.0 automatic
- ****
- 1,031 mesaje
- din 15 Nov 2005
- Zafira 2003 y20dth
- Bucuresti
zafira 2.0 automatic
- Mesaje scrise: 1,031
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2005
- Mesaj Privat
Ai facut o mare greseala! Racordul pentru aer racit nu trebuia sa il faci pe acea suflanta. Acest sistem va functiona doar daca directionezi climatizarea pe acele suflantele.
-Originalul se cupleaza direct dupa schimbatorul de caldura a AC si nu e influentat de directia in care se regleaza din bord fluxul de aer.
-Furtunul putea sa fie din cauciuc din cel care se foloseste la udarea gradinilor poate cu mai multe sanse de a gasi racorduri usoare din plastic si a fi bun izolator.
sau inca o varianta:
http://www.polo9n.info/page...n%20Handschuhfach
-Originalul se cupleaza direct dupa schimbatorul de caldura a AC si nu e influentat de directia in care se regleaza din bord fluxul de aer.
-Furtunul putea sa fie din cauciuc din cel care se foloseste la udarea gradinilor poate cu mai multe sanse de a gasi racorduri usoare din plastic si a fi bun izolator.
sau inca o varianta:
http://www.polo9n.info/page...n%20Handschuhfach
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
,,Greseala" e facuta cu buna stiinta si din lene .Am vazut pe partea centrala ceva ce semana a stut insa era acoperit si ar fi trebuit gaurit cu un burghiu, insa nu am vrut sa ma risc (am spus in cateva posturi mai sus si sunt si poze la inceputul topicului).
Insa sunt multumit de realizare chiar daca nu merge decat pe ventilatie pasager sau pasager - parbriz . Pot da pe parbriz-pasager si sa inchid la pasager , oricum debitul scade cu cat se deschid mai multe aeratoare.
Insa sunt multumit de realizare chiar daca nu merge decat pe ventilatie pasager sau pasager - parbriz . Pot da pe parbriz-pasager si sa inchid la pasager , oricum debitul scade cu cat se deschid mai multe aeratoare.
daciandoe
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Intre timp am facut ceva schimbari : profitand de faptul ca trebuia sa schimb filtrul de polen am studiat mai bine problema si am gaurit stutul despre care am pomenit mai sus.
Am scos clemele care tin filtrul de polen , am scos suruburile torx care se vad (6 la numar) si am extras capacul care acopera radiatorul de incalzire. Precizez ca am sistem Behr. In momentul acela am priceput sistemul si pentru a nu perfora cu burgiul radiatorul am introdus o bucata de tabla protectoare a.i. daca scapam burghiul in radiator acesta se oprea in tabla. Ceea ce s-a si intamplat.
Furtunul este gofrat de scurgere de chiuveta (am si precizat mai sus) si la curbare nu se stranguleaza. Plus ca are avantajul ca este ,,telescopic" .
Am scos clemele care tin filtrul de polen , am scos suruburile torx care se vad (6 la numar) si am extras capacul care acopera radiatorul de incalzire. Precizez ca am sistem Behr. In momentul acela am priceput sistemul si pentru a nu perfora cu burgiul radiatorul am introdus o bucata de tabla protectoare a.i. daca scapam burghiul in radiator acesta se oprea in tabla. Ceea ce s-a si intamplat.
Furtunul este gofrat de scurgere de chiuveta (am si precizat mai sus) si la curbare nu se stranguleaza. Plus ca are avantajul ca este ,,telescopic" .
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
daciandoe
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bacau
- Masina: Vectra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
sal .si pe mine ma intereseaza acest sistem la torpedou sa fac si vreau sa-mi raspundeti la cateva intrebari daca se poate:
1 avind climatronic pe masina as vrea sa ma leg direct din zona de unde pleca toate gurile de ventilatie-am acces acolo?
2 din cate stiu temperatura la iesirea din grila de ventilatie este 7 gr- si eu as vrea sa stiu ce temperatura este in torpedou cand aerul este pornit?de ce intreb ,ma intereseaza daca raceste sau numai mentine.(spun asta ca daca am avea in torpedou undeva la 10-12 gr ar fi minunat.va multumesc
1 avind climatronic pe masina as vrea sa ma leg direct din zona de unde pleca toate gurile de ventilatie-am acces acolo?
2 din cate stiu temperatura la iesirea din grila de ventilatie este 7 gr- si eu as vrea sa stiu ce temperatura este in torpedou cand aerul este pornit?de ce intreb ,ma intereseaza daca raceste sau numai mentine.(spun asta ca daca am avea in torpedou undeva la 10-12 gr ar fi minunat.va multumesc
- ddf
- OP
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- toco
- **
- 226 mesaje
- din 12 Feb 2010
- Astra 2007 Z16XEP
- Mehedinti
toco
- Mesaje scrise: 226
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2010
- Mesaj Privat
Dupa cum spune si titlul, pentru ca vara e pe ,,vine" ma-m gandit la acele veri cand sucul fierbea in suportul din masina, cand lada frigorifica se dezghetza inainte de a a ajunge la destinatie, mi-am propus azi sa-mi transform torpedoul meu intr-unul refigerant.
Prima idee a fost sa trag vre-o ,,conducta" de la aeroterma, practic acest lucru este cam imposibil din cauza spatiului foarte aglomerat si ingust de acolo, nevrand sa ma complic prea tare am dat cu ochi de ,,conducta" de la picioare , zis si facut am demontat-o masurat-o dupa care am plecat la Praktiker pentru a achizitiona ceva folositor. pentru ca trebuia sa fie ceva foarte maleabil si pentru ca nu stiam ce lungime o sa am ma-m hotarat sa iau o scurgere de chiuveta cu diametrul de 3 centrimetri. Am facut o gaura in partea din spate a acelei ,,conducte" exact la cot pentru ca fluxul de aer sa fie cat mai mare. Apoi am gaurit si torpedoul in partea stanga jos unde se termina bordura (atentie gaurile sa fie cat mai fixe pentru a reduce la maxim pierderea aerului pe langa, eu am pus acel furtun si am trasat pe langa el cu un marker)
Am montat ,,conducta" de la picioare la loc si am legat acel furtun intre cele 2 piese.
Nu se vede absolut deloc decat daca bagi capul sub scaun, eu am lasat lanterna cam 10 minute cu AC pornit si era destul de rece, fluxul de aer nu este foarte mare dar ajunge garantat pentru racire/incalzire avand in vedere ca torpedoul este o cutie inchisa.
Rezultatul arata cam asa:
Astept sugestii, reclamatii, aplauze etc
Prima idee a fost sa trag vre-o ,,conducta" de la aeroterma, practic acest lucru este cam imposibil din cauza spatiului foarte aglomerat si ingust de acolo, nevrand sa ma complic prea tare am dat cu ochi de ,,conducta" de la picioare , zis si facut am demontat-o masurat-o dupa care am plecat la Praktiker pentru a achizitiona ceva folositor. pentru ca trebuia sa fie ceva foarte maleabil si pentru ca nu stiam ce lungime o sa am ma-m hotarat sa iau o scurgere de chiuveta cu diametrul de 3 centrimetri. Am facut o gaura in partea din spate a acelei ,,conducte" exact la cot pentru ca fluxul de aer sa fie cat mai mare. Apoi am gaurit si torpedoul in partea stanga jos unde se termina bordura (atentie gaurile sa fie cat mai fixe pentru a reduce la maxim pierderea aerului pe langa, eu am pus acel furtun si am trasat pe langa el cu un marker)
Am montat ,,conducta" de la picioare la loc si am legat acel furtun intre cele 2 piese.
Nu se vede absolut deloc decat daca bagi capul sub scaun, eu am lasat lanterna cam 10 minute cu AC pornit si era destul de rece, fluxul de aer nu este foarte mare dar ajunge garantat pentru racire/incalzire avand in vedere ca torpedoul este o cutie inchisa.
Rezultatul arata cam asa:
Astept sugestii, reclamatii, aplauze etc
- adrian.petrea
- **
- 364 mesaje
- din 11 Sep 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Mures
adrian.petrea
- Mesaje scrise: 364
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2008
- Mesaj Privat