Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
In sfarsit am reusit sa pornesc calibra, cu noul ei motor care RUPE Twisted Evil Twisted Evil .
Momentan nu are decat
- un blow off valve de la Bailey Motorsport
- un intercooler muuuuult mai mare, montat in fatza radiatorului
- regulator de presiune pentru benzina + manometru --- nu a venit Sad
- ceas indicator pentru amestec aer / benzina - se leaga la sonda lambda
- cea indicator presiune in turbina -1bar / +3 bari
- cipuri de la EDS sau Lotec phase 2 sau 2,5
- axele cu came sport - care sunt deja in garaj
- evacuari sport Borla
- admisie marita
- suspensie pe comanda - dar care este prea tare pentru drumurile
noastre si ma zgaltie rau de tot Crying or Very sad

Caroseria a ramas la fel (barile riegger).
Prima victima a fost cutia de viteze F20 cu grup de F16, al carei suport s-a rupt in 14 ore si mi-a facut planetara de pe stanga varza Laughing
Cam atat pot spune deocamdata.
alte sugestii ??

P.S. in curand si pozele


Ultima modificare făcută de radu la Mar 31 Jan, 2006 12:44 am
Skip ads

  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Bravo!!!

In sfarsit ai si tu masina. Ai stat destul pe langa (opel adica)

Cand treci prin BV ca sunt curios de telescoape

Ar trebui o cutie F28 pt tine, nu? Mai ales cu cuplul care urmeaza dupa tuning.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu ii merge f28 decat daca ii scoate transfer boxu si ii pune capac..nu stiu daca se poate adapta ala de la f20, pt ca aia e facuta pt tractiune 4x4.


@radu: Ar fi trebui sa stii ca f20-u nu tine mai mult de 200 de cai Smile mai ales cu ce modificari ai acum, sa fii sigur ca ai peste 204 cp cat are stock, si anume dupa mine asa, cam 220,230 cp. (intercooler mai mare si blow-off). masinuta aia se poate duce in 330 de cai cu foarte putini (relativ) bani.

pt informatii www.max-boost.co.uk

acolo spune cam ce tre sa modifici
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
astazi am reusit sa montez evacuare cap coada Borla cu diametrul de 63 mm(cea mai mare) si am observat ca masina se tureaza mult mai usor si chiar trage mai bine Wink
dupa 3 cutii rupte, am reusit sa-i pun F28 Very Happy

P.S. multumesc mult lui robERT si lui Andrei UGA pentru rabdarea si bunavointza de care au dat dovada Mr. Green


Ultima modificare făcută de radu la Mar 31 Jan, 2006 12:45 am
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Radu, bafta, sa o STAPANESTI sanatos, sincer la cum tragea ieri cu vechea evacuare nu imi pot imagina cum se "tareste" acum Smile
Am vazut ca cei de la Union nu au avut de comentat referitor la modul cum ai facut transplantul care mie unul mi-a placut cum a iesit. Sper ca intr-o zi sa pot face si eu asa ceva la a mea.
Ar fi de folos daca ai posta ceva preturi de la Borla (specific, Pitesti), si cam cat a durat sa iti faci evacuarea, esti multumit 100% de cum au lucrat, sunt lucruri la care trebuie sa fim atenti, in eventualitatea in care ajungem la ei?
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
evacuarea din turbina pana la toba finala si un racord flexibil mare au fost 5 400 000 lei, iar evacuarea sport + tips 5 000 000lei
baietii au lucrat f curat si bine (desi i-am tinut mult peste program), avand grija la fiecare imbinare (sa o polizeze si sa o frezeze ca sa nu ramana schije etc) si la fiecare unghi pe care-l faceau (sa nu fie prea mic).
timpul de lucru efectiva a fost de 4 ore
  • MihaiNFS

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Si eu mi-am facut ceva la evacuare la baietii din pitesti si parerea mea este ca sunt super OK. Muncesc cu responsabilitate. Eu mi-am pus teava din saxofon pana la finala si s-au "chinuit" cateva ore sa iasa toate curburile ca sa treaca perfect teava peste punte.
SUPER BAIETI si Super preturi. (parerea mea)
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
ola! noutati:
-kit rieger original de bari si praguri
-soft total refacut - in curand
-upgrade total la turbina
-cauciucuri noi TOYO sau EAGLE F1 - in curand

asa ca....urati-mi noroc sa o scot cat mai repede Wink
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aaaa si am uitat sa spun: la sugestia unui prieten (ce conduce un monstru de supra cu >700 cp Very Happy - dany stie) , asa ceva va fi la mine pe masina, imediat ce o sa am banii necesari Razz :

http://www.racelogic.co.uk/...-Traction_Control
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Baga mare radu, ca acum vine 19 martie Smile
Ai mai multe detalii referitoare la modul cum opereaza TC-ul practic ce face "coboara avansul" sau este ca la Astra cu inca o clapeta montata sub cea de acceleratie? Ai facut ceva discount, ca la pretul de pe site va fi cam greu, personal as prefera un Quaiffe chiar daca este un pic mai scump.
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Baga mare radu, ca acum vine 19 martie Smile
Ai mai multe detalii referitoare la modul cum opereaza TC-ul practic ce face "coboara avansul" sau este ca la Astra cu inca o clapeta montata sub cea de acceleratie? Ai facut ceva discount, ca la pretul de pe site va fi cam greu, personal as prefera un Quaiffe chiar daca este un pic mai scump.


salut robert!!
toata lumea zice ca e mai bun decat autoblocantul! daca citesti acolo bine, iti arata cat de usor se monteaza. cum functioneaza(citeste dif de turatie dintre rotile fatza si spate, cu ajutorul senzorilor de ABS si OPRESTE scanteia pe cate un piston, in timp ce pe altul TAIE alimentarea cu benzina, iar chestia asta se face prin rotatie de f multe ori intr-o secunda)

alte 4 mari avantaje ar fi:
- posibilitatea de a intra in viraje cu viteze mult mai mai(imposibil la autoblocant)
- functia de lounch control -mult prea tare - citeste acolo pe site
- montaj rapid
- viteza f mare de ajustare a parametrilor motor(10 000 de ori / sec parca)

cu functia lounch control(identica cu cea de la BMW M5 ultimul model) - se zice ca perzi maxim o lungime jumate de masina fatza de un 4x4 cu aceeasi putere si aceleasi gume, la start Shocked

mai are diferite setari pt drift etc
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
multumesc, am incredere in tine de aceea am si solicitat detalii suplimentare ok. Abia astept sa-l vad la treaba, la ce pret te duce cu totul?
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:multumesc, am incredere in tine de aceea am si solicitat detalii suplimentare ok. Abia astept sa-l vad la treaba, la ce pret te duce cu totul?


sistemul costa ~1000 euro, dar dupa cum stii, prioritare acum sunt cutia de viteze, turbina, terminarea partii de caroserie(nu mai dureaza mult - sper Smile )si apoi iau si sistemul Razz
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Imi pare rau sa aud ca tot nu au terminat caroseria sunt trei luniu de cand este in service?
Tu ai ABS la a ta? 1000 EUR plus taxe banuiesc Sad
Turbina o inlocuiesti (ceva marit) sau decat o reconditionezi?
Ajuta-ma si pe mine pl cu un pop-off second
  • radu

  • Mesaje scrise: 342
  • Locatie: craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2004

  • Mesaj Privat
roBERT a scris:Imi pare rau sa aud ca tot nu au terminat caroseria sunt trei luniu de cand este in service?
Tu ai ABS la a ta? 1000 EUR plus taxe banuiesc Sad
Turbina o inlocuiesti (ceva marit) sau decat o reconditionezi?
Ajuta-ma si pe mine pl cu un pop-off second



masina e in service de la inceputul lui septembrie Sad
am abs
turbina nu o inlocuiesc cu totul, doar miezul ... de treaba asta se ocupa ionut si va fi la fel cum a avut-o bub-ul in seara cand a spart motorul Wink
daca gasesc un pop off te ajut desigur, dar nici nu stiam ca-ti trebuie, k parca am avzut la unul pe 4 tuning k vindea la bazar
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR