- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Nu stiu daca tu poti intra pe mesajele lui dar eu asa fac si gasesc repede istoricul. Omul are treaba destula https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=33009.
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- bandreyi9
- **
- 174 mesaje
- din 01 Aug 2008
- Vectra 2003 y20 dth
- Bucuresti
bandreyi9
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2008
- Mesaj Privat
- gabriel88_vl
- **
- 152 mesaje
- din 21 Sep 2008
- Agila 2004 z12xe
- Valcea
gabriel88_vl
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Valcea
- Masina: Agila 2004 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2008
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
Pentru cei care inca nu stiu sau care nu cred, pentru demontarea injectoarelor la y20dth trebuiesc demontate urmatoarele:capac culbutori, pompa de vacum, axa cu came, conducte injectoare, galerie admisie ...in mare cam asta ar fi.Partea cea mai dificila pentru unele persoane este treaba cu axa cu came; pentru demontare se caleaza motorul in PMI conforme manualului Etzold pagina 45 cu mentiunea capinionul de pe axa cu came nu are nici un reper asa cum arata in carte.Pentru cei care nu stiu cu ce se mananca, pistonul 1 ar trebui sa fie sus si camele de la cilindrul 1 trebuie sa fie indreptate in sus(motorul se invarte cu masina suspendata si intodusa in treapa 5). Daca chiar nu sunteti siguri de felul in care se caleaza motorul(punctul in care trebuie oprit), atunci desfaceti capacul de la distributie de langa filtru si acolo se poate vedea cu o oglinda semnul.Dupa toate astea pentru siguranta trasati de pe capacul lagarului axului cu came(1) pana pe axul cu came o linie cu vopsea.Se desface surubul axului cu came urmarind ca axul sa nu se miste, apoi capacele axului cu came, se scoate axul afara, se demonteaza conductele de la injectoare, galeria de admisie(prima parte) alfel nu ies traversele afara, se scot injectoarele, se verifica(in mod normal trebuie sa deschida peste 180 bar si trebuie sa pulverizeze,nu sa curga)si se schimba duzele daca este cazul.
Asadar:
Gaura in care este injectorul:
Injector in pozitia de functionare:
Acolo intra injectorul:
Acolo este injectorul la locul lui:
Asa arata traversa injectorului:
Asa arata traversa montata:
Acesta este injectorul:
Asa se desface injectorul:
Injectorul desfacut:
Duza :
Se monteaza in ordinea inversa demontarii siiii cheie pana se amorseaza cu piulitele olandeze de la conductele injectoarelor slabite, pana vine motorina fara bule se strang si trebuie sa porneasca.
Codul injectorului este 0432193643.Pornirea acum in special cea fara preincalzire este mult mai usoara, unul dintre injectoare deschidea treptat(adica pierdea presiune) si era complet deschis la 130 bari, celelalte deschideau la 180 dar nu pulverizau, ci faceau jet.
Asadar:
Gaura in care este injectorul:
Injector in pozitia de functionare:
Acolo intra injectorul:
Acolo este injectorul la locul lui:
Asa arata traversa injectorului:
Asa arata traversa montata:
Acesta este injectorul:
Asa se desface injectorul:
Injectorul desfacut:
Duza :
Se monteaza in ordinea inversa demontarii siiii cheie pana se amorseaza cu piulitele olandeze de la conductele injectoarelor slabite, pana vine motorina fara bule se strang si trebuie sa porneasca.
Codul injectorului este 0432193643.Pornirea acum in special cea fara preincalzire este mult mai usoara, unul dintre injectoare deschidea treptat(adica pierdea presiune) si era complet deschis la 130 bari, celelalte deschideau la 180 dar nu pulverizau, ci faceau jet.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
@ionutxxl:
salut! sa stii ca nu greu de loc si nu este singurul caz in care se face trimitere la un service, numai ca masina mea va mai merge in service doar pentru chestii pe care nu le pot eu face in sensul ca nu am cu ce(reglare geometrie directie de exemplu desi si aici am avut probleme si nu era service de cartier) in rest daca chiar mai aveti rabdare vor mai fi poze ppentru ca chiulasa a fost demontata de pe masina pentru scoaterea bujiilor si tot atunci am lucrat si la injectoare.
@vali zak
nu nu le-am curatat cu ultrasunete pentru ca nu mai aveam ce sa curat; duzele au o supapa de genul cuiului poantou(con care inchide pe un scaun) si conul avea uzura... sa zicem ca asta se poate rectifica dar daca gaurile duzei sunt decalibrate la revedere duza.Asadar duza noua care costa 210 ron(eu cu atat am cumparat) si injectorul iese ca si nou, asta pentru ca nu are nici un fel de parte electronica in el. Si da injectoarele originale sunt Bosch.
Pentru cine vrea pot incerca si da verdict pentru injectoare y20dth gratis in comunitatea clubopel.
salut! sa stii ca nu greu de loc si nu este singurul caz in care se face trimitere la un service, numai ca masina mea va mai merge in service doar pentru chestii pe care nu le pot eu face in sensul ca nu am cu ce(reglare geometrie directie de exemplu desi si aici am avut probleme si nu era service de cartier) in rest daca chiar mai aveti rabdare vor mai fi poze ppentru ca chiulasa a fost demontata de pe masina pentru scoaterea bujiilor si tot atunci am lucrat si la injectoare.
@vali zak
nu nu le-am curatat cu ultrasunete pentru ca nu mai aveam ce sa curat; duzele au o supapa de genul cuiului poantou(con care inchide pe un scaun) si conul avea uzura... sa zicem ca asta se poate rectifica dar daca gaurile duzei sunt decalibrate la revedere duza.Asadar duza noua care costa 210 ron(eu cu atat am cumparat) si injectorul iese ca si nou, asta pentru ca nu are nici un fel de parte electronica in el. Si da injectoarele originale sunt Bosch.
Pentru cine vrea pot incerca si da verdict pentru injectoare y20dth gratis in comunitatea clubopel.
- slickest
- **
- 391 mesaje
- din 31 Mar 2008
- Astra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
slickest
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
felicitarile mele ai reusit o operatiune absolut necesara masinilor sh pentru care orice service te-ar rupe la bani. si acum am cateva intrebari pentru ca si eu as fi la un moment dat interesat sa fac operatiunea asta mai ales ca masina a fost sh si nu stiu ce fel de motorina a primit.
1.ce te-a facut sa umbli la ele? aveai pb cu consumul sau nu mai tragea asa bine?
2. de ce ai dat chiuloasa jos? aveai vreo bujie rupta ?
1.ce te-a facut sa umbli la ele? aveai pb cu consumul sau nu mai tragea asa bine?
in rest daca chiar mai aveti rabdare vor mai fi poze ppentru ca chiulasa a fost demontata de pe masina pentru scoaterea bujiilor si tot atunci am lucrat si la injectoare.
2. de ce ai dat chiuloasa jos? aveai vreo bujie rupta ?
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
salut.Asa este, pentru bujii am dat chiulasa jos 1 bujie am primit-o gata rupta, am zis sa le schimb pe celelalte, ocazie cu care am rupt eu una si cand am incercat sa o scot pe prima rupta si am constatat ca nu iese am tras si de celelalte 2(sprei cu o seara inainte si in ziua cu pricina) si una s-a desfacut iar cealalta s-a rupt desi am facut acelasi lucru la ambele...Daca tot am dat chiulasa jos si am dezechipat-o pentru planare am profitat de ocazie si am facut si asta...imi pare rau ca nu am poze cu felul in care curge un injector si felul in care ar trebui sa mearga.Pentru a fi mai clar voi pune poze de deasupra motorolui cu capacul culbutorilor desfacut.(pentru explicarea calarii in pmi voi desface inca o data acest capac).
Probleme cu consumul...nu stiu ce sa spun ca bv chisinau si retur apoi in aceeasi saptamana bv transfagarasan bucuresti oltenita si inapoi la bv din plin in plin consum 6,2, dar probleme aveam la pornire cand nu pornea preincalzirea adica pornea la prima cheie dar polizam destul , iar consum dupa reparatie nu am apucat sa-i fac.
Probleme cu consumul...nu stiu ce sa spun ca bv chisinau si retur apoi in aceeasi saptamana bv transfagarasan bucuresti oltenita si inapoi la bv din plin in plin consum 6,2, dar probleme aveam la pornire cand nu pornea preincalzirea adica pornea la prima cheie dar polizam destul , iar consum dupa reparatie nu am apucat sa-i fac.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
pompa nu compenseaza nimic daca injectorul nu deschide la presiunea la care trebuie si pe deasupra injectorul nu mai pulverizeaza nu mai poate sa tina presiunea;asta cu injectoare mai mari nu o stiam si nici nu inteleg ce vrei sa spui cu asta(daca pui un injector care deschide la o presiune mai mare decat cea specificata de producator o faci pe propria raspundere), cat despre presiune iti pot spune ca am masurat-o cu ajutorul manometrului de pe pompa de testare cu injectorul demontat din chiulasa.
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
- claudiu_opel
- **
- 281 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 y20dth
- Brasov
claudiu_opel
- Mesaje scrise: 281
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
injectoare cu debit marit... inca eu nu am auzit de asa ceva si daca este cineva care a facut chestia asta cheama-l aici sa ne lumineze si pe noi;oricum eu unul nu fac modificari adica ma straduiesc sa mentin motorul in starea de functionare in care a iesit din fabrica... am vrut masina cu motor de 100 cp am luat cu 100 cp nu am luat 75 si l-am dus pana la 98 sau cati or iesi; asta ca o paranteza...SarbaFeri!