Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
cum se scoate rampa cu injectoare din galerie? se trage de ele?

Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
da.la mine sunt pe oringuri si infipte in galerie.eu am facut parghie cu o surubelnita mai lata si eu iesit.
cu grija ies destul de usor.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se face pirghie cite putin in mai multe locuri si le scoti cu tot cu rampa. La montare vezi ca intra greu, umezesti o-ringurile si vezi sa nu se strimbe cumva unul.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Asa am facut, s-a rezolvat. Multumesc!
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Si ma rog de ce a trebuit sa scoti injectoarele. Ai vrut sa le cureti sau ce.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca tu poti intra pe mesajele lui dar eu asa fac si gasesc repede istoricul. Omul are treaba destula https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=33009.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
aveam de lucru la chiulasa. s-a rupt distributia.
  • pif

  • Mesaje scrise: 1,312
  • Locatie: Gaesti/Dambovita
  • Masina: Vectra 2001 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Am citit in link-uk de la dancuciureanu. Imi pare rau de ce ti s-a intamplat.
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca tot este deschis asta ! stie cineva cum se scot injectoarele la motorul Y20DTH ?

Multumesc
  • bandreyi9

  • Mesaje scrise: 174
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2003 y20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2008

  • Mesaj Privat
lucrez pe un opel combo si miau zis aia de la service sa curat injectoarele ,stiti un service prin bucuresti care curata ?
  • gabriel88_vl

  • Mesaje scrise: 152
  • Locatie: Valcea
  • Masina: Agila 2004 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva un service in Valcea unde pot curata si eu injectoarele cu ultrasunete?>
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
Pentru cei care inca nu stiu sau care nu cred, pentru demontarea injectoarelor la y20dth trebuiesc demontate urmatoarele:capac culbutori, pompa de vacum, axa cu came, conducte injectoare, galerie admisie ...in mare cam asta ar fi.Partea cea mai dificila pentru unele persoane este treaba cu axa cu came; pentru demontare se caleaza motorul in PMI conforme manualului Etzold pagina 45 cu mentiunea capinionul de pe axa cu came nu are nici un reper asa cum arata in carte.Pentru cei care nu stiu cu ce se mananca, pistonul 1 ar trebui sa fie sus si camele de la cilindrul 1 trebuie sa fie indreptate in sus(motorul se invarte cu masina suspendata si intodusa in treapa 5). Daca chiar nu sunteti siguri de felul in care se caleaza motorul(punctul in care trebuie oprit), atunci desfaceti capacul de la distributie de langa filtru si acolo se poate vedea cu o oglinda semnul.Dupa toate astea pentru siguranta trasati de pe capacul lagarului axului cu came(1) pana pe axul cu came o linie cu vopsea.Se desface surubul axului cu came urmarind ca axul sa nu se miste, apoi capacele axului cu came, se scoate axul afara, se demonteaza conductele de la injectoare, galeria de admisie(prima parte) alfel nu ies traversele afara, se scot injectoarele, se verifica(in mod normal trebuie sa deschida peste 180 bar si trebuie sa pulverizeze,nu sa curga)si se schimba duzele daca este cazul.
Asadar:
Gaura in care este injectorul:


Injector in pozitia de functionare:


Acolo intra injectorul:


Acolo este injectorul la locul lui:


Asa arata traversa injectorului:


Asa arata traversa montata:


Acesta este injectorul:


Asa se desface injectorul:


Injectorul desfacut:


Duza :


Se monteaza in ordinea inversa demontarii siiii cheie pana se amorseaza cu piulitele olandeze de la conductele injectoarelor slabite, pana vine motorina fara bule se strang si trebuie sa porneasca.
Codul injectorului este 0432193643.Pornirea acum in special cea fara preincalzire este mult mai usoara, unul dintre injectoare deschidea treptat(adica pierdea presiune) si era complet deschis la 130 bari, celelalte deschideau la 180 dar nu pulverizau, ci faceau jet.
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Felicitari maestre -ai reusit sa le aduci in parametrii doar prin curatare (cu ultrasunete presupun) sau ai schimbat si diuze?te intreb pt. ca ma intereseaza daca se gasesc de cumparat (diuze) si la ce bani....ce marca sunt inj. originale-bosch?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
@ionutxxl:
salut! sa stii ca nu greu de loc si nu este singurul caz in care se face trimitere la un service, numai ca masina mea va mai merge in service doar pentru chestii pe care nu le pot eu face in sensul ca nu am cu ce(reglare geometrie directie de exemplu desi si aici am avut probleme si nu era service de cartier) in rest daca chiar mai aveti rabdare vor mai fi poze ppentru ca chiulasa a fost demontata de pe masina pentru scoaterea bujiilor si tot atunci am lucrat si la injectoare.

@vali zak
nu nu le-am curatat cu ultrasunete pentru ca nu mai aveam ce sa curat; duzele au o supapa de genul cuiului poantou(con care inchide pe un scaun) si conul avea uzura... sa zicem ca asta se poate rectifica dar daca gaurile duzei sunt decalibrate la revedere duza.Asadar duza noua care costa 210 ron(eu cu atat am cumparat) si injectorul iese ca si nou, asta pentru ca nu are nici un fel de parte electronica in el. Si da injectoarele originale sunt Bosch.

Pentru cine vrea pot incerca si da verdict pentru injectoare y20dth gratis in comunitatea clubopel.
  • slickest

  • Mesaje scrise: 384
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2008

  • Mesaj Privat
felicitarile mele ai reusit o operatiune absolut necesara masinilor sh pentru care orice service te-ar rupe la bani. si acum am cateva intrebari pentru ca si eu as fi la un moment dat interesat sa fac operatiunea asta mai ales ca masina a fost sh si nu stiu ce fel de motorina a primit.

1.ce te-a facut sa umbli la ele? aveai pb cu consumul sau nu mai tragea asa bine?


in rest daca chiar mai aveti rabdare vor mai fi poze ppentru ca chiulasa a fost demontata de pe masina pentru scoaterea bujiilor si tot atunci am lucrat si la injectoare.


2. de ce ai dat chiuloasa jos? aveai vreo bujie rupta ?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salut.Asa este, pentru bujii am dat chiulasa jos 1 bujie am primit-o gata rupta, am zis sa le schimb pe celelalte, ocazie cu care am rupt eu una si cand am incercat sa o scot pe prima rupta si am constatat ca nu iese am tras si de celelalte 2(sprei cu o seara inainte si in ziua cu pricina) si una s-a desfacut iar cealalta s-a rupt desi am facut acelasi lucru la ambele...Daca tot am dat chiulasa jos si am dezechipat-o pentru planare am profitat de ocazie si am facut si asta...imi pare rau ca nu am poze cu felul in care curge un injector si felul in care ar trebui sa mearga.Pentru a fi mai clar voi pune poze de deasupra motorolui cu capacul culbutorilor desfacut.(pentru explicarea calarii in pmi voi desface inca o data acest capac).
Probleme cu consumul...nu stiu ce sa spun ca bv chisinau si retur apoi in aceeasi saptamana bv transfagarasan bucuresti oltenita si inapoi la bv din plin in plin consum 6,2, dar probleme aveam la pornire cand nu pornea preincalzirea adica pornea la prima cheie dar polizam destul , iar consum dupa reparatie nu am apucat sa-i fac.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
pompa nu ar fi trebuit sa compenseze diferenta de presiune? oamenii astia care isi comanda injectoare mai mari o fac din acelasi motiv, unde ai masurat presiunea? pe conducta inainte de injector?
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
pompa nu compenseaza nimic daca injectorul nu deschide la presiunea la care trebuie si pe deasupra injectorul nu mai pulverizeaza nu mai poate sa tina presiunea;asta cu injectoare mai mari nu o stiam si nici nu inteleg ce vrei sa spui cu asta(daca pui un injector care deschide la o presiune mai mare decat cea specificata de producator o faci pe propria raspundere), cat despre presiune iti pot spune ca am masurat-o cu ajutorul manometrului de pe pompa de testare cu injectorul demontat din chiulasa.
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu am zis injectoare mai mari cu sensul de a deschide la presiune mai mare ci cu sensul de a asigura un debit marit la aceeasi presiune.
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
injectoare cu debit marit... inca eu nu am auzit de asa ceva si daca este cineva care a facut chestia asta cheama-l aici sa ne lumineze si pe noi;oricum eu unul nu fac modificari adica ma straduiesc sa mentin motorul in starea de functionare in care a iesit din fabrica... am vrut masina cu motor de 100 cp am luat cu 100 cp nu am luat 75 si l-am dus pana la 98 sau cati or iesi; asta ca o paranteza...SarbaFeri!
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR