- curca daniel
- OP
- 39 mesaje
- din 09 Aug 2008
- Astra 2005 z17dtl
- Teleorman
curca daniel
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
SALUTARE,acum doua saptamini la un viraj dreapta nu am mai putut sa indrept volanul,se blocase si initial nu mi-am dat seama ce este,astazi tot la un viraj s-a oprit motorul,practic tot curentul a fost taiat,nu a ramas nici un martor aprins,zero curent,am scos cheia si cind am vrut sa repornesc clipea becul cu cheita,la a doua incercare a luat-o.Este posibil sa fie senzorul de pe axa cu came? La un tester in toamna a aparut eroare la respectivul semzor si poate sa genereze taierea totala a curentului? MULTUMESC ANTICIPAT
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
filcea
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2007
- Mesaj Privat
- curca daniel
- OP
- 39 mesaje
- din 09 Aug 2008
- Astra 2005 z17dtl
- Teleorman
curca daniel
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Teleorman
- Masina: Astra 2005 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2008
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca clipeste martorul cu cheita verifca daca IMO iti recunoaste cipul din cheie.incearca si cu a 2-a cheie sa vezi daca face la fel.posibil sa ai probleme cu IMO sau cipul din cheie.am vazut acum ca ai incercat si cu a 2-a cheie.daca face la fel eu zic sa ncerci la icineva cu tester o rememorare a cheilor in IMO.daca si dupa asta face la fel,ai probleme cu IMO.posibil bobina sa fie intrerupta sau au mai fost cazuri cu lipturi reci (genul celor de la calcu de injectie Y1,7DT) si deci nu iti citese cheia.
- borcea_alexandru
- *
- 26 mesaje
- din 18 Dec 2008
- Astra 2001 Z18XE
- Brasov
borcea_alexandru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
- borcea_alexandru
- *
- 26 mesaje
- din 18 Dec 2008
- Astra 2001 Z18XE
- Brasov
borcea_alexandru
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2008
- Mesaj Privat
PAB- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Vectra c GTS 150cp
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2009
- Mesaj Privat
dutzu83
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2012 x16xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2010
- Mesaj Privat
am sperat si eu sa fie tot senzorul de la arborele cotit pt ca-l schimbasem acum vreo 6 luni si poate mi-l schimba pe garantie. dar la mine a fost senzorul de la axa cu came. mie doar de 3 sau 4 ori mi s-a oprit motorul in mers pe liber sau chiar in viteza dupa care porneam normal dar ramanea eroarea. in rest dupa ce se incalzea motorul bine, imi aparea eroarea si nu se mai ambala peste 4500. am luat senzorul de la dezmembrari cu 150 lei pt ca am vrut sa pun unul comandat de service(aftermarket) si nu lucra bine deoarece avea o impedanta de 28 de ohmi fata de 14 cat ar fi trebuit sa aiba senzorul original (mai aveam putin si duceam ecu la reparat daca nu se depista treaba cu impedanta senzorului). deci atentie mare cu senzorii aftermarket si nu numai.
mentionez ca eu am vectra b 1.8 benzina 116 cai
mentionez ca eu am vectra b 1.8 benzina 116 cai