ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
De cateva zile , nu mai porneste....pe cine am consultat ..dupa cateva verificari ...mi s-a spus ca este pe parte electrica, aprindere,....
am rezolvat problema cu pornirea...schimband calculatorul (modulul)
dar am pus si vad ca merge...unul cu alt cod deci pe kadett gsi 2.0 aveam, bosch 0 261 200 115 si l-am inlocuit tot cu unul bosch 0 261 200 100 (cu care s-a echipat opel omega 2.0 din 1989).
Acum masina merge bine si porneste la sfert...(deocamdata)......dar cand o scot din viteza ramane cam 10-15 secunde la o turatie de 1500.rot/min .... si dupa aceea revine la relanti 750 rot/min
ce as dori sa stiu:
- cat de compatibil este calculatorul asta.....? (pentru ca nu au acelasi cod)
- consumul v-a creste ???? si asa era mare cam 14% urban
- ce comenzi da calculatorul? daca nu are acelasi cod, poate strica si altceva....?
- cum si unde as putea regla consumul?? poate chiar sa-l reduc?
- turatia crescuta la relanti (cele 15 sec) o fi de la calculatorul schimbat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
Pentru moment nu am gasit alt calculator.....baiatul de la service mi l-a lasat in probe 8-9 zile, deci cam trbuie sa-l platesc (2.000.000 lei). Eu am bord LDC nu am vazut indicatori de eroare ( poate nici nu are, e model din '87), asa indica turatia , presiune ulei , nivel baterie, temperatura apa (care nu se mai ridicala nivelul normal), nivel rezervor benzina, vitezometru si cam atat, dar parca doar la turatie de peste 3000rot/min se aude un uruit.
ce inseamna eroare cod 13 ( nu am documentatie)
Daca, cumpar acest calculator...... se poate scrie soft de gsi? sau unde as putea gasi un calculator pentru modelul meu? o consuma mai mult sau mai putin acum ? ce se poate strica? daca puteti sa ma ajutati?? va astept!
cu stima
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
dupa ce am mers cu calculatorul de omega cam 10 zile,
la initiativa unui membreu de aici de pe forum, l-am
inlocuit din nou cu cel vechi (original)...si surpriza....
......masina porneste si merge super ok!!!
atunci unde este defectul ???? (care mi-a stricat sarbatorile)
...s-ar putea ca pinii de la ECU (original) sa fie oxidati si sa nu mai faca contact ff bine?? Mare mister!!!!
sper sa mearga si sa nu mai am probleme!
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
seth
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2005
- Mesaj Privat
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
astazi am pus din nou calculatorul de gsi care, ieri, mi-a facut figuri!
....si a pornit la sfert!
am urmat sfatul lui roBERT,
am dat cu Spray Contact pe pinii de la ECU si pe mufa de cuplare, am curatat cu spray, mufa de la debitmetru, mufa de la motorasul de relanti, si alte contacte! deocamdata merge ok! nu stiu pentru cat timp?
SOLUTIA, cand nu mai porneste a fos pana acum::......schimb calculatorul (ECU) de gsi cu cel de omega, merg cateva zile dupa care il pun pe cel de gsi si merge (mult mai bine) cam 10-12 zile.
unde o fi DEFECTUL ???
(cred ca ECU inregistreza niste erori, iar dupa un timp nu mai da comanda la pornire, prin schimbare cred ca se reseteaza, pentru ca apoi porneste la fix).
seth
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2005
- Mesaj Privat
1-bineinteles ca merge mai bine cu ECU lui pt. ca e al lui nu?
2-cum ti se pare mai logic? Ambele ECU sunt defecte si au acelasi defect sau cauza e alta? Parerea ta..
3-daca ECU avea o problema sau exista o problema pe circuitele monitorizate ti s-ar fi aprins becul de pe bord.
4-releul de injectoare e cam fierbinte la modelul ala de motor. Decupleaza ori de cate ori iei piciorul de pe acceleratie, comanda pe care i-o da TPS-ul.
Dupa 6 ani de GSI am nervii cam intinsi si nu prea mai am rabdare sa discut in contradictoriu. O fi cum zici tu, o fi cum zic eu, in definitiv e masina ta problema ta nu?
Bafta si poate ne vedem sa ma dai o tura. Sunt curios daca trage cum tragea a mea. Am mai mers cu unul la fel si era cam puturos.
ro_mihai
- Mesaje scrise: 12
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2005
- Mesaj Privat
Consider ca ...... inceputul tebuie abordat cu rabdare si conciliere.....!!!
pe rand pentru a fi inteles:
1.......ok
2 ECU de Omega il folosesc doar cand face figuri cel de gsi (adica dau la automat si nu porneste) adica doar 1 zi, dupa care il pun la loc pe cel de gsi (cel de Omega nu trage asa de bine) si merge perfect iar cateva zile! deci nu consider ca amandoua ECU sunt defecte.
3 .. bec de pe bord ..(probabil va referiti la ceck engine) ..nu am..probabil este ars sau fostul proprietar l-a dezafectat!
4.....ok,.sunt de acord!
corect este problema mea !!!si o prezint pentru sprijin !
Sicer as vrea sa pastram legatura si poate stabilim... sa imi vedeti masina sa va faceti o parere...si sa imi furnizati in contuare informatii utile....din experienta de 6 ani de GSI.
Cu stima,
seth
- Mesaje scrise: 23
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2005
- Mesaj Privat
Asta a fost cu opririle in mers.
Cu acceleratia la relanti de capul lui a fost de la TPS. In general toti se leaga de motorasul de soc dar rareori e de acolo. O sa-ti trimit niste poze cu fosta masina. Daca esti din Buc. imposibil sa n-o stii.
Edit:
Trimis PM.