Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Am un kadett gsi, 2000 cmc, 130 cp, din 1987, recent achizitionat.
De cateva zile , nu mai porneste....pe cine am consultat ..dupa cateva verificari ...mi s-a spus ca este pe parte electrica, aprindere,....
am rezolvat problema cu pornirea...schimband calculatorul (modulul)
dar am pus si vad ca merge...unul cu alt cod deci pe kadett gsi 2.0 aveam, bosch 0 261 200 115 si l-am inlocuit tot cu unul bosch 0 261 200 100 (cu care s-a echipat opel omega 2.0 din 1989).
Acum masina merge bine si porneste la sfert...(deocamdata)......dar cand o scot din viteza ramane cam 10-15 secunde la o turatie de 1500.rot/min .... si dupa aceea revine la relanti 750 rot/min
ce as dori sa stiu:
- cat de compatibil este calculatorul asta.....? (pentru ca nu au acelasi cod)
- consumul v-a creste ???? si asa era mare cam 14% urban
- ce comenzi da calculatorul? daca nu are acelasi cod, poate strica si altceva....?
- cum si unde as putea regla consumul?? poate chiar sa-l reduc?
- turatia crescuta la relanti (cele 15 sec) o fi de la calculatorul schimbat
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In primul rand motorul tau e 20SEH iar motorul pe care era ECM-ul respectiv e C20NE... Nu prea e aceiasi ciorba. Motorul tau nu e prevazut cu sonda lambda pe cand cel de la care ai luat modulul este asa ca deja avem niste probleme, iti dai seama ca la ora actuala lucreaza cu valori default (ma mir ca nu sta aprins check engine cu cod 13...). Cred ca mult mai compatibil ar fi un ECM de la un 20SE (0 261 200 102).
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
multumesc pentru raspuns

Pentru moment nu am gasit alt calculator.....baiatul de la service mi l-a lasat in probe 8-9 zile, deci cam trbuie sa-l platesc (2.000.000 lei). Eu am bord LDC nu am vazut indicatori de eroare ( poate nici nu are, e model din '87), asa indica turatia , presiune ulei , nivel baterie, temperatura apa (care nu se mai ridicala nivelul normal), nivel rezervor benzina, vitezometru si cam atat, dar parca doar la turatie de peste 3000rot/min se aude un uruit.
ce inseamna eroare cod 13 ( nu am documentatie)
Daca, cumpar acest calculator...... se poate scrie soft de gsi? sau unde as putea gasi un calculator pentru modelul meu? o consuma mai mult sau mai putin acum ? ce se poate strica? daca puteti sa ma ajutati?? va astept!
cu stima
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
surpriza!!
dupa ce am mers cu calculatorul de omega cam 10 zile,
la initiativa unui membreu de aici de pe forum, l-am
inlocuit din nou cu cel vechi (original)...si surpriza....
......masina porneste si merge super ok!!!
atunci unde este defectul ???? (care mi-a stricat sarbatorile)
...s-ar putea ca pinii de la ECU (original) sa fie oxidati si sa nu mai faca contact ff bine?? Mare mister!!!!
sper sa mearga si sa nu mai am probleme!
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Sa stii ca se poate sa mai ai probleme daca nu cureti bine toate contactele electrice, oricum trebuie rezolvata mai intai partea cu inst electrica si cu check engine -ul din bord
multa bafta
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
ok! am retinut......si mii de multumiri!!!
oricum tinem legatura.
  • seth

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Din ce am citit, inclusiv treaba cu opritul in mers s-ar putea sa ai o problema-cunoscuta la SEH-cu releul de injectoare. E langa baterie si comanda pompa si injectoarele. Cand e nou e capsulat ca sa nu intre aer, dar din cauza amplasarii vibratiile il distrug pana la urma. Lasa calculatoarele in pace ca nu e de acolo. Astea ori merg ori nu merg. Mai ai de verificat capac delcou, ruptor, fise, bujii, TPS( senzorul de acceleratie e la intrarea in admisie dupa furtunul care vine de la debitmetru pe care trebuie sa-l verifici obligatoriu daca nu e fisurat). Ca fost posesor de GSI 2.0SEH timp de 6 ani am ajuns sa le cam stiu pe toate. Evident am trecut si eu prin fazele astea.
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
multumiri pentru sfaturi! Steh !

astazi am pus din nou calculatorul de gsi care, ieri, mi-a facut figuri!
....si a pornit la sfert!
am urmat sfatul lui roBERT,
am dat cu Spray Contact pe pinii de la ECU si pe mufa de cuplare, am curatat cu spray, mufa de la debitmetru, mufa de la motorasul de relanti, si alte contacte! deocamdata merge ok! nu stiu pentru cat timp?

SOLUTIA, cand nu mai porneste a fos pana acum::......schimb calculatorul (ECU) de gsi cu cel de omega, merg cateva zile dupa care il pun pe cel de gsi si merge (mult mai bine) cam 10-12 zile.

unde o fi DEFECTUL ???

(cred ca ECU inregistreza niste erori, iar dupa un timp nu mai da comanda la pornire, prin schimbare cred ca se reseteaza, pentru ca apoi porneste la fix).
  • seth

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
S-o studiem agale:
1-bineinteles ca merge mai bine cu ECU lui pt. ca e al lui nu?
2-cum ti se pare mai logic? Ambele ECU sunt defecte si au acelasi defect sau cauza e alta? Parerea ta..
3-daca ECU avea o problema sau exista o problema pe circuitele monitorizate ti s-ar fi aprins becul de pe bord.
4-releul de injectoare e cam fierbinte la modelul ala de motor. Decupleaza ori de cate ori iei piciorul de pe acceleratie, comanda pe care i-o da TPS-ul.
Dupa 6 ani de GSI am nervii cam intinsi si nu prea mai am rabdare sa discut in contradictoriu. O fi cum zici tu, o fi cum zic eu, in definitiv e masina ta problema ta nu?
Bafta si poate ne vedem sa ma dai o tura. Sunt curios daca trage cum tragea a mea. Am mai mers cu unul la fel si era cam puturos.
  • ro_mihai

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Scuze !!! sunt novice in Opel

Consider ca ...... inceputul tebuie abordat cu rabdare si conciliere.....!!!
pe rand pentru a fi inteles:
1.......ok
2 ECU de Omega il folosesc doar cand face figuri cel de gsi (adica dau la automat si nu porneste) adica doar 1 zi, dupa care il pun la loc pe cel de gsi (cel de Omega nu trage asa de bine) si merge perfect iar cateva zile! deci nu consider ca amandoua ECU sunt defecte.
3 .. bec de pe bord ..(probabil va referiti la ceck engine) ..nu am..probabil este ars sau fostul proprietar l-a dezafectat!
4.....ok,.sunt de acord!
corect este problema mea !!!si o prezint pentru sprijin !
Sicer as vrea sa pastram legatura si poate stabilim... sa imi vedeti masina sa va faceti o parere...si sa imi furnizati in contuare informatii utile....din experienta de 6 ani de GSI.
Cu stima,
  • seth

  • Mesaje scrise: 23
  • Locatie: Prahova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Ok. Am fost cam nesuferit dar m-am lovit de fel de fel de mecanici si "meseriasi" cu cele mai bizare idei si teorii cat timp am avut masina. Fostul proprietar a vandut-o pt. i se oprea in mers sau nu mai pornea. Absolut aleator. Dupa ce s-a plimbat 3 luni pe la toti specialistii din Pitesti(acolo statea omul) s-a plictisit si am urmat eu. A fost intr-adevar de la releu dupa cum mi-a spus unul care chiar se pricepea, toate bune, dar dupa 2 luni s-a ars si ala. Pana la urma a fost de la releu dar se ardea pt. ca firul de plus care intra in el si care vine direct de la alternator trecea lipit de tabla pe care sta bateria si de la vibratii izolatia se taiase asa ca din cand in cand facea scurtcircuit. Am descoperit asta intamplator dupa ce am spalat motorul si am observat cum se evapora apa in locul ala.
Asta a fost cu opririle in mers.
Cu acceleratia la relanti de capul lui a fost de la TPS. In general toti se leaga de motorasul de soc dar rareori e de acolo. O sa-ti trimit niste poze cu fosta masina. Daca esti din Buc. imposibil sa n-o stii.
Edit:
Trimis PM.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR