Masina este un Opel Rekord din 1969, eu sunt al treilea proprietar; a fost adusa din Germania in 1973.
Caracteristici:
- motor de 19S cu solex vertical dublu corp (cand il accelerezi vezi negru in fata ochilor...chestie destul de urgenta de remediat avand in vedere ca urmeaza curand identificarea...orice ajutor este bine-venit)
- 2 usi (nu ma atrageau astea in 2 usi...pana am vazut una in realitate si m-am "indragostit" 👽 )
- trapa mecanica din fabricatie (metal)
- lipsa rugina din dotare (pana si podeaua este ok, doar putin maronita), chit prezent in urma accidentelor facute de fostii proprietari insa...varsta.
Din ce imi mai spune fostul proprietar (care a avut-o din 2001 pana azi la pranz)
- motorul ciupeste ulei, scoate fum, dar nu bate, daca faci o segmentare atunci motorul este Ok,
- nu are joc la pivoti, rulmenti, bascule,
- bucsiile sunt Ok (au fost schimbate),
- capetele de bara din stanga sunt noi,
- placute de frana fata schimbate.
Radiatorul este de dacia 1100, filtrul de ulei este de dacie, termocupla de nova, oglinda stanga de 1300, cea dreapta lipseste (din pacate oglinzile originale au fost furate...), cablu frana de mana de dacie, la fel si mansoanele din otel care le infasoara; farurile sunt de rek B (am ceva de C, sa vad in ce stare)
Filtrul de aer este cel original, capsulat, desi masina are peste 200k km 😂
Cam atat imi aduc aminte.
Masina o voi lua din batatura de langa la mine in batatura sambata, cand intra in vigoare asigurarea (are itp valabil pana in vara)
Clubul posesorilor de rekord C in 2 usi s-a mai imbogatit cu un membru 😂
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)