blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Altu'. Aveam unul dar se pare ca nu era de ajuns.
Masina este un Opel Rekord din 1969, eu sunt al treilea proprietar; a fost adusa din Germania in 1973.
Caracteristici:
- motor de 19S cu solex vertical dublu corp (cand il accelerezi vezi negru in fata ochilor...chestie destul de urgenta de remediat avand in vedere ca urmeaza curand identificarea...orice ajutor este bine-venit)
- 2 usi (nu ma atrageau astea in 2 usi...pana am vazut una in realitate si m-am "indragostit" )
- trapa mecanica din fabricatie (metal)
- lipsa rugina din dotare (pana si podeaua este ok, doar putin maronita), chit prezent in urma accidentelor facute de fostii proprietari insa...varsta.
Din ce imi mai spune fostul proprietar (care a avut-o din 2001 pana azi la pranz)
- motorul ciupeste ulei, scoate fum, dar nu bate, daca faci o segmentare atunci motorul este Ok,
- nu are joc la pivoti, rulmenti, bascule,
- bucsiile sunt Ok (au fost schimbate),
- capetele de bara din stanga sunt noi,
- placute de frana fata schimbate.
Radiatorul este de dacia 1100, filtrul de ulei este de dacie, termocupla de nova, oglinda stanga de 1300, cea dreapta lipseste (din pacate oglinzile originale au fost furate...), cablu frana de mana de dacie, la fel si mansoanele din otel care le infasoara; farurile sunt de rek B (am ceva de C, sa vad in ce stare)
Filtrul de aer este cel original, capsulat, desi masina are peste 200k km
Cam atat imi aduc aminte.
Masina o voi lua din batatura de langa la mine in batatura sambata, cand intra in vigoare asigurarea (are itp valabil pana in vara)
Clubul posesorilor de rekord C in 2 usi s-a mai imbogatit cu un membru
Masina este un Opel Rekord din 1969, eu sunt al treilea proprietar; a fost adusa din Germania in 1973.
Caracteristici:
- motor de 19S cu solex vertical dublu corp (cand il accelerezi vezi negru in fata ochilor...chestie destul de urgenta de remediat avand in vedere ca urmeaza curand identificarea...orice ajutor este bine-venit)
- 2 usi (nu ma atrageau astea in 2 usi...pana am vazut una in realitate si m-am "indragostit" )
- trapa mecanica din fabricatie (metal)
- lipsa rugina din dotare (pana si podeaua este ok, doar putin maronita), chit prezent in urma accidentelor facute de fostii proprietari insa...varsta.
Din ce imi mai spune fostul proprietar (care a avut-o din 2001 pana azi la pranz)
- motorul ciupeste ulei, scoate fum, dar nu bate, daca faci o segmentare atunci motorul este Ok,
- nu are joc la pivoti, rulmenti, bascule,
- bucsiile sunt Ok (au fost schimbate),
- capetele de bara din stanga sunt noi,
- placute de frana fata schimbate.
Radiatorul este de dacia 1100, filtrul de ulei este de dacie, termocupla de nova, oglinda stanga de 1300, cea dreapta lipseste (din pacate oglinzile originale au fost furate...), cablu frana de mana de dacie, la fel si mansoanele din otel care le infasoara; farurile sunt de rek B (am ceva de C, sa vad in ce stare)
Filtrul de aer este cel original, capsulat, desi masina are peste 200k km
Cam atat imi aduc aminte.
Masina o voi lua din batatura de langa la mine in batatura sambata, cand intra in vigoare asigurarea (are itp valabil pana in vara)
Clubul posesorilor de rekord C in 2 usi s-a mai imbogatit cu un membru
ova772007
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1977 opel12
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
danuc
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Arges
- Masina: Ascona 1977 1.9
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
Dani_XXX
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Rekord 1967
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2009
- Mesaj Privat
ce tare ai facut un topic bafta iti urez si eu ca eu ma apuc in vara de ea pana atunci astept informatii mai multe cu referire la tot ce inseamana masina aia ca atunci cand ma apuc de ea nu ma opresc pana nui gata dar mai vb noi lasa si ujavascript:emoticon('') niste poze cu procesele si catea un com ca poate pe mn sau alti ii ajuta ok see ya javascript:emoticon('')
- cristi1947
- **
- 163 mesaje
- din 02 Mar 2009
- Ascona 1979 1.9N
- Timis
cristi1947
- Mesaje scrise: 163
- Locatie: Timis
- Masina: Ascona 1979 1.9N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2009
- Mesaj Privat
- walker
- **
- 146 mesaje
- din 10 Apr 2007
- Commodore 1969 25H
- Bucuresti
walker
- Mesaje scrise: 146
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Commodore 1969 25H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2007
- Mesaj Privat
- vally_2005
- *
- 4 mesaje
- din 05 Mar 2009
- Rekord 1982 20cih
- Bucuresti
vally_2005
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1982 20cih
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2009
- Mesaj Privat
- gxg_tm
- ****
- 1,175 mesaje
- din 07 Jan 2008
- Agila 2002 ARY
- Bucuresti
gxg_tm
- Mesaje scrise: 1,175
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2002 ARY
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2008
- Mesaj Privat
blind- Suspendat
- 107 mesaje
- din 09 Nov 2007
- Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Bucuresti
blind- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Rekord 1971 1,7S in acte, 2.0 (rek E) momentan, in curs de schimbare
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2007
- Mesaj Privat
walker a scris:Super , o sa te ajut cu orice ai nevoie , imi place masina ..... ma poti contacta pe mess ,
Respecte ,
Respecte ,
Te mai deranjez din cand in cand pe mess
Momentan ma pregatesc de reconditionarea motorului. Zilele trecute am procurat un set de garnituri pentru tot motorul (mai putin simeringul spate de la arbore, cel putin asa scrie pe pachet), urmeaza sa gasesc pe cineva (ce se pricepe la astfel de motoare) care sa doreasca sa ma ajute (contra cost desigur, ca la partea serviciu contra serviciu...nu prea cred ca am ce oferi). Restul de piese necesare reconditionarii motorului le voi procura dupa ce acesta va fi desfacut si masurat.
Intentionez inainte de restaurarea motorului sa ii "aranjez" franele, deoarece nu cred ca va fi cineva dispus sa se deplaseze la 10km de bucuresti, cu sculele in portbagaj.
Multumesc ca te-ai oferit, voi incerca sa nu abuzez prea mult
- hot
- ***
- 835 mesaje
- din 29 Jul 2007
- Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Botosani
hot
- Mesaje scrise: 835
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2007 Z-1.9-DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2007
- Mesaj Privat