Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Salutare la toti forumistii,

Masina mea a ajuns la 67.000 km (reali) si ma gindeam ca poate ar trebui sa schimb cureaua de distributie. M-am uitat in TIS si am vazut undeva acolo ca ar trebui schimbata la 150.000 de km.
Pe de alta parte in cartea tehnica a masinii am vazut ca:
- pina la 50.000 eficienta este de 100% (eficienta=integritatea curelei)
- intre 50.000 si 60.000 este de 90% si tot asa pina se ajunge ca la 100.000 de km eficienta scade pina la 50%, ceea ce inseamna ca cureaua are 50% sanse sa se rupa.
Ce sa cred eu acum TIS-ul sau cartea tehnica a masinii ?

Poate aveti unii dintre voi experienta si ar putea sa ma ajute cu perioada la care se schimba distributia la acest tip de motor. Eventual ceva informatii dintr-un service Opel.
Inca o data mentionez ca kilometrii sunt reali.

Multumesc,
Catalin
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Verific in carte si iti confirm, (mai tarziu, acum sunt la job) din AMINTIRI iti spun ca la tine se schimba la 120 000
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc mult sorin666.
Te rog sa verifici si apoi sa revii cu info.

Multumesc anticipat,
Catalin
  • 8IMISTIQ

  • Mesaje scrise: 270
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Si eu tot asa stiam, ca prima curea se schimba la 120.000 dupa care din 60000 in 60000; de ce ? nu stiu, sunt doar povesti vanatoresti.

Oricum nu se schimba mai devreme de 60.000 niciodata.
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
eu zic sa dai o raita pe la service de opel sa sa-i intrebi (ca se poate modifica limita de km. in functie de necazuri) sau mai simplu trimite un e-mail la opel.* (com, ro vezi tu)
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Conform RTA, 120 k la benzina (mai putin 1.6 8 supape) si 150 k la cel pe motorina de 1700/75 cai (cel de 68CP nu e Euro 3, iar cele de 2000 au lant)
  • CatalinM

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jul 2004

  • Mesaj Privat
Multumesc frumos sorin666.

Asa am vazut si eu in TIS ca la motorul asta s-ar schimba la 150.000 km dar oricum mai intreb eu in stanga si in dreapta.

Numai bine,
Catalin
  • andrei xxl

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2011

  • Mesaj Privat
ma poate sfatui cineva cum se schimba o distributie de la masina mea mar interesa cum pot sa blochez volanta sau ori ce informatie este bine venita va multumesc

Ati fost de acord cu regulamentul, atunci cand ati deschis acest topic,considerati ca a fost respectat, acordul ?
Titlu,descriere.....cautare.
edit by Stefan Tolos.


Confirma prezenta Intalnire ClubOpel Pitesti

Wink
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Volanta nu se caleaza. Se aduce la "semn".
Ai 3 elemente de care se tine seama:
1. pe fulia curelei de accesorii de pe arborele cotit ai un semn, o taietura mica, care se aliniaza cu un pinten de pe blocul motor.
2. dupa aducerea la "semn" a arborelui cotit se caleaza pinionul pompei de injectie cu un surub M6
3. se caleaza pinionul axei cu came cu un surub M8
  • andrei xxl

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfat dar mai am o intrebare am schimbat cureaua de distributie si mi se pare ca se aude motoru mai cu zgomot parca nu mai este ca inainte desi e disel parca rontaie mai tare imi puteti da o parere va multumesc mult
  • popescu dan

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2011

  • Mesaj Privat
17dti 2001 mi-a ars calc de la injectie dupa reparatie mergea motoru ca la un tractor si scotea fum ca la balamuc am verificat distributia erea ok am plecat la tester pana acolo am schimbat numai peste 4000 pe drum si-a revenit la test mi-a spus ca aveam un surplus de motorina in capu pistonului
  • gini79

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2009

  • Mesaj Privat
sal.in legatura cu,cureaua de distributie sunteti siguri ca se schimba la 60000 de km si nu la 60000 de mile deoarece toate masinile noi schimba distributia la peste 90000 de km si ma gandesc sa nu fi inteles noi gresit si sa fie in mile scuze dar nu stiu si vreau sa aflu.stima
  • Mihai1205

  • Mesaje scrise: 192
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am si eu nevoie de o parere .
in decembre mi-am schimbat kitul complet de distributie,dupa asta am mai mars cam 150 km si am tras masina pe dreapta din cauza garniturii de chiulasa. un prieten mi-a zis ca ar fi bine sa schimb acuma si cureaua din nou ca odata ce a fost intinsa si desfacuta iar nu prea mai e buna. sa fie asa oare in conditiile in care nu am facut decat 150 km cu ea prin oras?

sa iau alta curea noua sau sa o pun tot pe asta? sincer,eu as puneo tot pe asta ca e noua Smile) si nu vreau sa o arunc. voi ce spuneti?
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
deci la carte scrie 150k clar negru pe alb, tinem cont ca sunt conditii de romania si o schimbam mai repede adica 100k , eu cand am luat masina era de 1 an in romania si mai fusese rulata unu in germania de noua , in astia doi ani avea deja 130k fara curea schimbata , am constatat la primul schimb , curea isuzu 130k in perfecta stare cred ca ducea peste 150k lejer , masina sigur a bagat drumuri lungi ca altfel nu imi explic starea curelei la 130k , am schimbat pe conti si role ina la primul schimb, si la 60k era imbatranita plus ca se lungise , in sensul ca se simtea ca nu mai are acelasi punct , largirea era insesizabila pentru profani , dar zgomotul si zvacul spuneau lucru asta , dupa schimb la 60k chit conti cu role skf la fel il las 60k si il schimb , daca as avea pe original pesemne ca l-as tine 100k dar ce este pe piata mia dovedit in practica datorita calitatii si felului in care circulam ca maxim este 60k . noroc si drumuri bune.
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
la mine prima data am pus curea bosch si dupa 55k km, arata foarte bine cu o singura exceptie. Intr-un loc avea ditamai crapatura pe latime. Mai devreme sau mai tarziu faceam praf motorul. Acum am pus conti si tot pe la 55k km am de gand sa desfac.
  • radutzzu18

  • Mesaje scrise: 203
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Oct 2012

  • Mesaj Privat
Stiu ca nu s-a mai discutat de mult aici dar nu as vrea sa deschid alta discutie.
Referitor la intrebarea colegului de mai sus: daca a fost data cureaua jos pt schimbat garnitura de chiulasa este indicat sa schimbam cureaua sau o punem pe cea care era deja.
Am auzit pe la diversi colegi ca merge data de doua ori jos, iar dup-aia se schimba indiferent de km parcursi intre timp!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR