- daniboroica
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Astra 2002 Z22DTH
- Satu Mare
daniboroica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2002 Z22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
Am un Opel Astra Caravan 2.0 DTI 16v si am avut un accident fara urmari asupra persoanelor dar am spart baia de ulei , spoilerul din fata , farul dreapta , iar aripa dreapta , usa dreapta fata, usa dreapta spate , aripa dreapta spate le-am indoit deoarece masina s-a oprit sprijinita pe o parte a unui sant de aproape 1m adancime , iar cand am scos-o de acolo sau indoit si usile in partea superioara.
As vrea sa stiu daca baia de ulei merge sa cumpar si una sh sau e mai bine sa cumpar una noua , iar usile si aripa spate merge si indreptate cu magnetul. Celelalte piese cred ca le voi cumpara noi
As vrea sa stiu daca baia de ulei merge sa cumpar si una sh sau e mai bine sa cumpar una noua , iar usile si aripa spate merge si indreptate cu magnetul. Celelalte piese cred ca le voi cumpara noi
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- daniboroica
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Astra 2002 Z22DTH
- Satu Mare
daniboroica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2002 Z22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- fnf bogdan fnf
- **
- 447 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
fnf bogdan fnf
- Mesaje scrise: 447
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
- daniboroica
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Astra 2002 Z22DTH
- Satu Mare
daniboroica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2002 Z22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
fnf bogdan fnf a scris:Baia de ulei este din duraluminiu , nu as recomanda sudarea . Presiunea in baie este destul de mare !
Una sh este char ok !
Una sh este char ok !
Eu incercam sa ajut omul, ca sa iese mai ieftin si stiam de mic ca se pot suda
Dar as vrea sa stiu totusi de la tine, ce rol are o baie de ulei...
Va rog sa va abtineti de la comentarii inutile, doar atat vreau sa stiu ce rol are si ce presiune este in ea aproximativ in bar sau alte unitati de masura
Brutus
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
OPELTUNING a scris:
Eu incercam sa ajut omul, ca sa iese mai ieftin si stiam de mic ca se pot suda
Dar as vrea sa stiu totusi de la tine, ce rol are o baie de ulei...
Va rog sa va abtineti de la comentarii inutile, doar atat vreau sa stiu ce rol are si ce presiune este in ea aproximativ in bar sau alte unitati de masura
fnf bogdan fnf a scris:Baia de ulei este din duraluminiu , nu as recomanda sudarea . Presiunea in baie este destul de mare !
Una sh este char ok !
Una sh este char ok !
Eu incercam sa ajut omul, ca sa iese mai ieftin si stiam de mic ca se pot suda
Dar as vrea sa stiu totusi de la tine, ce rol are o baie de ulei...
Va rog sa va abtineti de la comentarii inutile, doar atat vreau sa stiu ce rol are si ce presiune este in ea aproximativ in bar sau alte unitati de masura
La un motor uzat poti avea presiune in baie. Valoarea presiunii nu e estimabila ...depinde de uzura motorului. Dar pe o suprafata atat de mare ca a baii de ulei, forta dezvoltata chiar si de o presiune mica, e semnificativa (ex. 0.2 bar=aprox 0.2 kg/cm patrat inseamna la aproximativ 3000cm patrati ai baii o forta de 600kg. Destul de mare nu? Plus ca, de obicei cedeaza pe langa concentratorii de sarcina cum ar fi locul de montaj al traductorilor de nivel si temperatura lucru care face operatia de sudare si rectificare ulterioara cu atat mai dificila. Sa nu mai luam in discutie deformatiile care apar la suprafata activa de etansare in urma sudurii. Cred ca operatia ar fi destul de costisitoare si cu rezultate incerte. Vorbesc din experienta si nu am intentia de a ma contrazice cu nimeni. Cel mai bine e sa o schimbe cu una SH. Cea noua ,impreuna cu traductorii costa 19mil.
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
Super explicatia, multumesc.
O poveste.
Este o firma in Timisoara se numeste Raal... si se ocupa de confectionarea radiatoarelor de Al si implicit sudura in Al. Acolo este un meserias Aron care sudeaza cam tot ce este din Al si uneori chiar si aliaj de ex corpuri oglinzi, manere usi...mai putin celule de radiatoare care sunt subtiri.
Ce vreau sa spun este ca merg la el de aprox 15 ani si am vazut de atunci sute sau chiar mii de bai de masina, suporti motor, jante,chiuloase, cutii viteza,radiatoare,apa/clima si chiar nu am auzit pe nimeni sa se planga dupa ce a sudat ceva ca nu a tinut.
Atunci de mult prin 90 era o alternativa la faptul ca nu erau autoschroturi pe toate strazile, magazine de piese,reprezentante de unde sa ti iei o piesa si te orientai.
Acelasi lucru observ si astazi, cu foamea asta care se anunta, ca oamenii cauta solutii daca se poate sa iasa mai ieftin si fara sa mai arunce banii asa usor.
O baie de ulei daca e curatata si sudata corect, tine mult si bine fara sa curga. Sunt alte piese mult mai pretentioase la schimbari de temperatura/presiuni si tin daca sunt sudate/prelucrate cum trebuie.
Parerea mea.
O poveste.
Este o firma in Timisoara se numeste Raal... si se ocupa de confectionarea radiatoarelor de Al si implicit sudura in Al. Acolo este un meserias Aron care sudeaza cam tot ce este din Al si uneori chiar si aliaj de ex corpuri oglinzi, manere usi...mai putin celule de radiatoare care sunt subtiri.
Ce vreau sa spun este ca merg la el de aprox 15 ani si am vazut de atunci sute sau chiar mii de bai de masina, suporti motor, jante,chiuloase, cutii viteza,radiatoare,apa/clima si chiar nu am auzit pe nimeni sa se planga dupa ce a sudat ceva ca nu a tinut.
Atunci de mult prin 90 era o alternativa la faptul ca nu erau autoschroturi pe toate strazile, magazine de piese,reprezentante de unde sa ti iei o piesa si te orientai.
Acelasi lucru observ si astazi, cu foamea asta care se anunta, ca oamenii cauta solutii daca se poate sa iasa mai ieftin si fara sa mai arunce banii asa usor.
O baie de ulei daca e curatata si sudata corect, tine mult si bine fara sa curga. Sunt alte piese mult mai pretentioase la schimbari de temperatura/presiuni si tin daca sunt sudate/prelucrate cum trebuie.
Parerea mea.
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
OPELTUNING- Suspendat
- 76 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2006 Z20LER
- Timis
OPELTUNING- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2006 Z20LER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
- cosmin_liteon
- *
- 1 mesaje
- din 12 Sep 2010
- Bucuresti
cosmin_liteon
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2010
- Mesaj Privat
daniboroica a scris:Am un Opel Astra Caravan 2.0 DTI 16v si am avut un accident fara urmari asupra persoanelor dar am spart baia de ulei , spoilerul din fata , farul dreapta , iar aripa dreapta , usa dreapta fata, usa dreapta spate , aripa dreapta spate le-am indoit deoarece masina s-a oprit sprijinita pe o parte a unui sant de aproape 1m adancime , iar cand am scos-o de acolo sau indoit si usile in partea superioara.
As vrea sa stiu daca baia de ulei merge sa cumpar si una sh sau e mai bine sa cumpar una noua , iar usile si aripa spate merge si indreptate cu magnetul. Celelalte piese cred ca le voi cumpara noi
As vrea sa stiu daca baia de ulei merge sa cumpar si una sh sau e mai bine sa cumpar una noua , iar usile si aripa spate merge si indreptate cu magnetul. Celelalte piese cred ca le voi cumpara noi
am o intrebare:cum arata opel-ul tau?ce culoare?
- daniboroica
- OP
- 4 mesaje
- din 30 Apr 2008
- Astra 2002 Z22DTH
- Satu Mare
daniboroica
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Satu Mare
- Masina: Astra 2002 Z22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2008
- Mesaj Privat
vitros
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2014
- Mesaj Privat