- Bobby-NOS
- OP
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
Details Car-Name Stock Power Power UPsol. Tor OEM Tor. UPsol
details Opel Astra 2.0 DI 16V 82 hp
107 hp
185 NM
235 NM
details Opel Astra 2.0 DTI 16V 100 hp
123 hp
230 NM
272 NM
dar ce nu-ti place la masina asta...? ca eu am una la fel si merge super. are destula putere. daca vrei senzatii tari, ia si tu una pe benzina...eventual turbo:)
details Opel Astra 2.0 DI 16V 82 hp
107 hp
185 NM
235 NM
details Opel Astra 2.0 DTI 16V 100 hp
123 hp
230 NM
272 NM
dar ce nu-ti place la masina asta...? ca eu am una la fel si merge super. are destula putere. daca vrei senzatii tari, ia si tu una pe benzina...eventual turbo:)
- Bobby-NOS
- OP
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
VASILE
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,853 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,853
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu zic ca depinde al cui "zgomot" il asculti... conform VANZATORILOR de cipuri, "puterea se dubleaza, consumul se injumatateste" (exagerez, evident...), conform detractorilor, iti distrugi motorul instantaneu, in realitate vei obtine vreo 110 CP din cei 100 de baza, iar consumul poate varia in + sau in - cu 0;5 litri %
- Bobby-NOS
- OP
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
Brian man si nu numai ia uite aici: http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=7161
Citeste bine de tot de la cap la coada si, daca esti baiat istet, ceea ce si cred dealtfel - ca toti colegii forumisti - o sa incepi sa intelegi ce e aia "chip tuning"... Mai ales in Romania, hmm ca sport de editie destul de limitata...
Succes...
Citeste bine de tot de la cap la coada si, daca esti baiat istet, ceea ce si cred dealtfel - ca toti colegii forumisti - o sa incepi sa intelegi ce e aia "chip tuning"... Mai ales in Romania, hmm ca sport de editie destul de limitata...
Succes...
- Bobby-NOS
- OP
- 289 mesaje
- din 03 Jan 2006
- Vectra 1995 TC4EE1
- Mures
Bobby-NOS
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1995 TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
vectra16 a scris:
Prin chip tuning mai poti adauga cca 25% din calutii actuali.
Si consumul scade. Nu cu mult, dar scade:)
brian a scris:atunci o sa creasca consumul de motorina cu mult?puterea motorului cu cat va creste?
Prin chip tuning mai poti adauga cca 25% din calutii actuali.
Si consumul scade. Nu cu mult, dar scade:)
*
Mai tampiti trebuie sa fie deci aia de la marile firme (TOATE ), de il lasa pe orice Nea Gica cu laptopul lui sa le ia lozul din fata nasului...
- canan17ro
- **
- 132 mesaje
- din 05 Feb 2005
- Astra 2018 16SHT
- Bucuresti
canan17ro
- Mesaje scrise: 132
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2018 16SHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2005
- Mesaj Privat
Toata lumea se da cu parerea dar nu cred ca sunt multi care citesc forumuri straine de specialitate unde cei care vorbesc acolo sunt tuneri in mari firme din europa. Diferenta ca acolo chiar se face marketing adevarat in acest sens dar marketing care este sustinut si de dovezi.
Ca exemplu dau o firma din germania care iata ce a facut :
- ofera o varianta de ciptuning pentru motorul meu (vezi in semnatura) de 200 de cai. Ca sa confere incredere posibililor cumparatori au cumparat impreuna cu un dealer opel si o revista de gen o Astra cu acest motor si au tunat prin remap, absolul fara nici o modificare mecanica, motorul acesteia la 240 de cai. Masina are 20k km si inca nu a aparut nici o problema si se merge si pe circuit cu ea. Toti cei de pe acolo au acest motor la +200 de cai fara probleme de mii de km. Daca motorul asta nu crapa altele de ce ar crapa. Si puterea exista real pentru ca numai eu am in calculator cateva dyno-uri cu puteri de peste 200 de cai.
Concluzia e ca ciptuningul merita si nu apar efecte secundare datorate direct acestuia. Luand cazul lui Redeagle de pe vw din linkul de mai sus eu il cunosc personal si am vorbit cu el. Problemele aparute nu aveau cum sa apara din cauza remaparii. Este conluzia la care s-a ajuns (defecte de fabricatie ascunse) si acolo daca ati citit pana la capat.
Apoi apar iarasi discutii ca de ce constructorul nu a facut el aceste modificari si il lasa pe "Nea Gica". Vin cu alt exemplu tot de la Opel : motorul de 2.0 turbo de pe Astra H are 2 versiuni de putere, una de 170 de cai si una de 200 de cai. Dar motoarele sunt absolut identice din punct de vedere mecanic. Difera doar ce face "Nea Gica" - adica electronica. Nu mai zic ca mai e si versiunea de 240 de cai de pe OPC care are schimbari minore. Constructorii isi lasa margini de putere pentru evolutiile ulterioare ale unor motoare. Altfel toate motoarele sub 2.0l ar fi peste 200 de cai.
Ca exemplu dau o firma din germania care iata ce a facut :
- ofera o varianta de ciptuning pentru motorul meu (vezi in semnatura) de 200 de cai. Ca sa confere incredere posibililor cumparatori au cumparat impreuna cu un dealer opel si o revista de gen o Astra cu acest motor si au tunat prin remap, absolul fara nici o modificare mecanica, motorul acesteia la 240 de cai. Masina are 20k km si inca nu a aparut nici o problema si se merge si pe circuit cu ea. Toti cei de pe acolo au acest motor la +200 de cai fara probleme de mii de km. Daca motorul asta nu crapa altele de ce ar crapa. Si puterea exista real pentru ca numai eu am in calculator cateva dyno-uri cu puteri de peste 200 de cai.
Concluzia e ca ciptuningul merita si nu apar efecte secundare datorate direct acestuia. Luand cazul lui Redeagle de pe vw din linkul de mai sus eu il cunosc personal si am vorbit cu el. Problemele aparute nu aveau cum sa apara din cauza remaparii. Este conluzia la care s-a ajuns (defecte de fabricatie ascunse) si acolo daca ati citit pana la capat.
Apoi apar iarasi discutii ca de ce constructorul nu a facut el aceste modificari si il lasa pe "Nea Gica". Vin cu alt exemplu tot de la Opel : motorul de 2.0 turbo de pe Astra H are 2 versiuni de putere, una de 170 de cai si una de 200 de cai. Dar motoarele sunt absolut identice din punct de vedere mecanic. Difera doar ce face "Nea Gica" - adica electronica. Nu mai zic ca mai e si versiunea de 240 de cai de pe OPC care are schimbari minore. Constructorii isi lasa margini de putere pentru evolutiile ulterioare ale unor motoare. Altfel toate motoarele sub 2.0l ar fi peste 200 de cai.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- jonny
- **
- 483 mesaje
- din 23 Apr 2005
- Astra 2001 Z16SE
- Cluj-Napoca, Romania
jonny
- Mesaje scrise: 483
- Locatie: Cluj-Napoca, Romania
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Intru totul de acord cu canan17ro.
La motoarele aspirate (vezi sorin666) puterea creste cu 10-12% (sic)
La motoarele turbo, puterea creste cu 25-40% in functie de varianta aleasa (Low, Normal, High, Race).
Consumul scade cu aproximativ 0.5l %km pentru acelasi stil de condus, poate creste daca vei folosi din plin puterea nou obtinuta.
Daca scade sau nu durata de viata a motorului, exista si vor exista doua tabere care au si vor avea argumente incontestabile, atat pentru cat si pentru contra Citeste pe vwforum si vei decide singur carei tabere te vei alatura. Eu unul caut o solutie pentru a-mi convinge guvernul ca remaparea de 125 CP este doar o optimizare .
Acceleratie 0-100km/h in aproximativ 10s pentru varianta de remapare de 132CP, 10.5s pentru cea de 125CP
Pentru colegii forumisti: omul a postat o intrebare si asteapta raspunsuri de bun-simt. Cu idei precum "ia-ti alta masina" nu vom ajunge niciodata la nivelul vwforum. Recunosc ca si eu mai calc pe bec, dar macar imi fac mea culpa
EDIT: Vasile, frumos gestul. La 2,2 DTI Y22DTR:
Initial: 92KW (125 CP), Cuplu maxim 270Nm
Remapat: 114KW (155CP), Cuplu maxim 340Nm
La motoarele aspirate (vezi sorin666) puterea creste cu 10-12% (sic)
La motoarele turbo, puterea creste cu 25-40% in functie de varianta aleasa (Low, Normal, High, Race).
Consumul scade cu aproximativ 0.5l %km pentru acelasi stil de condus, poate creste daca vei folosi din plin puterea nou obtinuta.
Daca scade sau nu durata de viata a motorului, exista si vor exista doua tabere care au si vor avea argumente incontestabile, atat pentru cat si pentru contra Citeste pe vwforum si vei decide singur carei tabere te vei alatura. Eu unul caut o solutie pentru a-mi convinge guvernul ca remaparea de 125 CP este doar o optimizare .
Acceleratie 0-100km/h in aproximativ 10s pentru varianta de remapare de 132CP, 10.5s pentru cea de 125CP
Pentru colegii forumisti: omul a postat o intrebare si asteapta raspunsuri de bun-simt. Cu idei precum "ia-ti alta masina" nu vom ajunge niciodata la nivelul vwforum. Recunosc ca si eu mai calc pe bec, dar macar imi fac mea culpa
EDIT: Vasile, frumos gestul. La 2,2 DTI Y22DTR:
Initial: 92KW (125 CP), Cuplu maxim 270Nm
Remapat: 114KW (155CP), Cuplu maxim 340Nm
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Eu cred ca NU e cazul sa se imparta lumea in tabere, de altfel daca asi fi "pe motorina" asi recurge probabil si eu la chiptuning, eu afirmam DOAR faptul ca:
- DUPA CE iti faci propriile calcule, modificarea nu ste neaparat rentabila (vezi cei care vreau sa mapeze motoare pe benzina fara turbo) si
- MAI ALES ca nu trebuie luate ca atare toate afirmatiile din revistele de tuning (care din publicitite traiesc) si nici cele ale celor care le practica (carora LE CONVINE sa repete date "umflate") si deci:
- ca adevarul este (ca deobicei) la mijloc...
*
Discutia ar putea continua la nesfarsit (poate nu aici, totusi...) asi mai avea si unele argumente suplimentare pro-contra (da, Si pro, SI contra...), dar sincer, nu merita, atata timp cat sunt convins ca (,) contra-argumentele vor veni sau de la persoane interesate financiar, sau copy/paste din reviste de tuning...
- DUPA CE iti faci propriile calcule, modificarea nu ste neaparat rentabila (vezi cei care vreau sa mapeze motoare pe benzina fara turbo) si
- MAI ALES ca nu trebuie luate ca atare toate afirmatiile din revistele de tuning (care din publicitite traiesc) si nici cele ale celor care le practica (carora LE CONVINE sa repete date "umflate") si deci:
- ca adevarul este (ca deobicei) la mijloc...
*
Discutia ar putea continua la nesfarsit (poate nu aici, totusi...) asi mai avea si unele argumente suplimentare pro-contra (da, Si pro, SI contra...), dar sincer, nu merita, atata timp cat sunt convins ca (,) contra-argumentele vor veni sau de la persoane interesate financiar, sau copy/paste din reviste de tuning...
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
sorin666 a scris:adevarul este (ca deobicei) la mijloc...
De acord cu tine
Hai sa nu ne oprim aici si sa venim cu argumente pro, contra si pro-contra
Eu sunt unul dintre cei care cauta aceste argumente!
de exemplu: am auzit ca la un motor tunat temperatura creste cu pana la 8*C. e posibil? nu-si mai face sistemul de racire treaba? se intampla si in conditii de utilizare normale?
apoi cum e cu surge-ul ala al turbinei? cum se poate evita? turbinele de pe Y20DTH sunt predispuse la asa ceva?
Va bagati intr-o discutie constructiva, fara polemici?