Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
daca o sa imi pun cip tuning la motorul 2.0 dti de 101 CP,atunci o sa creasca consumul de motorina cu mult?puterea motorului cu cat va creste?si cam in cate secunde va prinde 100 km/h Smile ?la asta aveti raspuns? astept...mersi mult!!bafta all
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Details Car-Name Stock Power Power UPsol. Tor OEM Tor. UPsol

details Opel Astra 2.0 DI 16V 82 hp
107 hp
185 NM
235 NM

details Opel Astra 2.0 DTI 16V 100 hp
123 hp
230 NM
272 NM

dar ce nu-ti place la masina asta...? ca eu am una la fel si merge super. are destula putere. daca vrei senzatii tari, ia si tu una pe benzina...eventual turbo:)
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
fain,dar m-am uitat la vectra 2.0 dti,si cu chip tuning avea 127 CP...mult nu?merge:) nu stiu consumul cum e la astea tuning..
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
depinde unde faci modificarile. am mai gasit pe net ca ai putea scoate si 131 cp din el. cauta pe net ca o sa gasesti ce vrei
  • VASILE

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
VECTRA 2.2 92 KW=130 CP FARA TUNING. Se poate face tuning?? Ce obtin?


Ultima modificare făcută de VASILE la Mar 10 Jan, 2006 1:57 am, modificat de 2 ori în total
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
intervine problema cu taxele vamale+impozite. ce-i peste 2000 cmc te cam rup...si cica o sa fie si mai grav pe viitor
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu zic ca depinde al cui "zgomot" il asculti... conform VANZATORILOR de cipuri, "puterea se dubleaza, consumul se injumatateste" (exagerez, evident...), conform detractorilor, iti distrugi motorul instantaneu, in realitate vei obtine vreo 110 CP din cei 100 de baza, iar consumul poate varia in + sau in - cu 0;5 litri %
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
deci iti distrugi motorul cu chip tuning?am auzit ceva,dar nu credeam ca e adevarat Crying or Very sad pai oricum...nu cred ca asa de repede s-ar duce un motor nu?
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Brian man si nu numai ia uite aici: http://vwforum.vwforum.ro/i...hp?showtopic=7161

Citeste bine de tot de la cap la coada si, daca esti baiat istet, ceea ce si cred dealtfel - ca toti colegii forumisti - o sa incepi sa intelegi ce e aia "chip tuning"... Mai ales in Romania, hmm ca sport de editie destul de limitata...
Succes...
  • Bobby-NOS

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1995 TC4EE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ma..ce sa zic poate ceva nu era in regula turbina la saraca octavia...sau ce stiu yo...naspa ma sa-ti crape turbina Sad
Poate ca nu erau buni aia care i-au montat chip tuning-ul.....nu?
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Daca vrei diesel de putere VW Passat TDI 4 motion (cu D si I rosu) - 180 cai.

Pentru toti colegii de forum: sa nu ma injurati. Smile Tot fan opel raman Laughing
  • vectra16

  • Mesaje scrise: 103
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2005

  • Mesaj Privat
brian a scris:atunci o sa creasca consumul de motorina cu mult?puterea motorului cu cat va creste?

Prin chip tuning mai poti adauga cca 25% din calutii actuali.
Si consumul scade. Nu cu mult, dar scade:)
  • jonny
  • **
  • 483 mesaje
  • din 23 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2005

  • Mesaj Privat
nu as fi asa sigur Sad
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
vectra16 a scris:
brian a scris:atunci o sa creasca consumul de motorina cu mult?puterea motorului cu cat va creste?

Prin chip tuning mai poti adauga cca 25% din calutii actuali.
Si consumul scade. Nu cu mult, dar scade:)

*
Mai tampiti trebuie sa fie deci aia de la marile firme (TOATE Exclamation ), de il lasa pe orice Nea Gica cu laptopul lui sa le ia lozul din fata nasului... Rolling Eyes
  • canan17ro

  • Mesaje scrise: 132
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2018 16SHT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Toata lumea se da cu parerea dar nu cred ca sunt multi care citesc forumuri straine de specialitate unde cei care vorbesc acolo sunt tuneri in mari firme din europa. Diferenta ca acolo chiar se face marketing adevarat in acest sens dar marketing care este sustinut si de dovezi.

Ca exemplu dau o firma din germania care iata ce a facut :

- ofera o varianta de ciptuning pentru motorul meu (vezi in semnatura) de 200 de cai. Ca sa confere incredere posibililor cumparatori au cumparat impreuna cu un dealer opel si o revista de gen o Astra cu acest motor si au tunat prin remap, absolul fara nici o modificare mecanica, motorul acesteia la 240 de cai. Masina are 20k km si inca nu a aparut nici o problema si se merge si pe circuit cu ea. Toti cei de pe acolo au acest motor la +200 de cai fara probleme de mii de km. Daca motorul asta nu crapa altele de ce ar crapa. Si puterea exista real pentru ca numai eu am in calculator cateva dyno-uri cu puteri de peste 200 de cai.

Concluzia e ca ciptuningul merita si nu apar efecte secundare datorate direct acestuia. Luand cazul lui Redeagle de pe vw din linkul de mai sus eu il cunosc personal si am vorbit cu el. Problemele aparute nu aveau cum sa apara din cauza remaparii. Este conluzia la care s-a ajuns (defecte de fabricatie ascunse) si acolo daca ati citit pana la capat.

Apoi apar iarasi discutii ca de ce constructorul nu a facut el aceste modificari si il lasa pe "Nea Gica". Vin cu alt exemplu tot de la Opel : motorul de 2.0 turbo de pe Astra H are 2 versiuni de putere, una de 170 de cai si una de 200 de cai. Dar motoarele sunt absolut identice din punct de vedere mecanic. Difera doar ce face "Nea Gica" - adica electronica. Nu mai zic ca mai e si versiunea de 240 de cai de pe OPC care are schimbari minore. Constructorii isi lasa margini de putere pentru evolutiile ulterioare ale unor motoare. Altfel toate motoarele sub 2.0l ar fi peste 200 de cai.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
"Raped by the media" Wink
  • jonny
  • **
  • 483 mesaje
  • din 23 Apr 2005
  • Astra 2001 Z16SE
  • Cluj-Napoca, Romania
  • jonny

  • Mesaje scrise: 483
  • Locatie: Cluj-Napoca, Romania
  • Masina: Astra 2001 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2005

  • Mesaj Privat
si parca topicul era despre consum...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Intru totul de acord cu canan17ro.

La motoarele aspirate (vezi sorin666) puterea creste cu 10-12% (sic)
La motoarele turbo, puterea creste cu 25-40% in functie de varianta aleasa (Low, Normal, High, Race).

Consumul scade cu aproximativ 0.5l %km pentru acelasi stil de condus, poate creste daca vei folosi din plin puterea nou obtinuta.

Daca scade sau nu durata de viata a motorului, exista si vor exista doua tabere care au si vor avea argumente incontestabile, atat pentru cat si pentru contra Laughing Citeste pe vwforum si vei decide singur carei tabere te vei alatura. Eu unul caut o solutie pentru a-mi convinge guvernul ca remaparea de 125 CP este doar o optimizare Embarassed .

Acceleratie 0-100km/h in aproximativ 10s pentru varianta de remapare de 132CP, 10.5s pentru cea de 125CP

Pentru colegii forumisti: omul a postat o intrebare si asteapta raspunsuri de bun-simt. Cu idei precum "ia-ti alta masina" nu vom ajunge niciodata la nivelul vwforum. Recunosc ca si eu mai calc pe bec, dar macar imi fac mea culpa

EDIT: Vasile, frumos gestul. La 2,2 DTI Y22DTR:
Initial: 92KW (125 CP), Cuplu maxim 270Nm
Remapat: 114KW (155CP), Cuplu maxim 340Nm
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Eu cred ca NU e cazul sa se imparta lumea in tabere, de altfel daca asi fi "pe motorina" asi recurge probabil si eu la chiptuning, eu afirmam DOAR faptul ca:
- DUPA CE iti faci propriile calcule, modificarea nu ste neaparat rentabila (vezi cei care vreau sa mapeze motoare pe benzina fara turbo) si
- MAI ALES ca nu trebuie luate ca atare toate afirmatiile din revistele de tuning (care din publicitite traiesc) si nici cele ale celor care le practica (carora LE CONVINE sa repete date "umflate") si deci:
- ca adevarul este (ca deobicei) la mijloc...
*
Discutia ar putea continua la nesfarsit (poate nu aici, totusi...) asi mai avea si unele argumente suplimentare pro-contra (da, Si pro, SI contra...), dar sincer, nu merita, atata timp cat sunt convins ca (,) contra-argumentele vor veni sau de la persoane interesate financiar, sau copy/paste din reviste de tuning...
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
sorin666 a scris:adevarul este (ca deobicei) la mijloc...


De acord cu tine

Hai sa nu ne oprim aici si sa venim cu argumente pro, contra si pro-contra

Eu sunt unul dintre cei care cauta aceste argumente!

de exemplu: am auzit ca la un motor tunat temperatura creste cu pana la 8*C. e posibil? nu-si mai face sistemul de racire treaba? se intampla si in conditii de utilizare normale?

apoi cum e cu surge-ul ala al turbinei? cum se poate evita? turbinele de pe Y20DTH sunt predispuse la asa ceva?

Va bagati intr-o discutie constructiva, fara polemici?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR