tete_vja
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Valcea
- Masina: Kadett 1988 1.8 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
imi poate spune si mie cineva daca parbrizul si luneta se poate dezlipii , curata si re-lipii asa cum trebuie? pt ca parbrizul vajaie foarte tare , si luneta in partea de jos e dezlipita ... ca de obicei ....oameni care isi bat joc de masinile altora "meseriasi" cica ...ma rog ..si pe bani putini , ce-i drept ...daca a mai patit cineva si are detalii ) as fi recunoscator ..pt ca nici nu prea am timp sa ajung cu ea pe la un service unde pot intreba .
numai bine
numai bine
- edgstyle
- **
- 371 mesaje
- din 23 Dec 2007
- Vectra 1999 x20dth
- Constanta
edgstyle
- Mesaje scrise: 371
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1999 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2007
- Mesaj Privat
- jojo
- ***
- 944 mesaje
- din 08 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
jojo
- Mesaje scrise: 944
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2007
- Mesaj Privat
tete_vja a scris:imi poate spune si mie cineva daca parbrizul si luneta se poate dezlipii , curata si re-lipii asa cum trebuie? pt ca parbrizul vajaie foarte tare , si luneta in partea de jos e dezlipita ... ca de obicei ....oameni care isi bat joc de masinile altora "meseriasi" cica ...ma rog ..si pe bani putini , ce-i drept ...daca a mai patit cineva si are detalii ) as fi recunoscator ..pt ca nici nu prea am timp sa ajung cu ea pe la un service unde pot intreba .
numai bine
numai bine
http://www.autoglass.ro/
Iaca unde poti intreba si afla raspuns imediat, succes
tete_vja
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Valcea
- Masina: Kadett 1988 1.8 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
tete_vja
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Valcea
- Masina: Kadett 1988 1.8 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
elegance a scris:Ai cam 50% sanse sa nu se sparga cand le dai jos. De fapt un service serios iti da 0% sanse, dar daca gasesti pe cineva sa le dea totusi jos o sa iti spuna din start ca nu isi asuma responsabilitatea in caz de...
aaa...deci sunt sanse mari sa se sparga ...nasol moment ) ..am incercat sa adaug niste cauciuc de lipit parbrizul, peacolo pe unde se aude sunetul ..dar nimica , parca mai rau face deatunci , si de aceea cred ca alta solutie nu exista , decat cea cu "datul jos" ...uite ..acum mi-am adus aminte ) cand am luat parbrizul de pe la sibiu de undeva , mi l-a dat ala direct de pe masina ceea ce a durat appx 20 minute ...oricum tre facut ceva ca ala e ce-l mai stresant zgomot pe care il poate avea o masina , m-a inebunit
mytoi
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1992 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
salut
uite iti explic eu cum se procedeaza,se taie solutia cu carea fost lipit,cu o sarma de sectiune patrata de 0,6-0,8 mm , care se baga prin solutie pana iese afara apoi se prind capetele in niste manere speciale,o persoana sta inauntru si una afara si trag de sarma ca la fierastrau .
Reusita depinde de mai multi factori; daca are stratul subtire de solutie,se poate ciobi la taiere parbrizul;nu foarte tare ,nici nu se vede ca ramane ciupitura pe interior,insa cand il aseaza iar pe solutie , cand apasa pe el...ghici surpriza?
eu am incercat de vre-o3 ori si o data l-am crapat . Era un parbriz de ford tranzit pe care la fel..l-au lipit niste cowboy si ploua inauntru ...asta e ..oricum stia ca se poate crapa,dar avea incredere...oricum nici cu silicon cum avea el pus peste,nu tinea
uite iti explic eu cum se procedeaza,se taie solutia cu carea fost lipit,cu o sarma de sectiune patrata de 0,6-0,8 mm , care se baga prin solutie pana iese afara apoi se prind capetele in niste manere speciale,o persoana sta inauntru si una afara si trag de sarma ca la fierastrau .
Reusita depinde de mai multi factori; daca are stratul subtire de solutie,se poate ciobi la taiere parbrizul;nu foarte tare ,nici nu se vede ca ramane ciupitura pe interior,insa cand il aseaza iar pe solutie , cand apasa pe el...ghici surpriza?
eu am incercat de vre-o3 ori si o data l-am crapat . Era un parbriz de ford tranzit pe care la fel..l-au lipit niste cowboy si ploua inauntru ...asta e ..oricum stia ca se poate crapa,dar avea incredere...oricum nici cu silicon cum avea el pus peste,nu tinea
tete_vja
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Valcea
- Masina: Kadett 1988 1.8 S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
poti incerca si:
http://www.marctec.ro/
http://www.interglass-srl.r...amuri-faruri.html
http://www.autoglas.ro/
astea le am salvate. banui ca sunt si altii care se ocupa de chestia asta.
bafta.
http://www.marctec.ro/
http://www.interglass-srl.r...amuri-faruri.html
http://www.autoglas.ro/
astea le am salvate. banui ca sunt si altii care se ocupa de chestia asta.
bafta.