Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • DB77AAA

  • Mesaje scrise: 6,677
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2007

  • Mesaj Privat
@maiandrei, din toate auzitele si vazutele, o singura turbina de 2.0dti am vazut picata, adica scuipa ulei pe admisie, masina avea in jur de 150.000 km, insa mersul batraneste si uleiul 20w40, de dacie, si-au spus cuvantul.
@rinel, electrovalvele se testeaza cu vre-o interfata, daca sunt obosite, nu dau erori, insa raman la parerea ca cel mai sigur este sa schimbi componentele cu cineva care are motor ca al tau.
Skip ads

  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salut!Am un opel Astra G motor Y20DTH....si am sesizat ca nu se mai aude turbo cand intra....inainte pe la 2500 de ture intra turbo,se si auzea motoru mai zgomotos....acuma parca se aude decat la viteza 1 si 2.....demaraj isi ia dar foarte greu.....am avut masinuta cu cheita aprinsa in bord cu eroarea P0400....am fost la un service undeva prin frumusani ,au facut verificari si au constatat ca ar fi debitmetru murdar....am schimbat filtru de aer si mi-au curatat debitmetru cu nu stiu ce spray....acuma nu mai da nici o eroare pe tester da tot nu se infige ,isi ia viteza in timp la a 3,4,5.....Mi-a verificat si Egr si avea valori de 320 de tester.....Am observat eu ca atunci cand opresc motoru elecrovalvele alea din standa soferului mai bazaie putin si se opresc brusc....ajutati-ma si pe mine cu un sfat,un service bun care sa se priceapa si sa nu te arda la bani ca la o reprezentata....pentru ca eu nu ma pricep deloc!Va multumesc
  • fnf bogdan fnf

  • Mesaje scrise: 447
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Verifica toate furtunasele de vaccum .
Electrovalvele asa bazaie ele dar posibil ca cea pentru clapele de admisie .
Mai verifica daca furtunul de la intercooler se intareste cand accelerezi !
  • CATA26BCN

  • Mesaje scrise: 680
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
fa o proba cu un debitmetru de la o masina identica.daca e bineinseamna ca aia e buba,daca nu atunci verifica modul in care se misca pirghia de la turbina,sa faca cursa completa,sa nu se intepeneasca sau chiar sa nu se miste deloc.
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Mentionez ca se umfla furtunul de la turbo cand accelerez si inca foarte puternic....dar nu are ace zvac mai ales in treapta 4 si 5 dabia isi ia viteza....chestia cu parghia nu stiu cum se verifica
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Stie cineva cum pot sa dau si eu de maiandrei pentru o testare?...un id de mess sau un nr de telefon?
  • teodorescu_cos

  • Mesaje scrise: 227
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2009

  • Mesaj Privat
problema asta am avut-o si eu la astra mea, se stricase un senzor de la turbina mi l-au schimbat la servis dar nu mai stiu cat ma costat
  • ionutpim

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
uleiul pe admisie e normal....asta asa ca si fapt divers (dar nu in cantitati industriale....provine din gazele recirculate prin turbina si e uleiul care unge turbina Wink)
  • ririnel

  • Mesaje scrise: 2,078
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2007

  • Mesaj Privat
O alta posibila cauza pentru motorul lenes sunt injectoarele.
  • oppel

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am rezolvat problema! am vandut putoarea! pacat de caroserie si restul. cu toate astea, tot sunt curios daca ceilalti OPEL-isti vor rezolva problemele. Bafta!
  • sandu_race

  • Mesaje scrise: 459
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 1996 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Problema cu puturosenia asta am intalnit-o acum o saptamana la cineva , dupa ce am curatat sorb , schimbat filtre , curatat admisie , evacuare , cam tot ce e pe acolo , am verificat si furtunase , ....nimic , tot lenesa tare masina , la dioagnoza ne dadea codul 1220 , si ghici ce avea ? In pompa cica ar exista un cilindru care modifica debitul de motorina injectata ( un fel de pompa de reprize ) , a trebuit inlocuit la reprezentanta bosch , a costat 600 ron cu manopera si inca o dignoza ( ca cica noi nu stim si sa faca ei pe bani ) , noroc ca pompa era in garantie . Dupa inlocuirea acelui cilindru masina manca asfalt , aia de la service au spus ca am bagat noi motorina proasta in ea si d-aia s-a buli dar proprietarul masinii e sofer pe o cifa si nu cred ca baga varzeturi in masina lui . Deci era de la POMPA ! Cu respect !
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Deci cum va spuneam....nu reusesc sa ii dau de cap la masina...am pus-o pe o mie de testere si nu iese nimic....mi-a testat-o si maiandrei si a zis ca toate valorile sunt bune si ca masina merge bine...dar eu o stiu cum mergea inainte iar acuma cand o calc urca mai greu......cel putin a 4 si a 5 isi ia viteza dar mai greu ,inainte cum calcam acceleratia o simteam cum pleca din loc....dupa verificari facute de maiandrei valorile turbinei sunt normale,debitmetru la fel,Egr la fel...da tot nu merge cum vreau eu....mai are cineva motor de 2.0 sa imi zica daca la ei la 2500 de ture se simte cand intra turbo (adica motoru mai zgomotos)...ca si la mine se auzea inainte si acuma parca nu se mai aude...mentionez ca am vazut la EGR pete de ulei pe furtun dar mecanicu a zis ca asa au toate,ca daca membrana imi lucreaza nu e nici o problema (si la mine lucreaza)...spuneti-mi va rog ce sa ii mai fac sau unde sa ma mai duc cu ea ,cei de la opel se pricep?lucreaza scump?
  • chiorbeq

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Inainte de toate e bine sa faci o diagnoza,si dupa aceea sa verifici etansietatea admisiei(furtune,tevi,intercooler,garnituri) si nu in ultimul rind pompa de vacuum (ce depresiune face)
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Benny mai stiu un coleg depe forum cu aceeasi problema da inca nu i-a dat de cap lui ii mor calutii in vit a 4 si a5a nu mai trage mai mult de 130 km/h si toate astea de cand s-a facut frig a verificat tot +testere peste testere si nimic . Ma interesez si vedem ce spun mecanici de moda veche cand magicienii informaticii dau rateuri.
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Pai asta vreau si eu sa imi zica cineva un mecanic bun....nici la mine pe tester nu iese nimic...si cu toate astea urca mai greu in viteza ,tre sa o las usor sa isi ia....ajunge si la 190 da mai greu....mi-a zis cineva ca ar fi de la debitmetru....ca am avut masinuta cu cheiata si am fost la cineva si mia curatat un mecanic debitmetru si apoi a mers masina , nu a mai dat nici o eroare....da mia zis cineva ca ala nu se curata se schimba acuma nu stiu ce sa zic...EGR lucreaza,vacum lucreaza,turbo lucreaza cu toate astea cand bag picioru in ea tre sa astept sa isi ia viteza...Sfaturi ,opinii!
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Daca ma poate ajute cineva cu un debitmetru de Y20DTH sa fac o tura sa vad daca e vreo diferenta raman dator.......ar putea sa isi ia viteza mai greu si din cauza la EGR?....la mine membrana am inteles ca lucreaza...astept sa imi zica cineva daca imi recomanda pe cineva care se pricepe la tipul asta de motor
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
cu opel daca nu ma insel m-am intalnit (cred ca cineva a mai facut curat si nu mai pot corela bine evenimentele-nota 10 Smile-eram suparat ca nu postase rezolvarea ), am dat si o tura cu masina, intr-adevar, f puturoasa, incepea sa fie mai vioaie pe la 2500, furtunul se cam intarea dar nu era beton sau cel putin nu aveam o comparatie concreta, a mea era si remapata si alta cilindree, nicio crapatura, niciun furtun spart si aici ma refer la alea groase de la intercooler, nu fasaia nimic, wastegate-ul lucra, in sensul ca se strangea cu furtunul de vacuum pus la relantiu si ramanea liber cu furtunul scos, deci am eliminat si pierderile de vacuum. Mai ramasesera egr-ul, debitmetrul si turbina. Turbina o cam eliminasem, am desfacut furtunul de la filtru si jocul in ax era acceptabil, se invartea usor, si nici nu fluiera. La motorul meu stiu ca wastegate-ul odata ce accelerezi brusc si o lasi la relantiu trebuie sa miste, cum sunt motoare inrudite ma asteptam la un comportament similar insa la el nu misca deloc nici macar in 4000 de ture pe cand la mine de la 2500 incepea sa dea drumu. Concluzia mea a fost ca nu are suficienta presiune la aer, ori senzorul de presiune raporteaza aiurea dar faptele si furtunul nu prea aratau invers, ori turbina, ori debitmetrul. Stiu ca la maiandrei datele pe tester au fost corecte, in ciuda faptului ca si debitmetrul si senzorul de presiune genereaza cod de eroare daca se strica, si pe pielea mea pot spune ca este corect. Daca turbina ar fi fost de vina ar fi aparut o diferenta de presiune intre ce ar fi cerut ecu si presiunea actuala dar nu s-a intamplat. Pentru mine a ramas un mister, ma gandesc cu groaza la pompa de motorina, un unghi de avans, un debit, trebuie gasita o diferenta undeva. Chiar as vreas sa stiu unde a fost buba.
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
turculetz te pricepi la motor Y20DTH?....ai vreun atelier prin bucuresti...nici eu nu ii dau de cap la masina....pe 4 testere nu da nici o eroare inclusiv maiandrei.....ca sa isi ia viteza tre sa o calc usor si sa astept...daca duc picioru la fund nu prea urca....mai ales a 3,4 si a 5...tre sa vin lansat sa fac o depasire....turbina parca nu se mai aude cand intra la 2500 de ture decat la treapta 1,dar am inteles ca pe tester iese ca lucreaza si se si umfla furtunu ala....debitmetru a fost curatat da nu am facut proba cu altu ca nu am avut de la cine sa iau si sa dau 7 mil pe unu nou si sa nu fie ala nici asa nu prea as vrea....daca imi recomandati pe cineva care se pricepe.....sau alta varianta:Radacini,DI Bas sau GTT?
  • deleted-5277

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Mar 2007

  • Mesaj Privat
nu stiu prietene, doar imi place sa ma murdaresc in timpul liber, contrar opiniilor eu fac alte chestii
http://scriptlance.ro/porto/
daca nici maiandrei cu tech2 nu ti-a dat de cap avand in vedere ca aveti acelasi motor ma indoiesc ca pot aduce eu noutati. Legat de curatarea debitmetrului e frectie la picior de lemn, e un rahat de lamela pe care se depun tampenii, se ard apoi de la capat, putin probabil sa isi refaca proprietatile de la un spray, probabil e si ceva material lipsa dupa o varsta. Legat de reprezentante am o parere proasta, pe langa faptul ca tariful e de salariu occidental exista riscul sa o scoti si mai stricata, poate printr-o minune sa iti schimbe pompa la comanda (nu a ta) cu una mai buna:))
Poate daca ne uitam cu atentie prin tis vedem niste chestii de verificare mai detaliate vis-a-vis de debitmetru sau pompa dar eu nu sunt intr-o perioada tocmai buna sa am timp de asta iar maiandrei probabil e ocupat cu inca alte zeci de chestii. Daca mai ajungi la el poate ne strangem mai multi sa vedem fenomenul.
  • benny4u2003

  • Mesaje scrise: 67
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Dar daca fac proba cu un debitmetru de pe un opel vectra....tot motor Y20DTH merge?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR