- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- cogi
- ***
- 662 mesaje
- din 28 Feb 2008
- Kadett 1981
- Arad
cogi
- Mesaje scrise: 662
- Locatie: Arad
- Masina: Kadett 1981
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2008
- Mesaj Privat
pune cateva picaturi de ulei de mecanisme fine pe bucsele de alama cu o seringa si repara electric motorul daca se poate ca merge si fara rezistenta de putere ,aia ii pt turatia joasa da la masini asa vechi bucsele si greaua functionare cauzata de trecerea vremii o va defecta in scurt timp lasa-l sa mearga pe turatia mare toata treaba e ca motorasul sa mearga chiar de merge greu il ungi si tre sa o ia.
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema doar ca e din bord...parca de acolo se aude sunetul ala urat nu de la capota de unde ai tu poza.......astept si eu o sugestie... am fost azi la dezmembrari si cica nu merge de pe kadett E.....eu nu am dezaburire din cauza asta ca mi frica sa dau drumju la ventilator....in bord nu mai are nimic la tine? doar ala de la compartimentul motor exista>?
poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
ady_marinescu a scris:Asa am facut. Era un fir rupt, am reusit sa-l lipesc. rezistenta de trepte e ok. doar ca are joc in axul motorasului si merge descentrat. si face ca avionul din cauza asta.
si care e faza cu rezistenta aia de trepte? la mine cand merge merge numai pe treapta aia mare...in rest nu il aud deloc....si nici nu se vede la parbriz....
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
pai din bord nu vad de ce sa se auda galagie. in bord e schimbatorul de caldura (pe centru -jos) si ala e de fapt ca un calorifer (deci nu a are piese in miscare). ce am incercuit eu acolo e de fapt un ventilator in cutia aia+rezistenta de trepte si o mufa.
rezistenta aia e impartita in 2 buc ( parca ). cand cuplezi treapta 1 motorul ventilatorului se alimenteaza prin toata rezistenta si merge mai incet. la fel pentru treapta a 2-a, merge pe o bucata a rezistentei (mai repede), iar pe treapta a 3-a trece printr-o bucata mai mica de rezistenta rez si merge la viteza max. daca nu gresesc eu. in orice caz ventilatorul se alimenteaza prin rezistenta aia (variabila, in principiu, in trepte). daca o dai jos de tot va merge pe viteza maxima. sunt curios daca gasesc un potentiometru de putere (rez variabila pe tot domeniul) o sa pot sa reglez de la buton ceva de genul volum la casetofon.(liniar, nu in trepte)
si nu ma asteptam sa se potriveasca de la alta masina fara adaptari. eu as vrea sa pun alt ventilator cu cutia lui si sa o leg cumva de traseul de aer actual. eventual cu fibra de sticla (cand oi invata cum se foloseste fibra). ma gandeam la unu' de cielo (ca forma si pozitie de montaj e tot p-acolo) ca e mai nou (dezmembrari).
rezistenta aia e impartita in 2 buc ( parca ). cand cuplezi treapta 1 motorul ventilatorului se alimenteaza prin toata rezistenta si merge mai incet. la fel pentru treapta a 2-a, merge pe o bucata a rezistentei (mai repede), iar pe treapta a 3-a trece printr-o bucata mai mica de rezistenta rez si merge la viteza max. daca nu gresesc eu. in orice caz ventilatorul se alimenteaza prin rezistenta aia (variabila, in principiu, in trepte). daca o dai jos de tot va merge pe viteza maxima. sunt curios daca gasesc un potentiometru de putere (rez variabila pe tot domeniul) o sa pot sa reglez de la buton ceva de genul volum la casetofon.(liniar, nu in trepte)
si nu ma asteptam sa se potriveasca de la alta masina fara adaptari. eu as vrea sa pun alt ventilator cu cutia lui si sa o leg cumva de traseul de aer actual. eventual cu fibra de sticla (cand oi invata cum se foloseste fibra). ma gandeam la unu' de cielo (ca forma si pozitie de montaj e tot p-acolo) ca e mai nou (dezmembrari).
poope
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2009
- Mesaj Privat
ady_marinescu a scris:pai din bord nu vad de ce sa se auda galagie. in bord e schimbatorul de caldura (pe centru -jos) si ala e de fapt ca un calorifer (deci nu a are piese in miscare). ce am incercuit eu acolo e de fapt un ventilator in cutia aia+rezistenta de trepte si o mufa.
rezistenta aia e impartita in 2 buc ( parca ). cand cuplezi treapta 1 motorul ventilatorului se alimenteaza prin toata rezistenta si merge mai incet. la fel pentru treapta a 2-a, merge pe o bucata a rezistentei (mai repede), iar pe treapta a 3-a trece printr-o bucata mai mica de rezistenta rez si merge la viteza max. daca nu gresesc eu. in orice caz ventilatorul se alimenteaza prin rezistenta aia (variabila, in principiu, in trepte). daca o dai jos de tot va merge pe viteza maxima. sunt curios daca gasesc un potentiometru de putere (rez variabila pe tot domeniul) o sa pot sa reglez de la buton ceva de genul volum la casetofon.(liniar, nu in trepte)
si nu ma asteptam sa se potriveasca de la alta masina fara adaptari. eu as vrea sa pun alt ventilator cu cutia lui si sa o leg cumva de traseul de aer actual. eventual cu fibra de sticla (cand oi invata cum se foloseste fibra). ma gandeam la unu' de cielo (ca forma si pozitie de montaj e tot p-acolo) ca e mai nou (dezmembrari).
rezistenta aia e impartita in 2 buc ( parca ). cand cuplezi treapta 1 motorul ventilatorului se alimenteaza prin toata rezistenta si merge mai incet. la fel pentru treapta a 2-a, merge pe o bucata a rezistentei (mai repede), iar pe treapta a 3-a trece printr-o bucata mai mica de rezistenta rez si merge la viteza max. daca nu gresesc eu. in orice caz ventilatorul se alimenteaza prin rezistenta aia (variabila, in principiu, in trepte). daca o dai jos de tot va merge pe viteza maxima. sunt curios daca gasesc un potentiometru de putere (rez variabila pe tot domeniul) o sa pot sa reglez de la buton ceva de genul volum la casetofon.(liniar, nu in trepte)
si nu ma asteptam sa se potriveasca de la alta masina fara adaptari. eu as vrea sa pun alt ventilator cu cutia lui si sa o leg cumva de traseul de aer actual. eventual cu fibra de sticla (cand oi invata cum se foloseste fibra). ma gandeam la unu' de cielo (ca forma si pozitie de montaj e tot p-acolo) ca e mai nou (dezmembrari).
complicat......si resistenta aia in trepte unde se afla? la mufa din bord? sau care e pozitia ei mai exact?
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- ady_marinescu
- OP
- 208 mesaje
- din 14 Jul 2008
- Kadett 1984 13N
- Prahova
ady_marinescu
- Mesaje scrise: 208
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
pentru rezistenta aia in trepte: vezi ventilatorul propriu-zis (palele) - chestia aia de plastic in forma de oala. rezistenta e in interiorul ei, langa motoras. in cazul meu e verde. o sa-ti dai seama ca altceva p-acolo oricum nu e. dai jos ventilatorul de acolo conform desenelor din paginile postate de White Tzuly.
si in pagina aia a 2-a in dreapta jos ai ventilatorul cu motorasul si cu suportul de prindere. rezistenta aia e langa motoras
si in pagina aia a 2-a in dreapta jos ai ventilatorul cu motorasul si cu suportul de prindere. rezistenta aia e langa motoras