pai din bord nu vad de ce sa se auda galagie. in bord e schimbatorul de caldura (pe centru -jos) si ala e de fapt ca un calorifer (deci nu a are piese in miscare). ce am incercuit eu acolo e de fapt un ventilator in cutia aia+rezistenta de trepte si o mufa.
rezistenta aia e impartita in 2 buc ( parca ). cand cuplezi treapta 1 motorul ventilatorului se alimenteaza prin toata rezistenta si merge mai incet. la fel pentru treapta a 2-a, merge pe o bucata a rezistentei (mai repede), iar pe treapta a 3-a trece printr-o bucata mai mica de rezistenta rez si merge la viteza max. daca nu gresesc eu. in orice caz ventilatorul se alimenteaza prin rezistenta aia (variabila, in principiu, in trepte). daca o dai jos de tot va merge pe viteza maxima. sunt curios daca gasesc un potentiometru de putere (rez variabila pe tot domeniul) o sa pot sa reglez de la buton ceva de genul volum la casetofon.(liniar, nu in trepte)
si nu ma asteptam sa se potriveasca de la alta masina fara adaptari. eu as vrea sa pun alt ventilator cu cutia lui si sa o leg cumva de traseul de aer actual. eventual cu fibra de sticla (cand oi invata cum se foloseste fibra). 😳 ma gandeam la unu' de cielo (ca forma si pozitie de montaj e tot p-acolo) ca e mai nou (dezmembrari).