simy85- Suspendat
- 102 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
am aflat si tipul motorului: Z14XEP
suspended-9452- Suspendat
- 2,427 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,427
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 102 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Acum au zis ca au facut comanda in Germania de un motor nou si o sa-l monteze p-ala(fara chiuloasa si baie), acum nu ne ramane decat sa asteptam si sa vedem ce iese, va tin la curent
zeke
- Mesaje scrise: 46
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2008
- Mesaj Privat
simy85- Suspendat
- 102 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Caldura pe dracu' , cit amestecul nu arde nu este caldura. Sa stii ca in frina de motor ECU nu mai deschide injectoarele, atunci nu ar trebui sa fie caldura de nu mai poti si cind colo motorul se raceste !
Ala e defect de fabricatie al bujiei sau strinsa de un mioritic.
Bujia ta e cea din poza cu un singur electrod
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Cind se rupe electrodul ca in informarile de mai sus scinteia va cauta cea mai apropiata masa si o va gasi in piston, de asta la tine este ars si gaurit, arcul electric acolo s-a produs.
Care sunt desteptii "mecanici" care au scos pasarica cu injectorul ? Sa stim si noi incompetentii sa se fereasca lumea de ei (eu oricum nu calc nici mort prin "reprezentante" cu masina).
Mecanicul lui peste prajit si neam cu Nea Vasile ar trebui dat afara, trebuia sa vada codul eroare ca este missfire cilindrul 3 si vad si pe 2 inca de cind s-a dus tatal tau prima oara acolo. Toti umbla cu baliverne de gen ca e de la benzina etc. Trebuia sa verifice bujii, bobina si astfel salva Opel de inlocuirea unei bune parti de motor. Pune pe raspunderea ta bujii Bosch FLR8LDCU+, cele clasice ca sunt net superioare sau NGK cu un electrod sau doi (varianta veche).
De ce nu au aratat starea bujiilor
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![Idea](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Stii ce sa le spui din partea mea ca nu pot scrie asa ceva pe forum... 😠
simy85- Suspendat
- 102 mesaje
- din 22 Sep 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
simy85- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Sep 2007
- Mesaj Privat
ps: nici eu nu calc nici mort prin reprezentanta dar asta e masina tatalui si e in garantie si trebuia dusa la ei (macar e bine ca se repara pe garantie si nu platim nimic)
ps2: nu pot sa le spun nimic de "bine" inca ca masina este desfacuta si este la ei deci pana nu ne vedem cu sacii in caruta....
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Acum din punctul meu de vedere, mai bine mergi acolo si intrebi de ...bujie...vorbesti cu un sef si il iei la bani marunti...tata a fost pe data de...a fost aburit...uite ce s-a intimplat...cauza este asta si nu ce debiteaza "mecanicul"...vreau reparatie perfecta si sub ochii mei conform TIS cu scule adecvate si inlocuiri cum spune acolo ca se fac obligatoriu. Te duci la el si pui in fata procedurile listate ca sa vada ca nu esti un fraier de peste drum. Explici fumos ca poate fi un meci din care el SIGUR va pierde ENORM daca nu face treaba PERFECTA. Ei de obicei nu inlocuiesc totul cum spune GM in TIS de la o banala piulita sau surub, nu mai vorbesc de altele mai grave, exemple:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=5070
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=27040 motorul asta e aproape identic cu al tau
Acum intelegi ce ai in spate ?
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
cea ce banuiesc eu este ca bujia nu a mai dat masa prin corpul ei ci prin injector,stricind astfel scaunul si capul injectoruli.datorita acestui fapt si mai ales ca pe rampa exista presiune constanta de benzina creata de pompa din rezervor,acel injector a "pisat",fapt care a dus la "injectia" unei cantitati foarte mari de benzina care arsa a topit capul pistonului.sfatul meu e sa ceri si schimbarea injectoarelor.asta pe linga ce se mai schimba.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
pacat ca nu sint poze si cu injectoarele si cu bujia in cauza.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Aluminiul este moale si nu rezista la arc eletric, la scinteie este efectiv vaporizat. Exact in centru unde este gaura in piston vine bujia la el, nu este lateral ca la modelele vechi. Uite o poza ca sa iti dai seama de cum sta bujia si de distanta mica este intre ea si piston
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
mazy_bks
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat