- alexander-zafira
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Zafira z19dt
- Bacau
alexander-zafira
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Oare a mai patit cineva fenomenul asta la Zafira B cu 1.9 CDTI? uneori in mers observ consumul crescut cu 5-6 L/100km(computerul arata la 100km/H cam 9-10 L) si de aici, curios,opresc masina si constat ca relantiul are 200 in+ esapamentul este foarta fierbinte, chiar miroase a tabla incinsa, iar in toba gazele sunt deasemenea fierbinti incat nu poti tine mana la gura tevii, plus ca pluxul de gaze nu e regulat ca atunci cand merge motorul normal.
fenomenul asta asa cum apare asa si dispare, adica din senin. uneori o opresc si isi revine, dar uneori isi revine si in mers. oricum daca merg asa cu ea imi consuma dublu. La OPEL au zis chiar ieri ca e posibil de la motorina, nu are nici un cod de eroare, si totul e ok. mi-au zis sa incerc sa merg pe o motorina buna(stie cineva care e motorina aia buna,unde o gasesc) si sa fiu constant pe tipul ala de motorina. Ce ziceti de asa zisa mea problema la o masina de 13500km luata acuym 3 luni. in rest numai bine..astept idei daca exista.
fenomenul asta asa cum apare asa si dispare, adica din senin. uneori o opresc si isi revine, dar uneori isi revine si in mers. oricum daca merg asa cu ea imi consuma dublu. La OPEL au zis chiar ieri ca e posibil de la motorina, nu are nici un cod de eroare, si totul e ok. mi-au zis sa incerc sa merg pe o motorina buna(stie cineva care e motorina aia buna,unde o gasesc) si sa fiu constant pe tipul ala de motorina. Ce ziceti de asa zisa mea problema la o masina de 13500km luata acuym 3 luni. in rest numai bine..astept idei daca exista.
emiliopel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
Alexander, am intampinat aceeasi problema la Zafira mea (cumparata mai 2007, motorina).
Din cauza flitrului de particule, masina fiind euro 4, va trebui sa mergi turat (nu schimba sub 3000) pentru ca altfel vei pati la fel. Aveam tendinta sa schimb mai jos viteza si ma trezeam cu un consum instant urias (dublu),mers sacadat al motorului, gaze superfierbinti.Doar dupa ce am fost la dealer si am vorbit, am aflat ca trebuie sa o conduc mult mai energic, ceea ce fac acum si nu mai am problema asta.
Spune daca remarci o modificare.
Din cauza flitrului de particule, masina fiind euro 4, va trebui sa mergi turat (nu schimba sub 3000) pentru ca altfel vei pati la fel. Aveam tendinta sa schimb mai jos viteza si ma trezeam cu un consum instant urias (dublu),mers sacadat al motorului, gaze superfierbinti.Doar dupa ce am fost la dealer si am vorbit, am aflat ca trebuie sa o conduc mult mai energic, ceea ce fac acum si nu mai am problema asta.
Spune daca remarci o modificare.
- alexander-zafira
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Zafira z19dt
- Bacau
alexander-zafira
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
posibil sa ai dreptate....voi incerca metoda. Oricum calitatea motorinei difera, cel putin asa am constatat eu, si simptomele descrise au aparut chiar la scurt timp dupa realimentare de la alta firma decat ceea ce aveam in rezervor. Mecanicii de la OPEL mi-au recomandat sa ma stabilizez pe o anumita motorina si sa merg cu ea in mod constant, sa evit schimbarile. mersi si sper sa aavem cat mai putine probleme. pastram legatura, multa bafta EMILIOPEL!
emiliopel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- alexander-zafira
- OP
- 14 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Zafira z19dt
- Bacau
alexander-zafira
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
emiliopel
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2007
- Mesaj Privat
- calfianu
- ***
- 525 mesaje
- din 30 Mar 2006
- Astra 2001 Y20DTH
- Brasov
calfianu
- Mesaje scrise: 525
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2006
- Mesaj Privat
@Alexander
Daca stii sigur ca masina este echipata cu filtru de particule, sa stii ca poate sa fie faza a doua in functionarea acelui filtru si anume regenerarea, cind particulele retinute sunt arse suplimentar. Cred ca ar fi mai bine sa nu te opresti cind masina iti indica consum ridicat, ci sa astepti sa se stabilizeze din nou si abia apoi opreste. Nu sunt specialist, poate cineva de pe forum este mai informat in de-ale filtrelor de particule.
Daca stii sigur ca masina este echipata cu filtru de particule, sa stii ca poate sa fie faza a doua in functionarea acelui filtru si anume regenerarea, cind particulele retinute sunt arse suplimentar. Cred ca ar fi mai bine sa nu te opresti cind masina iti indica consum ridicat, ci sa astepti sa se stabilizeze din nou si abia apoi opreste. Nu sunt specialist, poate cineva de pe forum este mai informat in de-ale filtrelor de particule.
pompy
- Mesaje scrise: 1
- Locatie:
- Masina: Zafira 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
Salutare,
si eu sunt posesor de Zafira 1,9 CDTI de 120 CP, are 26.000 km facuti din martie 2007 pana acum, si am observat aceeasi manifestare ciudata a motorului. La prima revizie am semnalat service-ului problema si, culmea, tocmai ma programasera la un fel de operatiune de mentenanta care exact asta facea, modifica parametrii de functionare ai motorului pentru o perioada de 15 minute, pentru a rezolva acea problema presupusa a filtrului de particule - cei de la Opel din Germania au decis ca in Romania este prea mult praf si au introdus aceasta operatiune ce o face unitatea service. Si-au dat cu parerea ca acel regim de functionare "ciudat" este un ciclu asemanator celui efectuat in service, pe care computerul de bord il dicteaza din timp in timp. Ce mi se pare interesant este ca performantele motorului nu par a fi penalizate in perioada respectiva, doar computerul de bord indica un consum instantaneu ametitor - am vazut 35l/100 la plecarea de pe loc si 5,8l/ora la stationare cu motorul la relanti... In rest, pot sa spun ca este o masina de familie ideala (folosesc frecvent al 3-lea rand de scaune), este un caraus de exceptie (am pus bare transversale deasupra si am transportat in nenumarate randuri mobila de la Ikea) si are performante dinamice mai mult decat rezonabile avand in vedere gabaritul si consumul (media mea in regim combinat este de 6,6/100km).
si eu sunt posesor de Zafira 1,9 CDTI de 120 CP, are 26.000 km facuti din martie 2007 pana acum, si am observat aceeasi manifestare ciudata a motorului. La prima revizie am semnalat service-ului problema si, culmea, tocmai ma programasera la un fel de operatiune de mentenanta care exact asta facea, modifica parametrii de functionare ai motorului pentru o perioada de 15 minute, pentru a rezolva acea problema presupusa a filtrului de particule - cei de la Opel din Germania au decis ca in Romania este prea mult praf si au introdus aceasta operatiune ce o face unitatea service. Si-au dat cu parerea ca acel regim de functionare "ciudat" este un ciclu asemanator celui efectuat in service, pe care computerul de bord il dicteaza din timp in timp. Ce mi se pare interesant este ca performantele motorului nu par a fi penalizate in perioada respectiva, doar computerul de bord indica un consum instantaneu ametitor - am vazut 35l/100 la plecarea de pe loc si 5,8l/ora la stationare cu motorul la relanti... In rest, pot sa spun ca este o masina de familie ideala (folosesc frecvent al 3-lea rand de scaune), este un caraus de exceptie (am pus bare transversale deasupra si am transportat in nenumarate randuri mobila de la Ikea) si are performante dinamice mai mult decat rezonabile avand in vedere gabaritul si consumul (media mea in regim combinat este de 6,6/100km).
SoponSer
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Cluj
- Masina: Zafira 2006 1.9 CDTI 16valve 150CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2007
- Mesaj Privat
calfianu a scris:@Alexander
Daca sti sigur ca masina este echipata cu filtru de particule, sa sti ca poate sa fie faza a doua in functionarea acelui filtru si anume regenerarea, cind particulele retinute sunt arse suplimentar. Cred ca ar fi mai bine sa nu te opresti cind masina iti indica consum ridicat, ci sa astepti sa se stabilizeze din nou si abia apoi opreste. Nu sunt specialist, poate cineva de pe forum este mai informat in de-ale filtrelor de particule.
Daca sti sigur ca masina este echipata cu filtru de particule, sa sti ca poate sa fie faza a doua in functionarea acelui filtru si anume regenerarea, cind particulele retinute sunt arse suplimentar. Cred ca ar fi mai bine sa nu te opresti cind masina iti indica consum ridicat, ci sa astepti sa se stabilizeze din nou si abia apoi opreste. Nu sunt specialist, poate cineva de pe forum este mai informat in de-ale filtrelor de particule.
Vad ca esti specialist! Ai dat un sfat excelent!
Periodic FDP adica filtrul de particole diesel se auto-curata printr-un proces dictat de computerul motorului care comanda un timp de injectie suplimentar la evacuare, crescand temperatura gazelor la iesire si initiind arderea la peste 700 grade Celsius a particulelor de carbon adunate in filtru. Cand motorul functioneaza in acest regim, consumul instantaneu la relanti e de peste 4 litri/h si nu e bine ca sa opresti motorul cand observi ca e in ciclul de regenerare. Cel mai bine e sa alegi un loc mai putin populat, sa opresti din mers masina si sa turezi in gol motorul la 3500 rot/min si sa mentii exact aceasta turatie pana se regenereaza complet filtrul. Atunci vei auzi un mic "clic"inspate, si consumul instantaneu la 3500 ture va scadea de la cca 10 l/h la cca 5 l/h. Datorita arderii particolelor de carbon, filtrul se inroseste , normal, iese un fum negru si urat si miroase a plastic si cauciuc ars de la tampoanele de cauciuc care sustin toba de esapament si filtrul de particole. Totul e normal. Si se consuma in plus cam 1 litru de motorina la fiecare ciclu de curatare-regenerare.
Acum sunt mare expert, dar cand mi s-a intamplat si mie prima data, am intrat intr-o paniuca de nedescris ca imi ia foc masina si ca pocnesc de caldura "tablele" de dedesubt.
Sarbatori fericite la toata lumea !
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
Din ce am vazut in link-ul dat de maiandrei: http://aadrivingschool.co.u...late-filters.html incepe sa-mi para rau dupa opelasul meu, astra, din 2000, fara kkt-urile astea de filtre dpf (fap). Al meu zafira face si el regenerarea aia, dar ce pana mea sunt super ecologist, poluez mai putin decat bezinarele , nu mai conteaza ca platesc motorina cu taxe in ea la fel ca si cei cu camioanele alea vechi, pe care abia le distingi din fum. Am vazut niste discutii pe forumul peugeot in care se vorbea de niste preturi astronomice la filtrele fap (dpf), asa o fi si la opel? Voi ce stiti? Tot la ei scrie de aditivul care este folosit pentru curatarea filtrului fap despre care ziceau ca e super scump, cca. 15 mil. lei 5 litri aditiv. reno-ul sunt mai destepti, cica n-au bagat dpf la masinile pt. romania.
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
la 470 km de la ultima regenerare, astazi a facut-o iar si a decurs asa: cam 7 min. de mers cat de cat constant la peste 2000 rpm, ajuns acasa nu terminase, am mai tinut-o la relanti intre 2000 si 2500 rpm cam un minut si a terminat-o.
propun si celorlalti "fericiti" posesori de dpf sa posteze aici la cati km si cum se face regenerarea la ei, sa vedem daca sunt diferente mari intre noi. ma intereseaza in special orasul in care conduceti si stilul de condus. eu merg cu ea in bucuresti si conduc mai degraba calm decat agresiv. multumesc.
propun si celorlalti "fericiti" posesori de dpf sa posteze aici la cati km si cum se face regenerarea la ei, sa vedem daca sunt diferente mari intre noi. ma intereseaza in special orasul in care conduceti si stilul de condus. eu merg cu ea in bucuresti si conduc mai degraba calm decat agresiv. multumesc.
- c_pantazescu
- ****
- 1,105 mesaje
- din 13 Jan 2008
- Astra 2005 Z19DTH
- Alba
c_pantazescu
- Mesaje scrise: 1,105
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2008
- Mesaj Privat
Eu stau peste saptamana in cluj si aproape in fiecare weekend merg la alba iulia, asta inseamna cam 200 km de drum intre localitati, dus-intors. Nu am vazut niciodata un consum mai mare sau un relanti cu un consum mai mare de 0.7 l/h fara clima. Mentionez ca am un opel astra 1.9 cdti de 150 de cai, cu DPF. Stiam si eu chestiile discutate despre filtru, tocmai de aceea in fiecare drum pe care il fac in afara localitatii nu uit sa o calc putin, macar 20 de minute de mers sportiv, dar niciodata cu ochii pe turometru pentru a pastra anumite turatii sau viteze. Eu sunt de parere ca acest regim, in care masina obosita de drumuri prin oras, este scoasa la o plimbare mai energica o data pe saptamana asigura fara probleme o regenerare optima a filtrului. In ideea asta, fiind in cluj de 2 saptamani fara nici o iesire, in seara asta m-am intors dintr-o plimbare facuta tocmai in acest scop: regenerarea filtrului. Recomand tuturor posesorilor de masini cu DPF sa faca acest lucru, mai ales celor din orase mari, cum e bucurestiul, clujul, tm, etc. O plimbare ii va face bine, si probabil si voua, ca soferi.
- Niku
- **
- 130 mesaje
- din 31 Oct 2006
- Astra 2006 Z19DT
- Bucuresti
Niku
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2006
- Mesaj Privat
eu m-am obisnuit cu regenerarea asta,dar totusi cred ca masina mea are ceva probleme,mai exact:
-acu 2 sapt am facut regenerarea(stat pe loc 5-7min turata 3000ture)
-ieri am facut un drum Buc-Oltenita(60km)-mers aproape normal cateva varfuri(exact pentru curatare-ture multe) dar nu subturat
-azi ma intorc de la job masina face regenerare!
Pareri!?
-acu 2 sapt am facut regenerarea(stat pe loc 5-7min turata 3000ture)
-ieri am facut un drum Buc-Oltenita(60km)-mers aproape normal cateva varfuri(exact pentru curatare-ture multe) dar nu subturat
-azi ma intorc de la job masina face regenerare!
Pareri!?
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
nu stiu cum poti verifica daca ai sau nu, dar uite ce am gasit pe net.
"Vauxhall Diesel Engines Diesel Particulate Filter Overview
In order to meet increasingly stringent statutory diesel engine exhaust emission requirements, enormous technological strides in diesel engine design have been made. Lately these have included the introduction of diesel particulate filters in certain applications to limit diesel particulate emissions.
What is a Diesel Particulate Filter (DPF)?
A DPF is an additional filter located in the exhaust system to filter out harmful soot particles from the exhaust gases, in particular to meet the requirements of the Euro IV exhaust emission standard of 25 mg per km. Soot particles are collected in the DPF and eliminated periodically by automatic regeneration.
Which Models are Fitted with a DPF?
The following models are currently fitted with a DPF.
1.3 Diesel Meriva
Combo from MY 07
1.7 Diesel All Corsa D
1.9 Diesel All Signum
Vectra Estate
Vectra Hatchback with automatic transmission
All Zafira B
Astra H with automatic transmission only
All Astra H Twin Top
3.0 Diesel All Vectra and Signum as of MY 06.5
2.5 Diesel
(146PS ) Vivaro from MY 07[/email]
Movano from MY 07 (146PS version only)
"
in rest parca era optional filtrul.
"Vauxhall Diesel Engines Diesel Particulate Filter Overview
In order to meet increasingly stringent statutory diesel engine exhaust emission requirements, enormous technological strides in diesel engine design have been made. Lately these have included the introduction of diesel particulate filters in certain applications to limit diesel particulate emissions.
What is a Diesel Particulate Filter (DPF)?
A DPF is an additional filter located in the exhaust system to filter out harmful soot particles from the exhaust gases, in particular to meet the requirements of the Euro IV exhaust emission standard of 25 mg per km. Soot particles are collected in the DPF and eliminated periodically by automatic regeneration.
Which Models are Fitted with a DPF?
The following models are currently fitted with a DPF.
1.3 Diesel Meriva
Combo from MY 07
1.7 Diesel All Corsa D
1.9 Diesel All Signum
Vectra Estate
Vectra Hatchback with automatic transmission
All Zafira B
Astra H with automatic transmission only
All Astra H Twin Top
3.0 Diesel All Vectra and Signum as of MY 06.5
2.5 Diesel
(146PS ) Vivaro from MY 07[/email]
Movano from MY 07 (146PS version only)
"
in rest parca era optional filtrul.
- vyktor1980
- *
- 16 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2008 Z16LET
- Bucuresti
vyktor1980
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
The innovative diesel particle filter technology was first used in series production at Opel at the beginning of 2004 in the Vectra range and in the Signum with the newly developed 1.9 CDTI ECOTEC engine, which is also described in this "New Technical Features MY 2004,5" document.
The new diesel particle filter consists of a solid honeycomb-like body made from silicon carbide, which is full of microscopic channels. The exhaust flows through the channels and soot particles are deposited on the channel walls. The deposited particles have to be burned off at regular intervals to prevent the filter from clogging. In the so-called regeneration phase the noble metal coating of the filter substrate and specific multiple injections are used to raise the exhaust temperature of the diesel engine to the temperature of 600 degrees that is required for the combustion process in the filter. A prerequisite for this is an injection system that provides the required flexibility over the entire engine load range. This means that the system runs efficiently not just at full power but also in a "cold state" during short urban drives made in a taxi, for example.
In order to meet these requirements Opel prefers direct injection with the latest generation of common rail technology in its diesel models. This technology allows the injected quantity, the injection pressure and the fuel injection process in the cylinder to be controlled in accordance with requirements at all times.
Another advantage of the intelligent Opel/GM solution is that the regeneration runs at intermittent intervals and is adapted to the relevant driving behaviour. This means that combustion of the deposited soot particles and therefore post-injection of fuel only takes place if there is counterpressure in the filter caused by of deposits. This process is controlled by pressure and temperature sensors in the vicinity of the DPF unit - the driver is unaware that anything is happening.
An oxidation catalytic converter is installed upstream of the particle filter as well as the underbonnet "Start catalytic converter", which oxidises the HC and CO emissions with the assistance of the oxygen in the diesel exhaust. The nitrous oxide emissions are reduced to less than the Euro 4 limit using engine-internal measures. This configuration ensures that the engines will comply with future emission regulations.
Sectional view of diesel particle filter
I DPF sectional view
1 Pressure sensor connections
2 Cleaned exhaust
3 Section through filter lamella
4 Temperature sensor
5 Pre-cleaned exhaust
II Filter lamella operation
III Cleaning cycle
The new diesel particle filter consists of a solid honeycomb-like body made from silicon carbide, which is full of microscopic channels. The exhaust flows through the channels and soot particles are deposited on the channel walls. The deposited particles have to be burned off at regular intervals to prevent the filter from clogging. In the so-called regeneration phase the noble metal coating of the filter substrate and specific multiple injections are used to raise the exhaust temperature of the diesel engine to the temperature of 600 degrees that is required for the combustion process in the filter. A prerequisite for this is an injection system that provides the required flexibility over the entire engine load range. This means that the system runs efficiently not just at full power but also in a "cold state" during short urban drives made in a taxi, for example.
In order to meet these requirements Opel prefers direct injection with the latest generation of common rail technology in its diesel models. This technology allows the injected quantity, the injection pressure and the fuel injection process in the cylinder to be controlled in accordance with requirements at all times.
Another advantage of the intelligent Opel/GM solution is that the regeneration runs at intermittent intervals and is adapted to the relevant driving behaviour. This means that combustion of the deposited soot particles and therefore post-injection of fuel only takes place if there is counterpressure in the filter caused by of deposits. This process is controlled by pressure and temperature sensors in the vicinity of the DPF unit - the driver is unaware that anything is happening.
An oxidation catalytic converter is installed upstream of the particle filter as well as the underbonnet "Start catalytic converter", which oxidises the HC and CO emissions with the assistance of the oxygen in the diesel exhaust. The nitrous oxide emissions are reduced to less than the Euro 4 limit using engine-internal measures. This configuration ensures that the engines will comply with future emission regulations.
Sectional view of diesel particle filter
I DPF sectional view
1 Pressure sensor connections
2 Cleaned exhaust
3 Section through filter lamella
4 Temperature sensor
5 Pre-cleaned exhaust
II Filter lamella operation
III Cleaning cycle
RobertG
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2008 1.9 CDTI 120CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2008
- Mesaj Privat
Ce se intampla daca opresti motorul cand isi face ciclu de ardere ?
Mi s-a intamplat de cateva ori, s nu observ ca isi face acel cilcu de curatare, sa opres motorul, apoi a doua zi a inceput sa il faca din nou / sau sa continue ? Oare cauzeaza faptul ca intrerupi ? Pe de alta parte, nu era mai corect, daca tot l=au montat, sa puna si un indicator in bord cand incepe sa faca ?
O alta intebare, daca datorita faptului ca sunt in minunatul trafic din bucuresti, nu pot tura peste 3000 ture, in afara faptului ca timpul necesar ciclului creste, mai poate cauza si altele ?
Mi s-a intamplat de cateva ori, s nu observ ca isi face acel cilcu de curatare, sa opres motorul, apoi a doua zi a inceput sa il faca din nou / sau sa continue ? Oare cauzeaza faptul ca intrerupi ? Pe de alta parte, nu era mai corect, daca tot l=au montat, sa puna si un indicator in bord cand incepe sa faca ?
O alta intebare, daca datorita faptului ca sunt in minunatul trafic din bucuresti, nu pot tura peste 3000 ture, in afara faptului ca timpul necesar ciclului creste, mai poate cauza si altele ?
macpixel
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Timis
- Masina: Zafira 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am o zafira 1,9 cumparata in 2007, octombrie. Am facut 28600 de km cu ea. Zilele trecute mi s-a aprins beculetul de gaze, si nu s-a mai stins. Am mers la service si baietii de acolo s-au straduit sa il regenereze, dar nu s-a mai putut. Au comandat altul, masina fiind in garantie.
Joi am lasat masina, am luat-o luni dupa-amiaza inapoi din service. Am mai parcurs 180 de km dupa care aceeasi lampa sa aprins. M-am indreptat inapoi spre service...Aceeasi problema. Si iar nu s-a reusit regenerarea filtrului. Masina este iar in service...cei din service au spus ca nu mai schimba inca odata piesa ca nu e din vina lor, ei zic ca ar fi motorina...Eu sunt la mijloc, adica cu leasing de platit, fara masina si cu sugestia sa dau in judecata OMW-ul pentru calitatea motorinei....E un lucru la limita absurdului. Inainte am avut modelul precedent de zafira 2.0 DTH, nu am avut niciodata probleme, am facut buyback la 135000 km si regret sincer ca am optat pentru modelul nou. Prea multa electronica intr-o tara de marfuri "indoite". Daca aveti vreo sugestie la cele care mi s-au intamplat...cateva idei nu ar fi rau...Ca timp am stat la service mai multe apeluri telefonice sesizau aceleasi probleme...Am inceput deja sa ama intreb nu o fi o problema comercializare masinilor cu aceasta dotare in Romania? Adica, ce vina avem noi, soferii, daca motorina e proasta? Cine ne garanteza pompa de la care sa alimentam? Si daca filtrul e asa sensibil, cine are bani sa dea la fiecare cateva sute de kilometri 1000 de euro ca sa schimbe filtrul? Eu cu siguranta nu.
Joi am lasat masina, am luat-o luni dupa-amiaza inapoi din service. Am mai parcurs 180 de km dupa care aceeasi lampa sa aprins. M-am indreptat inapoi spre service...Aceeasi problema. Si iar nu s-a reusit regenerarea filtrului. Masina este iar in service...cei din service au spus ca nu mai schimba inca odata piesa ca nu e din vina lor, ei zic ca ar fi motorina...Eu sunt la mijloc, adica cu leasing de platit, fara masina si cu sugestia sa dau in judecata OMW-ul pentru calitatea motorinei....E un lucru la limita absurdului. Inainte am avut modelul precedent de zafira 2.0 DTH, nu am avut niciodata probleme, am facut buyback la 135000 km si regret sincer ca am optat pentru modelul nou. Prea multa electronica intr-o tara de marfuri "indoite". Daca aveti vreo sugestie la cele care mi s-au intamplat...cateva idei nu ar fi rau...Ca timp am stat la service mai multe apeluri telefonice sesizau aceleasi probleme...Am inceput deja sa ama intreb nu o fi o problema comercializare masinilor cu aceasta dotare in Romania? Adica, ce vina avem noi, soferii, daca motorina e proasta? Cine ne garanteza pompa de la care sa alimentam? Si daca filtrul e asa sensibil, cine are bani sa dea la fiecare cateva sute de kilometri 1000 de euro ca sa schimbe filtrul? Eu cu siguranta nu.