- almonemihai
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Vectra 1995
- Timis
almonemihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
as vrea sa ma ajutati cu un sfat...dar nu subiectiv va rog...imi place f mult vectra c 1.8 ma gandesc ca e mai ieftin de intretinut,passat-ul imi place ca imagine,ambele au 140 cp...deci nu stiu ce sa aleg...momentan am un vectra a si sunt extrem de multumit,o am de aproape 3 ani si in afara de schimbul de ulei nu i-am facut nimic... va multumesc
- lucio
- ***
- 783 mesaje
- din 29 Aug 2008
- Signum 2006 Z19DTH
- Neamt
lucio
- Mesaje scrise: 783
- Locatie: Neamt
- Masina: Signum 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2008
- Mesaj Privat
pai continua pe vectra C adica o sa ai o singura problema cu ambreiajul mai exact cu volanta care cade de obicei la 150.000 km in rest o masina foarte buna si bineinteles de norocul fiecaruia depinde foarte mult si de anul masinilor eu as alege masina cea mai tanara la passat daca e din 2005 in sus stiu ca injectoarele se defecteaza rapid pe la 60 70.000 sper ca nu te-am bagat in ceata alege masina care iti place mai mult si in care te simti tu mai bine in final sunt tot masini si vor ajunge tot la DCA
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
Da ceva mai multe detalii, nu sunt chiar in competitie sau comparatie directa cele doua masini, nu ai zis de care passat, model de caroserie, pana in 2005 sau dupa. Daca e cel de dinainte, e model f vechi fata de vectra c, se fabrica din 1996 luna a zecea. A fost concurent direct cu vectra b. E drept ca din 2001 s a operat un facelift, la botul masinii si stopurile, dar daca stai la volan nu sti daca esti intr o masina din 1996 sau din 2005. Piesele sunt mult mai scumpe la vectra c, ca i model mai nou. Iti zic din experienta ca fost posesor de passat timp de 4 ani. Partea buna la tdi e ca se simt altfel caii, parca s mai bine hraniti. Al meu avea 110 cp, dar tragea mult, mult mai bine decat 20dti de pe vectra c care o am acum. Rapoarte mai scurte in cutie la passat. Partea proasta, zgomot si vibratii.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
@Licumiloescu...sper ca n-am gresit
Omu' a zis ca ambele au 140 de cp ? Rezulta ca ............................................................................. ai scris mult degeaba . E vb de Passat-ul dupa 2005 .
@lucio - Omu a zis din nou , ca vrea Vectra C de 1.8 de 140 de CP . O fi benzina , o fi diesel ? La care pica volanta la 150.000 de km ? La 2.2 DTI , la 2.0 DTI sau la 1.9 CDTI ? Dar la 1.8 ( 140 de cp ) o pica volanta ..... Nu.... De ce ?
@almonemihai - Banuiesc ca te-au bagat in ceata posturile de pana acum , mai ales ca-s de o acuratete infioratoare . Vrei sfaturi ? Du-te le conduci pe amandoua si la care te simti mai bine la volan o cumperi .
Daca nu , ia-ti BMW , GWM Hover , ce-ti place tie
Omu' a zis ca ambele au 140 de cp ? Rezulta ca ............................................................................. ai scris mult degeaba . E vb de Passat-ul dupa 2005 .
@lucio - Omu a zis din nou , ca vrea Vectra C de 1.8 de 140 de CP . O fi benzina , o fi diesel ? La care pica volanta la 150.000 de km ? La 2.2 DTI , la 2.0 DTI sau la 1.9 CDTI ? Dar la 1.8 ( 140 de cp ) o pica volanta ..... Nu.... De ce ?
@almonemihai - Banuiesc ca te-au bagat in ceata posturile de pana acum , mai ales ca-s de o acuratete infioratoare . Vrei sfaturi ? Du-te le conduci pe amandoua si la care te simti mai bine la volan o cumperi .
Daca nu , ia-ti BMW , GWM Hover , ce-ti place tie
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- licumilosescu
- **
- 107 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2003 Y20DTH
- Timis
licumilosescu
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Intradevar, a existat 2.0TDI 136CP pe Passatul vechi dar intrucat vorbim de 140CP sunt sigur ca e vorba de Passatul nou. Iar pentru ca Vectra e 1.8 140CP, e clar ca vorbim de VectraC cu facelift. Am ruda cu Passat 2006 2.0TDI 170CP si am avut si VectraC facelift 1.8 122CP, deci pot sa dau o opinie.
Estetic:
Passat arata mai actual in interior decat Vectra. La exterior, prefer Vectra facelift, Passatul mi se pare oribil la spate si banal in fata. Singurul repros la Vectra e ca puteau sa faca facelift si la spate, nu numai in fata.
Motor:
Motorul 2.0TDI 140CP a avut probleme mari in primul an de fabricatie, fiind un mare bautor de ulei si cam slab de turbina. Acum vad ca e vandut la mai multe firme (Mitsubishi, Dodge), ceea ce inseamna ca a ajuns destul de fiabil. Motorul de pe Vectra 1.8 140CP e clar mai silentios pana la 3000 de ture decat 2.0TDI 140CP pana la 2500RPM, situatia se inverseaza dupa. Totusi, daca mergi cu geamul deschis, la Passat vei auzi suieratul turbinei destul de tare dupa 2500RPM. In oras, Vectra castiga detasat, facand consum mai mare decat Passat doar cu 2 litri, la un comportament rutier mult mai fin. In afara, din puct de vedere al consumului, Vectra e penalizata de lipsa celei de a 6-a viteze. Totusi, cine nu merge mai tare de 140km/h nu va simti nevoie celei de a 6-a viteze. In plus, benzinarul e clar mai elastic, in treapta a 3-a poti accelera de la 50km/h pana la 150km/h fara a ajunge pe rosu. Da, Passatul va trage mai bine datorita plajei de putere mai largi, dar si treptele sunt mai scurte si bucuria se termina repede.
Sasiu:
Vectra are tendinte clare de subvirare la acceleratii puternice in curba. Passatul sta mai bine la acest capitol. De vina este si greutatea diferita a celor doua propulsoare dar si sasiul mai complex al Passatului. Din pacate, sasiul mai complex inseamna fiabilitate mai mica. Ruda aia a mea a schimbat bucse la 40mii km, eu la Vectra nu am schimbat nimic in 40mii si nici nu simteam nevoia.
Intretinere:
Costurile sunt sensibil egale, poate un pic mai mari la Passat pentru ca e diesel. Totusi, Vectra iese clar in avantaj iarna: motorul se incalzeste mai repede, consumul ajungand mai repede la valoarea nominala. In plus, fara scaune incalzite, in Passat exista riscul ca iarna sa tremuri de frig pana la servici. In plus, tubina trebuie periata pana ce temperatura ajunge la cel putin 50 de grade, altfel o pui repede pe chituci. Cat despre combustibil, vorbim de acelasi cost in conditiile in care benzina e mai ieftina ca motorina si compenseaza cei 2 litri in plus in oras ai Vectrei. In afara, vorbim de o diferenta chiar mai mica: la 130km/h, Passat 2.0TDI 140CP ia cam 6l/100km, Vectra cam 7.5l/100km.
Sfatul meu?
Eu as alege fara sa ma gandesc Vectra. E mai silentioasa in oras, are acelasi cost de rulare, destula putere dupa 3500RPM pentru depasiri si motor mai elastic. In plus, mi se pare mai frumoasa decat Passatul, si garantat intoarce mai multe priviri.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Mie 04 Feb, 2009 10:41 am
Estetic:
Passat arata mai actual in interior decat Vectra. La exterior, prefer Vectra facelift, Passatul mi se pare oribil la spate si banal in fata. Singurul repros la Vectra e ca puteau sa faca facelift si la spate, nu numai in fata.
Motor:
Motorul 2.0TDI 140CP a avut probleme mari in primul an de fabricatie, fiind un mare bautor de ulei si cam slab de turbina. Acum vad ca e vandut la mai multe firme (Mitsubishi, Dodge), ceea ce inseamna ca a ajuns destul de fiabil. Motorul de pe Vectra 1.8 140CP e clar mai silentios pana la 3000 de ture decat 2.0TDI 140CP pana la 2500RPM, situatia se inverseaza dupa. Totusi, daca mergi cu geamul deschis, la Passat vei auzi suieratul turbinei destul de tare dupa 2500RPM. In oras, Vectra castiga detasat, facand consum mai mare decat Passat doar cu 2 litri, la un comportament rutier mult mai fin. In afara, din puct de vedere al consumului, Vectra e penalizata de lipsa celei de a 6-a viteze. Totusi, cine nu merge mai tare de 140km/h nu va simti nevoie celei de a 6-a viteze. In plus, benzinarul e clar mai elastic, in treapta a 3-a poti accelera de la 50km/h pana la 150km/h fara a ajunge pe rosu. Da, Passatul va trage mai bine datorita plajei de putere mai largi, dar si treptele sunt mai scurte si bucuria se termina repede.
Sasiu:
Vectra are tendinte clare de subvirare la acceleratii puternice in curba. Passatul sta mai bine la acest capitol. De vina este si greutatea diferita a celor doua propulsoare dar si sasiul mai complex al Passatului. Din pacate, sasiul mai complex inseamna fiabilitate mai mica. Ruda aia a mea a schimbat bucse la 40mii km, eu la Vectra nu am schimbat nimic in 40mii si nici nu simteam nevoia.
Intretinere:
Costurile sunt sensibil egale, poate un pic mai mari la Passat pentru ca e diesel. Totusi, Vectra iese clar in avantaj iarna: motorul se incalzeste mai repede, consumul ajungand mai repede la valoarea nominala. In plus, fara scaune incalzite, in Passat exista riscul ca iarna sa tremuri de frig pana la servici. In plus, tubina trebuie periata pana ce temperatura ajunge la cel putin 50 de grade, altfel o pui repede pe chituci. Cat despre combustibil, vorbim de acelasi cost in conditiile in care benzina e mai ieftina ca motorina si compenseaza cei 2 litri in plus in oras ai Vectrei. In afara, vorbim de o diferenta chiar mai mica: la 130km/h, Passat 2.0TDI 140CP ia cam 6l/100km, Vectra cam 7.5l/100km.
Sfatul meu?
Eu as alege fara sa ma gandesc Vectra. E mai silentioasa in oras, are acelasi cost de rulare, destula putere dupa 3500RPM pentru depasiri si motor mai elastic. In plus, mi se pare mai frumoasa decat Passatul, si garantat intoarce mai multe priviri.
Ultima modificare făcută de dodo_13 la Mie 04 Feb, 2009 10:41 am
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- almonemihai
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Vectra 1995
- Timis
almonemihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- almonemihai
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Vectra 1995
- Timis
almonemihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
almonemihai a scris:ma refeream la vectra 1.8 benzina(facelift)model 2006 si la passat e vb de model dupa 2005...2.0tdi ambele au 140cp...ma refeream second,ambele sunt cam la acelasi pret...ms bertone pt rasp...scuze pt ceilalti daca nu am fost prea explicit...
cati bani dai tu pe una din astea doua ? de curiozitate , poate iti pot da o sugestie
Ce vrei ? Sportivitate , confort , consum , imagine , intretinere ieftina sau medie , etc ?
- almonemihai
- OP
- 4 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Vectra 1995
- Timis
almonemihai
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
12000 maxim,nu ma intareseaza atat de mult partea sportiva,nu sunt genul ''liniute''in primul rand confort,aspect si intretinerea medie as putea spune...initial as alege vectra fara sa ma gandesc dar am auzit multe critici legate de tinta de drum...mai exact tendinta mare de subvirare la intrari mai puternice in curbe,chiar si nemtii spuneau ca e uneori ''periculoasa''daca scapi piciorul mai tare pe acceleratie...deci asta e sg lucru care ma pune pe ganduri...in rest imi place f mult...
- MIMul
- ***
- 536 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2003 z16xep
- Constanta
MIMul
- Mesaje scrise: 536
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
almonemihai a scris:tendinta mare de subvirare la intrari mai puternice in curbe,chiar si nemtii spuneau ca e uneori ''periculoasa''daca scapi piciorul mai tare pe acceleratie...
Acum sa fim seriosi, la masinile cu tractiune fata nu prea se accelereaza in curba, cel putin nu marlaneste. Chiar si cu un sasiu bun, reduci doar tendinta subviratorie dar nu castigi aproape nimic la acceleratie, deci nu are sens sa omori acceleratia in curbe. Pentru asa ceva se pune diferential cu alunecare limitata, dar asta e alta mancare de peste. De altfel, Vectra sta superb in curbe. Iti spune cineva care a luat curba cu 200km/h si a vazut ESP-ul intrand in functiune.
Cam asa arata o coborare pe Transfagarasan cu Vectra 1.8. Si crede-ma, stateam mult mai bine in curbe decat Calibra din fata mea, recumperam tot ce pierdeam in accelerare.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- deleted-18718
- **
- 317 mesaje
- din 21 Mai 2008
deleted-18718
- Mesaje scrise: 317
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2008
- Mesaj Privat
Eu am Vectra C 140 cp, si sunt incantat, tinuta de drum foarte bun , silentios, consum marisor 12l oras, 7 afara, suspensia tare datorita amortizoarelor pe gaz , dar sta bine in curbe ,nu stiu de ca zic uni ca nu sta, a venit masina cu pachet de drumiri grele ( la care as cam renunta) a inaltat-o un pic dar si asa sta pe drum. Vecrtra facelift intoarce multe priviri si nu sunt multe. farurile cu Xenon merita toti bani, Prima revizie Ulei +toate filtrele costa 700 ron. Sper sa fie de folos aceste informatii.
Inainte de Vectra am avut BMW 320d din 2002, cu Vectra ai un sentimen de siguranta mai mare mai ales la viteze peste 100km/h mai ales in curbe ( asta nu inseamna ca e mai bun un Opel decat BMW , sa fim seriosi)
Inainte de Vectra am avut BMW 320d din 2002, cu Vectra ai un sentimen de siguranta mai mare mai ales la viteze peste 100km/h mai ales in curbe ( asta nu inseamna ca e mai bun un Opel decat BMW , sa fim seriosi)
dakula
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- LISITA TONI
- *
- 16 mesaje
- din 30 Sep 2012
- Vectra 1997 X18XE
- Vrancea
LISITA TONI
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1997 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2012
- Mesaj Privat
sincer detin de citeva luni o vectra1.8 benzina din 97 sunt foarte multumit de ea din toate punctele de vedere consum acceptabil am facut u drum de 800 km si mia luat 50 litri deci mia luat cam 6,2 la suta in 2400-2500 ture am 100 km la ora nu mai vorbesc de pante urca de nici nu simti un mecanic mia spus ceva de genul ca are diferential la cutie sau asa ceva eu nu ma pricep masina am aduso din germania acum 6 luni avea tobe sport ASSO sisuspensii sport cei drept sunt cam tari dar este foarte stabila si avea genti pe 17 omologate am renuntat la ele cauciucuri prea scumpe. nu as dao pe un pasat20tdi