lica78
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2007
- Mesaj Privat
hory
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2009
- Mesaj Privat
am fost la un service cu masina opel vectra 2001, 20ydth,am un bec aprins in bord si turometrul este mort pe 0 ,si masina mea nu trage deloc, motorul imi suna ca la un aro vechi.cei de la service mia zis ca e pompa de injectie,am un prieten in bacau care a avut aceiasi problema si mia zis ca a spalat rezervoru si conductele tot si masina sia revenit. ma poate ajuta si pe mine cineva sa-mi de un sfat unde sa ma duc sa mi se rezolve problema.Va multumesc
- BlitzSibiu
- *
- 1 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2007
- Sibiu
BlitzSibiu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
dupa ploaie vine soare
eu am fost de curind la Huber si am ramas placut surprins:
si-au schimbat complet politica de pret si atitudinea in service.
Am vorbit cu noul lor sef, un neamt intors in tara si m-a servit domneste. Eu va recomand doar, daca aveti o probleme, cautati-l pe el.
referitor la campanii: au o oferta beton pe care am primito pe mail si o postez aici.
eu am fost de curind la Huber si am ramas placut surprins:
si-au schimbat complet politica de pret si atitudinea in service.
Am vorbit cu noul lor sef, un neamt intors in tara si m-a servit domneste. Eu va recomand doar, daca aveti o probleme, cautati-l pe el.
referitor la campanii: au o oferta beton pe care am primito pe mail si o postez aici.
Dan56- Suspendat
- 775 mesaje
- din 12 Feb 2009
- Astra 2008 Z13DTH
- Sibiu
Dan56- Mesaje scrise: 775
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am fost zilele trecute la ei, si ma declar in continuare multumit de atitudine si promptitudine. N-a fost mare lucru, doar campania de montare a clemei la CIM. In plus, o scanare cu Tech2 (gratuita) si o vizualizare a senzorului de calitate aer.
Din punctul meu de vedere, sunt OK. Si-s singurii, din cate stiu eu, din Sibiu, care au Tech2 (am impresia ca-i unul nou, arata altfel decat cel pe care-l vazusem in urma cu 2-3 luni).
Din punctul meu de vedere, sunt OK. Si-s singurii, din cate stiu eu, din Sibiu, care au Tech2 (am impresia ca-i unul nou, arata altfel decat cel pe care-l vazusem in urma cu 2-3 luni).
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Mircea[SB]
- ***
- 676 mesaje
- din 16 Jan 2007
- Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Sibiu
Mircea[SB]
- Mesaje scrise: 676
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1995 1.7 TDS TC4EE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dorine mai e o chestie.
Si daca chemi unul deala de amenajari interioare cand se uita prin casa incepe si iti spune ca vai ca ce strambi sunt peretii, da vai cat are de indreptat etc. Nu de alta dar el dupaia pe ce mai poate cere bani daca nu se plange ca ar avea mult de lucru ?
Asa si in cazul astora, daca iti spun ca masina e buna, ei de unde mai scot bani ? Mai bine ti-au spus ca nu e buna cu gandul ca o sa te duci tot la ei sa ti-o repare (sa ti-o stearga de praf) si sa iti ia banii, ca doar cam asa este prin majoritate serviceurilor.
Si daca chemi unul deala de amenajari interioare cand se uita prin casa incepe si iti spune ca vai ca ce strambi sunt peretii, da vai cat are de indreptat etc. Nu de alta dar el dupaia pe ce mai poate cere bani daca nu se plange ca ar avea mult de lucru ?
Asa si in cazul astora, daca iti spun ca masina e buna, ei de unde mai scot bani ? Mai bine ti-au spus ca nu e buna cu gandul ca o sa te duci tot la ei sa ti-o repare (sa ti-o stearga de praf) si sa iti ia banii, ca doar cam asa este prin majoritate serviceurilor.
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mihai_T
- Mesaje scrise: 41
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2007
- Mesaj Privat
ionel 321
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2010
- Mesaj Privat
- Cipri19
- **
- 209 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Sibiu
Cipri19
- Mesaje scrise: 209
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
De cand am Vectra am fost numai la ei pt. revizii si eventuale probleme. De fiecare data am plecat de la ei cu treburile rezolvate. Preturi bune, mecanici profesionisti si seriosi, personal dragut. Am avut o mica problema cu ceva ce-mi scartaia pe spate, prima data am fost la banditii de la Ecomax(eram in Cluj pe atunci) si nu mi-au gasit problema. Ba dimpotriva, cand le-am zis ca ceva face urat pe spate, ei s-au uitat cas la mine, de parca ar fi ceva iesit din comun. In Sibiu la Huber, unul din mecanici(nu stiu daca am voie sa-i dau numele, dar oricum jos palaria pentru el), mi-a ridicat-o pe rampa si a descoperit imediat ce scartaia. Era o bucsa nu stiu de care cred,(era ceva din teflon), a injectat cu o seringa ulei de motor in ea, a dat cu un spray si nu mai scartaia deloc. Pe deasupra, nu mi-a luat niciun ban.(cam de fiecare data cand am fost la Huber, el a lucrat pe masina mea)
Deci pt mine, Autohaus Huber din Sibiu e de nota 20.
Deci pt mine, Autohaus Huber din Sibiu e de nota 20.
- d_claudiuus
- **
- 211 mesaje
- din 09 Mai 2007
- Corsa 2015 B13DTE
- Sibiu
d_claudiuus
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 2015 B13DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si pentru mine Autohaus Huber e de nota 10. Am cumparat de la ei un Opel Corsa in 2010, acum am 187.000 de KM cu ea, a fost intretinuta doar acolo, doar la un singur mecanic: Paul. Un baiat tanar care stie meserie. Orice interventie la masina a facut-o de nota 10 (distributie, reparat cutie viteze, curatare GER+admisie, revizii, etc) cel mai mult mi-a placut cand mi-a schimbat bujiile incandescente, a durat 10 min. si aproape ca nu a pus mana pe motor .
Este adevarat ca preturile sunt piperate, de multe ori daca te interesezi poti cumpara piese tot pe original cu un pret mai mic cu aprox. 30%, dar pentru manopera propriuzisa m-as duce oricand la ei.
Drumuri bune si cat mai putine probleme!
Este adevarat ca preturile sunt piperate, de multe ori daca te interesezi poti cumpara piese tot pe original cu un pret mai mic cu aprox. 30%, dar pentru manopera propriuzisa m-as duce oricand la ei.
Drumuri bune si cat mai putine probleme!
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
Apropo de acest service! Le-am dat un mail ca feedback!
Voi ce parere aveti?
a scris:Am fost astazi cu opelul meu pentru problema cu senzorul de viteza descris (ECN0500-74)
Am ajuns la ora 09.00 conform celor stabilite. Explic problema colegului vostru ing. X la care se stabileste ca masina are nevoie de o testare.
Dupa aproximativ 1 ora primesc masina inapoi la care mi se explica ca s-au reprogramat dimensiunea rotiilor.
Ajung in zona in care locuiesc si pe Blvd. X in traficul de bara la bara masina facea ca un motor electric in accelerare si decelerare. Nu i-am dat prea mare importanta si am ajuns in parcare. La ora 17:00 a trebuit sa ajung la medic. Am pornit masina insa aceasta a pornit mult mai greu (5-6 rotatii in loc de 3-4) de si dimineata a pornit normal.
Ajung la destinatie si verific meniul masinii la care aflu ca tensiunea de referinta era de 10.8V cu motorul pornit si 11.9V cu el oprit.
Concluzia este ca alternatorul nu mai incarca iar masina imi merge pe baterie.
Intrebarile mele sunt:
1. Care este probabilitatea ca o masina ce iese din service sa iasa cu o problema mai mare?
2. Astazi masina a avut parte de testare erori iar ing. X mi-a confirmat ca singura eroare este ECN0500-74.
In seara aceasta masina are urmatoarele erori:
ECN P0622 Generator F-Terminal Circuit
ECN P0621 Alternator warning lamp - circuit malfunction
ECN0500-74
De ce nu s-au vazut erorile ECN P0622 si ECN P0621 pe tester si a trebuit sa imi dau eu seama ca masina se comporta diferit si a trebuit sa fac eu troubleshooting?
Am ajuns la ora 09.00 conform celor stabilite. Explic problema colegului vostru ing. X la care se stabileste ca masina are nevoie de o testare.
Dupa aproximativ 1 ora primesc masina inapoi la care mi se explica ca s-au reprogramat dimensiunea rotiilor.
Ajung in zona in care locuiesc si pe Blvd. X in traficul de bara la bara masina facea ca un motor electric in accelerare si decelerare. Nu i-am dat prea mare importanta si am ajuns in parcare. La ora 17:00 a trebuit sa ajung la medic. Am pornit masina insa aceasta a pornit mult mai greu (5-6 rotatii in loc de 3-4) de si dimineata a pornit normal.
Ajung la destinatie si verific meniul masinii la care aflu ca tensiunea de referinta era de 10.8V cu motorul pornit si 11.9V cu el oprit.
Concluzia este ca alternatorul nu mai incarca iar masina imi merge pe baterie.
Intrebarile mele sunt:
1. Care este probabilitatea ca o masina ce iese din service sa iasa cu o problema mai mare?
2. Astazi masina a avut parte de testare erori iar ing. X mi-a confirmat ca singura eroare este ECN0500-74.
In seara aceasta masina are urmatoarele erori:
ECN P0622 Generator F-Terminal Circuit
ECN P0621 Alternator warning lamp - circuit malfunction
ECN0500-74
De ce nu s-au vazut erorile ECN P0622 si ECN P0621 pe tester si a trebuit sa imi dau eu seama ca masina se comporta diferit si a trebuit sa fac eu troubleshooting?
Voi ce parere aveti?
- deleted-88280
- **
- 193 mesaje
- din 21 Sep 2013
deleted-88280
- Mesaje scrise: 193
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2013
- Mesaj Privat
Am fost astazi cu opelul meu cu problema cu senzorul de viteza (ECN0500-74)
Am ajuns la ora 09.00 conform celor stabilite cu ei. Explic problema ing. A.T. la care se stabileste ca masina are nevoie de o testare.
Dupa aproximativ 1 ora primesc masina inapoi la care mi se explica ca s-au reprogramat dimensiunea rotiilor.
Ajung in zona in care locuiesc si in traficul de bara la bara masina facea ca un motor electric in accelerare si decelerare(motorul avea alt mers fata de cel cu care eram obisnuit).
Nu i-am dat prea mare importanta si am ajuns in parcare. La ora 17:00 a trebuit sa ajung la medic. Am pornit masina insa aceasta a pornit mult mai greu (5-6 rotatii in loc de 3-4) de si dimineata a pornit normal.
Ajung la destinatie si verific meniul masinii la care aflu ca tensiunea de referinta era de 10.8V cu motorul pornit si 11.9V cu el oprit.
Concluzia este ca alternatorul nu mai incarca iar masina imi merge pe baterie.
Intrebarile/Nelamuririle mele sunt:
1. Care este probabilitatea ca o masina ce iese din service iese cu o problema mai mare?
2. Astazi masina a avut parte de testare erori iar ing. A.T. mi-a confirmat ca singura eroare este ECN0500-74.
In seara aceasta masina are urmatoarele erori:
ECN P0622 Generator F-Terminal Circuit
ECN P0621 Alternator warning lamp - circuit malfunction
ECN0500-74
De ce nu s-au vazut erorile ECN P0622 si ECN P0621 pe tester si a trebuit sa imi dau eu seama ca masina se comporta diferit si a trebuit sa fac eu troubleshooting?
Voi ce parere aveti? Au facut ei ceva sa le mai decartez niste bani sau chiar e o intamplare la 1 milion.
Am ajuns la ora 09.00 conform celor stabilite cu ei. Explic problema ing. A.T. la care se stabileste ca masina are nevoie de o testare.
Dupa aproximativ 1 ora primesc masina inapoi la care mi se explica ca s-au reprogramat dimensiunea rotiilor.
Ajung in zona in care locuiesc si in traficul de bara la bara masina facea ca un motor electric in accelerare si decelerare(motorul avea alt mers fata de cel cu care eram obisnuit).
Nu i-am dat prea mare importanta si am ajuns in parcare. La ora 17:00 a trebuit sa ajung la medic. Am pornit masina insa aceasta a pornit mult mai greu (5-6 rotatii in loc de 3-4) de si dimineata a pornit normal.
Ajung la destinatie si verific meniul masinii la care aflu ca tensiunea de referinta era de 10.8V cu motorul pornit si 11.9V cu el oprit.
Concluzia este ca alternatorul nu mai incarca iar masina imi merge pe baterie.
Intrebarile/Nelamuririle mele sunt:
1. Care este probabilitatea ca o masina ce iese din service iese cu o problema mai mare?
2. Astazi masina a avut parte de testare erori iar ing. A.T. mi-a confirmat ca singura eroare este ECN0500-74.
In seara aceasta masina are urmatoarele erori:
ECN P0622 Generator F-Terminal Circuit
ECN P0621 Alternator warning lamp - circuit malfunction
ECN0500-74
De ce nu s-au vazut erorile ECN P0622 si ECN P0621 pe tester si a trebuit sa imi dau eu seama ca masina se comporta diferit si a trebuit sa fac eu troubleshooting?
Voi ce parere aveti? Au facut ei ceva sa le mai decartez niste bani sau chiar e o intamplare la 1 milion.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
- vlad-OPC
- ****
- 1,074 mesaje
- din 23 Jan 2011
- Astra 2008 Z16XER
- Bucuresti
vlad-OPC
- Mesaje scrise: 1,074
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2011
- Mesaj Privat
Eu am o parere ca la Reprezentanta lucreaza tineri la fel ca la o spalatorie din cartier ! Fapt dovedit de X ori. Inclusiv la reprezentante de marca... unde vii cu o masina de 37.000 - si 8.400km la bord la care are un bec aprins, si 4 insi se uita la ea, si suna in Germania pentru sfaturi si pareri.
Cauta un service, dedicat Opel , sau in care cineva stie cu ce se mananca
Cauta un service, dedicat Opel , sau in care cineva stie cu ce se mananca
- tirnaveni
- ***
- 555 mesaje
- din 25 Feb 2009
- Astra 2008 Z17dth
- Sibiu
tirnaveni
- Mesaje scrise: 555
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2008 Z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
- dan22031980
- *
- 3 mesaje
- din 25 Mai 2015
- Astra 2011 A20
- Sibiu
dan22031980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A20
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
- dan22031980
- *
- 3 mesaje
- din 25 Mai 2015
- Astra 2011 A20
- Sibiu
dan22031980
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2011 A20
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2015
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Asta cu mecanicii buni si prost platiti de la reprezentante e generala in toata tara. Evident ca si unul tinar va sta cit sa invete meserie (acces oarecum mai facil la scule/echpamente/documentatie), apoi daca are ambitie isi va deschide service in fundul curtii si va acapara citiva clienti multumiti. Astfel face loc la reprezentanta altor ''pionieri'' ''schimbatori de piese'' .
Am luat in decembrie 2014 o Insignia din Sibiu , si am zis sa fac macar un test Tech2 la reprezentanta in speranta ca nu are erori grave. Pe linga ce ca batea vintul prin service (goooool...) am stat vreo 30 minute sa bage masina pe elevator unde au verificat ''ciocanistic'' bucse, bielete, planetare... Dar li s-a parut normal sa fie urme de ulei pe la senzorul de pe baie si la cardan (masina are 4x4). La fel si reprezentanta din Timisoara ! Auzi, sa schimb cardanul cu totul, in conditiile in care nu are simptome, zgomote. Dar ei nu cunosc termenul ''preventiv'' ! De asemenea au bijbiit ca datorita unui mesaj ''service suspension system'' tre sa schimb ba telescopul , ba doar un senzor (asta intrebat de mine dupa cautare pe google). Cind ii intreb cum testam ca merge 4x4 imi zic ca nu au cum, adica sa ma duc eu pe nisip/noroi/gheata/Hymalaya.... Le propun cilindrii aia de testeaza frinele, parca se invirt si liber (vazusem eu ceva pe youtube), ei ca nu se poate ca nu merg aia liber... Ii interb de dotarile masinii (eu avind decodarea VIN de pe net), imi arata o chestie cu max 10 linii, cind eu aveam vreo 50 ! Ii intreb ce-s erorile citite de ei cu Tech2 la senzorii de parcare, senzori telescop, unitate audio , clima... imi da un nenea de vreo 50 ani un raspuns ca nu-i grav ca e ''pinionul planetarei de la freonul turbinei de inductie'' , asta era engleza ce o pricepea el ! Il intreb de service-uri anterioare, o singura intrare vede , schinbare rezistente incalzire scaune, recall ofiecial Opel. Intreb am resoftare pentru relanti neuniform si se uita ca vitelul la poarta... Si io ma bazam pe aia sa mai negociez pretul in jos ! Sint inginer telecom, dar e liber google de info cind ai bunavointa si interes, insa astia lincezesc in propria neputinta, sub motivul ca-s prost platiti. Am o masina foarte buna datoritanorocului si putinei bunavointe de a ma documenta, nu datorita ajutorului lor, PLATIT!
Am luat in decembrie 2014 o Insignia din Sibiu , si am zis sa fac macar un test Tech2 la reprezentanta in speranta ca nu are erori grave. Pe linga ce ca batea vintul prin service (goooool...) am stat vreo 30 minute sa bage masina pe elevator unde au verificat ''ciocanistic'' bucse, bielete, planetare... Dar li s-a parut normal sa fie urme de ulei pe la senzorul de pe baie si la cardan (masina are 4x4). La fel si reprezentanta din Timisoara ! Auzi, sa schimb cardanul cu totul, in conditiile in care nu are simptome, zgomote. Dar ei nu cunosc termenul ''preventiv'' ! De asemenea au bijbiit ca datorita unui mesaj ''service suspension system'' tre sa schimb ba telescopul , ba doar un senzor (asta intrebat de mine dupa cautare pe google). Cind ii intreb cum testam ca merge 4x4 imi zic ca nu au cum, adica sa ma duc eu pe nisip/noroi/gheata/Hymalaya.... Le propun cilindrii aia de testeaza frinele, parca se invirt si liber (vazusem eu ceva pe youtube), ei ca nu se poate ca nu merg aia liber... Ii interb de dotarile masinii (eu avind decodarea VIN de pe net), imi arata o chestie cu max 10 linii, cind eu aveam vreo 50 ! Ii intreb ce-s erorile citite de ei cu Tech2 la senzorii de parcare, senzori telescop, unitate audio , clima... imi da un nenea de vreo 50 ani un raspuns ca nu-i grav ca e ''pinionul planetarei de la freonul turbinei de inductie'' , asta era engleza ce o pricepea el ! Il intreb de service-uri anterioare, o singura intrare vede , schinbare rezistente incalzire scaune, recall ofiecial Opel. Intreb am resoftare pentru relanti neuniform si se uita ca vitelul la poarta... Si io ma bazam pe aia sa mai negociez pretul in jos ! Sint inginer telecom, dar e liber google de info cind ai bunavointa si interes, insa astia lincezesc in propria neputinta, sub motivul ca-s prost platiti. Am o masina foarte buna datoritanorocului si putinei bunavointe de a ma documenta, nu datorita ajutorului lor, PLATIT!
- ANan
- **
- 130 mesaje
- din 19 Sep 2017
- Insignia 2018 XFT
- Bucuresti
ANan
- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 XFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Sep 2017
- Mesaj Privat
Eu am fost la aceasta presupusa reprezentanta "AUTOHAUS HUBER" Opel si se pare ca nu mai sunt reprezentanta opel doar service autorizat. Cu toate ca in tot orasul (Sibiu) pe toate autobuzele erau lipite colante cu ei ca si reprezentanta opel. Cand am ajuns la locatie erau branduiti 100% opel si in showroom erau masini suzuki... acum nustiu ce politici are opel in acest caz, dar se pare ca poarta ecuson de opel dar efectuaza garanti doar de suzuki.