- alexa neculai
- *
- 9 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Bacau
alexa neculai
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andrei arian
- **
- 127 mesaje
- din 10 Dec 2007
- Agila 2002
- Neamt
andrei arian
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Neamt
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am constatat si eu chestia cu pata de ulei la stationari,numai ca la o privire sub capota mi-am pus mainile in cap: tot ce era in jurul senzorului de ulei(presiune) era plin de ulei.Bucuros,iau si verific joja de ulei-care bineinteles era uscata. Deabia schimbasem uleiul cu doua saptamani in urma. Am scos senzorul(pe sub masina e mult mai simplu), si am constatat ca membrana era sparta si ca un bun roman ce sunt am zis sa o repar cu ceva poliadez,dar asta nu a facut decat sa injumatateasca scaparile de ulei.Zgarcit cum sunt m-am dus si mi-am cumparat un senzor nou(22lei).L-am schimbat ,nu inainte de a masura presiunea uleiului(3 bari),care m-a speriat-normal ar fi mai mica-si nu mai am scapari. am bagat cum era normal ulei(aral 5w 40),ca de asta bagasem inainte-apropo ,era murdar cu draci uleiul de doua saptamani,si acum astept urmarile. Ceea ce ma nedumereste este ca la pierderile mari de ulei ar fi trebuit sa fiu anuntat de vreun martor din bord. AJUTATI-MA!
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- vartolomei55
- *
- 3 mesaje
- din 17 Jun 2008
- Agila 2001 1200 cm
- Iasi
vartolomei55
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 1200 cm
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2008
- Mesaj Privat
alexa neculai a scris:am un opel agila 1.2 si am probleme cu presiunea de ulei.are cineva schema instalatiei?
ma-r interesa sa vad cum lucreaza supapa din interiorul filtrului de ulei si care e traseul spre tacheti!
ma-r interesa sa vad cum lucreaza supapa din interiorul filtrului de ulei si care e traseul spre tacheti!
problema generala la agila, si la motorul de 971 cc , si de 1,2 , sonda se sparge, si pierde ulei (citeodata totul deodata, alteori , cite un pik.
naspa e ca sonda se schimba relativ usor , dar uleiul murdareste si cureaua de la alternator, pompa de apa, si se strica .
- timonea vasile
- **
- 73 mesaje
- din 10 Jan 2008
- Agila 2002 z10xe
- Alba
timonea vasile
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Alba
- Masina: Agila 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2008
- Mesaj Privat
Si mie mi s-a intimplat. Ieri cand m-am bagat sub masina am observat ca era ulei pe furtunul de la radiator. Se prelingea ulei pe la senzorul de presiune. Culmea e ca uleiul curge pe linga mufa care intra in senzor, nu pe la imbinarea dintre senzor si bloc. La bord nu mi s-a aprins becul ca sa-mi semnaleze lipsa de presiune. Care e stricat(a), mufa sau senzorul? Daca schimb senzorul se rezolva?
Cam cat ar costa un senzor presiune ulei, la Agila?
P.S.: Am pus si niste poze!
Cam cat ar costa un senzor presiune ulei, la Agila?
P.S.: Am pus si niste poze!
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Am instalat ultimul TIS si hai sa ma uit prin el si hop ca in sfirsit vad ca au si ei raspuns la problema.
Cauzele gasite de ei sunt la fel cu cele discutate pina acum din 2006 incoace. Am avut in mina senzor cu sita in fata gaurii dar nu am dat importanta, sita aia a fost montata ca sa previna spargerea membranei de catre depuneri. Acum inteleg si pe colegul cristipihuleak care schimba senzori la 2 luni, la el nu pica din cauze naturale de genul km si pulsuri presiune, avea depuneri mari pe circuitul de ulei care se tot plimbau prin motor.
Cauzele gasite de ei sunt la fel cu cele discutate pina acum din 2006 incoace. Am avut in mina senzor cu sita in fata gaurii dar nu am dat importanta, sita aia a fost montata ca sa previna spargerea membranei de catre depuneri. Acum inteleg si pe colegul cristipihuleak care schimba senzori la 2 luni, la el nu pica din cauze naturale de genul km si pulsuri presiune, avea depuneri mari pe circuitul de ulei care se tot plimbau prin motor.
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
La ce pret are cel mai bine se ia un senzor, nu stii cand te lasa, iar daca te prinde pe autostrada problema devine "usor" enervant (eu am patit sa mi se strice senzorul in germania pe autostrada). Nu aveam la mine un senzor de rezerva, deci trebuia sa ajung pana in primul oras sa comand senzorul si sa cumpar ulei pentru completare...
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
cronny hai nu te jura ca ala e original ca nu ai de unde stii asta. Toti senzorii presiune ulei la astea pica pina la urma, pica si la alte modele de motoare dar mai rar ca la noi. Probabil la noi el e mai slabut constructiv dar cind vad ca unii schimba in draci deja e alta cauza.
Din ce am vazut eu pina acum ca am desfacut ceva motoare de acest gen toate care erau curate inauntru aveau schimbat senzorul o singura data sau era cel original in schimb cele cu depuneri negre (deci cine stie ce era pe canale) erau oamenii satui de senzorul asta. Deci abia acum realizez ca pulsurile de presiune ulei nu se refera la proiectul motorului si doar la mizeria adunata ca un dop care pina la urma isi da drumul, la distributia alandala de tacane.
Sita care e montata de ei la noii senzori o vad doar ca o masura pentru a elimina mizeria sa mai intre in sonda si ea sa nu mai masoare corect.
Am o poza cu un senzor:
In fata unde este gaura am desenat cum arata sita.
Depunerile astea nu apar numai la aceste motoare, adica cind ele ajung in senzor el indica probleme presiune ulei desi totul este bine, pe forum gasiti destule cazuri. Daca cititi cu antentie este spus voalat ca au imbunatatit senzorul adica tradus schimbat membrana, ca au pus sita mare scofala ca eu nu am auzit pe nimeni ca i se aprine becul (doar daca nu mai avea ulei deloc si asta vorbind numai de acestea).
Concluzie:
Daca se sparge sonda des atunci ai depuneri pe circuit si/sau mergi cu distributie varza.
Din ce am vazut eu pina acum ca am desfacut ceva motoare de acest gen toate care erau curate inauntru aveau schimbat senzorul o singura data sau era cel original in schimb cele cu depuneri negre (deci cine stie ce era pe canale) erau oamenii satui de senzorul asta. Deci abia acum realizez ca pulsurile de presiune ulei nu se refera la proiectul motorului si doar la mizeria adunata ca un dop care pina la urma isi da drumul, la distributia alandala de tacane.
Sita care e montata de ei la noii senzori o vad doar ca o masura pentru a elimina mizeria sa mai intre in sonda si ea sa nu mai masoare corect.
Am o poza cu un senzor:
In fata unde este gaura am desenat cum arata sita.
Depunerile astea nu apar numai la aceste motoare, adica cind ele ajung in senzor el indica probleme presiune ulei desi totul este bine, pe forum gasiti destule cazuri. Daca cititi cu antentie este spus voalat ca au imbunatatit senzorul adica tradus schimbat membrana, ca au pus sita mare scofala ca eu nu am auzit pe nimeni ca i se aprine becul (doar daca nu mai avea ulei deloc si asta vorbind numai de acestea).
Concluzie:
Daca se sparge sonda des atunci ai depuneri pe circuit si/sau mergi cu distributie varza.
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- cronny
- ***
- 528 mesaje
- din 29 Apr 2006
- Corsa 2003 z12xe
- Bucuresti
cronny
- Mesaje scrise: 528
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2006
- Mesaj Privat
- razvancell
- *
- 9 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z10XE
- Constanta
razvancell
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salut!Sunt nou pe aici,dar am o problema mare,cred.Am luat o Agila din 2001,si dupa ce am schimbat uleiul,filtrul,am constatat ca in 500km,nivelul la joja este la minim,desi nu am constatat nici o scurgere pe nicaieri.Martorul cu cheita mi s-a aprins si a stat aprins catva timp,dar apoi s-a stins.
I-am pus ulei Castrol magnatec 10-4OW,plus 4 capacele de metabond
Sper sa-mi dati cateva lamuriri,multumesc
I-am pus ulei Castrol magnatec 10-4OW,plus 4 capacele de metabond
Sper sa-mi dati cateva lamuriri,multumesc
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Citeste cod eroare stocat https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11347
Daca nu gasesti scurgeri ulei vezi cum arata teava de esapament, trebuie sa fie perfect curata, daca e afumata uleiul este papat de motor si treaba e grava.
Daca nu gasesti scurgeri ulei vezi cum arata teava de esapament, trebuie sa fie perfect curata, daca e afumata uleiul este papat de motor si treaba e grava.
- razvancell
- *
- 9 mesaje
- din 12 Oct 2008
- Agila 2001 Z10XE
- Constanta
razvancell
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Constanta
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2008
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
razvancell eu mai sus ti-am dat un link in care ai codurile de eroare si cum se citesc, nu te costa nimic, cred ca ai vrut sa arunci banii pe fereastra !
Acum la EGR poti curata https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 dar cam degeaba ca datorita consumului imens de ulei va ajunge la fel in scurt timp, calculat tie iti papa 2L la 1000km.
Eu tare cred ca fostul proprietar stia de starea masinii si e cam teapa pe romaneste.
Acum consumul de ulei iti afuma sonda lambda 1 de o sa trimita valori aiurea la ECU, iti infunda catalizator si implicit valori proaste si la sonda lambda 2 plus belita si ea, iti baga mizerie in admisie, iti infunda teava EGR care pina la urma va sparge admisia care este de plastic, iti gripeaza throttle body....etc. ...
Pune mina de citeste sectiunea asta ca o sa afli multe si e gratuit, ai info de nu crezi !
Acum beleaua e cum a ajuns motorul sa manince atit ulei ? Cauze ar fi multe de gen :
-spart baie si mers in continuare (fara ulei)
-schimbat ulei la modul 30,000km si prost de aveai filtrul bucatele care au ajuns si blocat canale ungere
-sarit distributia de la punct sau pusa prost, indoit supape care au lovit in pistoane
-spart bujie si aschiile au "sapat" in cilindru
-mers fara ulei
Nu cumpara aditivii lui peste ca nu rezolvi nimic.
Fa un test de compresie si sa vada cu un endoscop ce e in cilindri, asta spune multe.
Acum la EGR poti curata https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 dar cam degeaba ca datorita consumului imens de ulei va ajunge la fel in scurt timp, calculat tie iti papa 2L la 1000km.
Eu tare cred ca fostul proprietar stia de starea masinii si e cam teapa pe romaneste.
Acum consumul de ulei iti afuma sonda lambda 1 de o sa trimita valori aiurea la ECU, iti infunda catalizator si implicit valori proaste si la sonda lambda 2 plus belita si ea, iti baga mizerie in admisie, iti infunda teava EGR care pina la urma va sparge admisia care este de plastic, iti gripeaza throttle body....etc. ...
Pune mina de citeste sectiunea asta ca o sa afli multe si e gratuit, ai info de nu crezi !
Acum beleaua e cum a ajuns motorul sa manince atit ulei ? Cauze ar fi multe de gen :
-spart baie si mers in continuare (fara ulei)
-schimbat ulei la modul 30,000km si prost de aveai filtrul bucatele care au ajuns si blocat canale ungere
-sarit distributia de la punct sau pusa prost, indoit supape care au lovit in pistoane
-spart bujie si aschiile au "sapat" in cilindru
-mers fara ulei
Nu cumpara aditivii lui peste ca nu rezolvi nimic.
Fa un test de compresie si sa vada cu un endoscop ce e in cilindri, asta spune multe.