- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Ralenti-ul meu nu sta la valoarea normala de 800-850 ci pe undeva pe la 600-700 chiar mai jos...
Daca dau drumul la AC (ralenti sau viteza) e ok, merge (de fapt acum am o pb si AC-ul trebuie sa schimb o garnitura la compresor 😭 ). Cand opresc AC-ul si sunt la viteza nu-i nici o pb. Daca opresc AC-ul la ralenti se opreste si motorul....
Intr-adevar creste turatia cand pornesc AC-ul si apoi se stabilizeaza.
Ralenti-ul imi mergea bine(adica pe la 800) pana acum o luna doua, cand am dat prima data drumul la AC. Cand am oprit AC-ul ralenti-ul n-a mai ramas la 800 ci s-a prabusit la 600....si de atunci asa a ramas...
Cam asta e toata istoria...
Pana acum n-am reusit sa aflu sigur nici daca ralenti-ul se seteaza din computerul masinii (am vazut un Desired Idle Speed pe tester) si nici ce ar trebui sa fac ca sa nu mai am pb....
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 09 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Mai 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
ai dreptate: La rece cand porneste sta mai jos ca inainte adica pe la vreo 900-1000; inainte statea pe la 1200 - exact diferenta de 2-300rpm pe care am 'pierdut-o'!
Nu stiu de care senzor vorbesti dar tocmai ce am schimbat senzorul de turatie si pozitie arbore cotit(vibrochen); ala care e sub motor....
am inteles ca ar mai fi unul...dar sa fie de la el? n-ar trebui sa se vada pe tester?
- 4EST
- ***
- 686 mesaje
- din 30 Apr 2004
- Brasov
4EST
- Mesaje scrise: 686
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
poti incerca la o reprezentanta Opel. Eu am facut asta de 2ori...si nu m-a tinut ralenti-ul decat o luna doua...si apoi pac...cadea... ultima data...ati vazut de la ce...
nici la mine sigur nu se seteaza din surubel...eu am motor C18XE, daca va ajuta asta...
mai astept alte idei....please...
PS: am avut o fisa de bujie fisurata, am schimbat-o; ar trebui sa-mi iau un set nou...o ajuta asta?
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
*
Cu ce masori? mi se pare incredibil de mic...
sorry pt rasunsul intarziat, dar nu mi-a mers net:-)
v6le e foarte echilibrat si din aceasta cauza sta la asa putine rotatii, pana sa ii schimb garniturile de la culbutori(parca asa le zice) statea la 600rpm,
o sa incerc sa pun in curand niste poze cu jucaria !
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
2.0-16v
- Mesaje scrise: 34
- Locatie:
- Masina: Astra 1993 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat