nando
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
injectoare blocate sau murdare, filtru de benzina infundat, pompa de benz pe duca, prbleme la senzorii de temperatura, knock sau sonda lambda veche(mai mult de 1an jumate), apa in benzina/rezervor, galeria de admisie sparta/fisurata intre clapeta de acceleratie si chiulasa, eroare de soft, presiune prea mare in turbo(unde e cazul) etc
nando
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am un singur injector si acela este curat , filtru de benzina are maxim 2000 km , daca ar fi pompa de benzina pe duca sar vedea si in turatii iar acolo mananca asfaltul , sonda lambda are vreo 4-5 luni , in benzina pun de obicei aditiv si alimentez numai cu sita , galeria nu cred ca are vreo problema ca sar fi auzit sau sar fi inegrit in acel loc , a fost si la o verificare computerizata si... , iar turbo nu am. Ce mai ramane... ?
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
nando a scris:Am un singur injector si acela este curat , filtru de benzina are maxim 2000 km , daca ar fi pompa de benzina pe duca sar vedea si in turatii iar acolo mananca asfaltul , sonda lambda are vreo 4-5 luni , in benzina pun de obicei aditiv si alimentez numai cu sita , galeria nu cred ca are vreo problema ca sar fi auzit sau sar fi inegrit in acel loc , a fost si la o verificare computerizata si... , iar turbo nu am. Ce mai ramane... ?
schimb-o!!
sincer nu stiu ce mai ramane poate senzorul de temp motor(daca ai), sau poate amestecul chiar nu e sarac... esti tu sigur ca are amestec sarac?
nando
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
nando
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
pai aer nu poti sa-i dai decat printr-un filtru sport cu admisie directa si cold air intake, care iti ajuta motorul sa traga aer mai rece=> densitate mai mare=> mai mult oxigen, sau printr-un TURBO, dar asta e alta poveste mult mai complicata
daca tot nu ai aer suficient, atunci trebuie sa te gandesti ca ai prea multa benzina, de fapt asta e si problema la tine....verifica si compresia, sar putea sa nu-ti inchida bine vre-o supapa(compresia trebuie sa fie aprox egala pe fiecare cilindru, cu variatii fff mici, maxim 0,5bari)
daca tot nu ai aer suficient, atunci trebuie sa te gandesti ca ai prea multa benzina, de fapt asta e si problema la tine....verifica si compresia, sar putea sa nu-ti inchida bine vre-o supapa(compresia trebuie sa fie aprox egala pe fiecare cilindru, cu variatii fff mici, maxim 0,5bari)