Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutare

Am o ASTRA Caravan 1,7 DTI. Masina este din 2001 dar eu o am din 2005. De cand am luat-o nu i-am schimbat distributia. Va rog sa-mi dati un sfat cu privire la schimbatul distributiei.Am de unde sa-mi dau seama cand trebuie schimbata?Din cate am inteles trebuie sa schimb curea, pompa de apa si intinzator. Chiar trebuiesc toate schimbate sau este ok daca ii schimb doar cureaua? (masina a fost luat la 174.000 km din Germania iar acum are 199.000 km)
In alta ordine de idei am observat cateva picaturi de ulei sub masina. Am fost cu ea la Radacini iar cei de acolo mi-au spus ca este o problema la turbo (ar fi dus simeringul?). Aveti idee daca se poate sa schimba doar simeringul sau trebuie schimbat turbina cu totul? Din cate am inteles o turbina este undeva la 400 euro?
O alta problema este faptul ca imi atinge capota motor de o alta tabla de la grila (am reglat distantierele de cauciuc si tot mai am zgomot, mai putin ce-i drept dar este) de unde se poate sa cumpar 1 pereche de distantiere, aveti idee?

Multumesc
Skip ads

  • sili1169

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Mures
  • Masina: Zafira 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Salut,
Poti sa schimbi numai cureaua de distributie nu este nevoie sa schimbi si pompa de apa (intinzatorul numai daca este cazul, se vede daca trebuie). Simeringul se schimba, costa aproximativ 40 Ron, nu trebuie schimbata turbina. Daca tot schimbi simeringul, schimba si cureaua, o curea nu costa mult.
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
sili1169
MesajTrimis: Astazi - 11:47 am Titlul subiectului: Re: Distributie si turbo
Salut,
Poti sa schimbi numai cureaua de distributie nu este nevoie sa schimbi si pompa de apa (intinzatorul numai daca este cazul, se vede daca trebuie). Simeringul se schimba, costa aproximativ 40 Ron, nu trebuie schimbata turbina. Daca tot schimbi simeringul, schimba si cureaua, o curea nu costa mult.


Merci de sfat, incepusem sa vand de prin casa sa pag bani in turbina si distributie Very Happy
Oricum, daca mai am ceva nelamuriri revin cu intrebari suplimentare...Smile

Merci
  • Maverick

  • Mesaje scrise: 1,185
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2006

  • Mesaj Privat
cargobull - nu era nevoie sa deschizi doua topicuri cu acelasi subiect.

Data viitoare le inchid pe amandoua.
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
imi cer scuze, nu mi-am dat seama ca am deschis 2 topicuri... Crying or Very sad
Sper ca data viitoare sa nu o mai comit.
Multumesc de intelegere.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Tinand cond ca nu sti istoricul masinii , ar trebui sa schimbi tot kitul de pe distributie , curea si role , gandeste ca daca nu schimbi rolele si este vreuna obosita si se blocheaza risti motorul , pretul kitului nu este foarte mare .
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Risti, insa cand desfaci poti diagnostica rola care nu e decat un simplu rulment. In rest, eu cunosc ca regula ca atunci cand cumperi o masina SH ii schimbi obligat cureaua indiferent ce spune fostul proprietar (asta ca sa dormi linistit). Dupa aia o schimbi la cat recomanda producatorul.
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfaturi. Pana la urma o sa schimb distributia cu totul. Mai bine stau linistit mai ales ca in februarie trebuie sa fac un drum destul de lung. Dar, ce ma sfatuiti sa fac cu turbina? Ma rog de biata masina sa traga..turbo intra la 3000 de ture si practic nu ma ajuta absolut deloc.Trebuie sa o schimb cu totul sau se poate remedia defectul? Si daca da, imi puteti recomanda pe cineva care se baga sa repare turbina?

Multumesc frumos
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Turbina mai intii se curata, mai mult ca sigur iti va intra pe urma normal la 2000rpm.
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Mi-ati luat o piatra de pe inima. Incepusem sa-mi fac griji cu privire la costuri. De luni duc masina in atelier sa o rezolv. Multumesc de sfaturi.
Dupa ce se rezolva revin cu amanunte.

Multumesc
  • B-61-MPJ

  • Mesaje scrise: 40
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Sep 2007

  • Mesaj Privat
daca zici ca este lenesa vezi ca ar trebui sa ii cureti si senzorul de pe debitmetrul de aer. la fel am fost si eu speriat cand mi-am luat masina pentru ca mi se parea foarte obosita la 130.000 km acum am 177.000 si merge beton.
  • Cargobull

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
debitmetrul de aer...bun asa. Habar nu am ce e ala..oricum, banuiesc ca mecanicul trebuie sa stie pe unde este pozitionat. Multumesc tuturor de informatii si sfaturi. Saptamana viitoare o bag in verificari si reparatii si va anunt ce si cum am facut si mai ales unde.

Merci
  • bazare

  • Mesaje scrise: 2,319
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2008

  • Mesaj Privat
debitmetru de aer la astra 1.7 dti este in partea stanga cum te uiti la masina cu capota deschisa. Urmareste furtunul de la filtru de aer si prima chestie de pe traseu prinsa cu 2 coliere este debitmetrul de aer. Daca ai putina pricepere si rabdare si poti face si tu o curatare cu alcool izopropilic a senzorului de pe debitmetru. Scrie pe aici pe forum cum se face exact daca dai o cautare si demontarea /montarea o poate face si un copil ... sunt 2 coliere si atat
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR