- cosmin-aurel
- OP
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- cosmin-aurel
- OP
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Si la unele masini, nici proiectoarele. Singura modalitate de a aprinde faza lunga si proiectoarele, este modificarea instalatiei electrice.
Am vazut la o dacie 1310 cu 4 faruri urmatorul sistem:
stoc: faza scurta - aprinse farurile exterioare pe faza scurta / faza lunga - aprinse farurile exterioare faza scurta si farurile interioare faza lunga.
in urma modificarii:
1. comutator pozitia 1 + faza scurta - aprinse farurile exterioare pe faza scurta si cele interioare pe faza scurta
2. comutator pozitia 2 + faza lunga - aprinse toate 4 faruri atat pe faza lunga cat si pe faza scurta
necesar: catva metrii de cablu, 1 intrerupator cu 3 pozitii (de la tractorul u445 cu pozitia deschis la mijloc si inchis sus si jos) si 2 releie de protectie. Pentru pozitia 1 luata comanda de la faza scurta iar pentru pozitia 2 de la cea lunga. De mentionat faptul ca faza lunga de la farurile exterioare si cea scurta de la cele interioare nu se aprin niciodata la instalatia de fabrica.
Am vazut la o dacie 1310 cu 4 faruri urmatorul sistem:
stoc: faza scurta - aprinse farurile exterioare pe faza scurta / faza lunga - aprinse farurile exterioare faza scurta si farurile interioare faza lunga.
in urma modificarii:
1. comutator pozitia 1 + faza scurta - aprinse farurile exterioare pe faza scurta si cele interioare pe faza scurta
2. comutator pozitia 2 + faza lunga - aprinse toate 4 faruri atat pe faza lunga cat si pe faza scurta
necesar: catva metrii de cablu, 1 intrerupator cu 3 pozitii (de la tractorul u445 cu pozitia deschis la mijloc si inchis sus si jos) si 2 releie de protectie. Pentru pozitia 1 luata comanda de la faza scurta iar pentru pozitia 2 de la cea lunga. De mentionat faptul ca faza lunga de la farurile exterioare si cea scurta de la cele interioare nu se aprin niciodata la instalatia de fabrica.
- elegance
- *****
- 3,083 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,083
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Cosmine, eu cred ca ceea ce ai vazut tu erai cocalarii mioritici care circula cu pozitia si farurile de ceata. Am vazut ca se poarta, mai ales la loganurile albe de taxi. Ca sa modifici instalatia electrica a.i. sa mearga faza lunga fara faza scurta e lucru cocalaresc si nici nea' Vasile nu cred ca s'ar baga.
- cosmin-aurel
- OP
- 69 mesaje
- din 26 Sep 2008
- Astra 1999 x20dtl
- Constanta
cosmin-aurel
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Sep 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
cosmin-aurel a scris:am vazut la unele opel-uri ca merg cu faza lunga si proiectoare.cum pot face si eu acest lucru?
ma..eu nu am inteles nimic de aici!
care opeluri domle'?!
la daciile cu patru faruri avea stoc:faza scurta pe exterior/faza lunga era compusa din faza lunga exterior+faza lunga interior.farurile erau diferite dpdv al reflexiei.
ceaa ce ai descris tu o poti face pozitionand maneta intre faze...dar scadea vertiginos incarcarea bateriei...adica, aveai 8 consumatori in loc de 4...daca aveai becuri de 75w x 8=600w...mult prea mult pentru alternator...
- cezariulian
- *
- 20 mesaje
- din 17 Apr 2008
- Astra 1994 x16sz
- Prahova
cezariulian
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
cezariulian a scris:Becuri de 75w de la cooperativa, ca in mag. pt. auto se gasesc doar de 55/60w sau cele de competitii 100. Oricum la masinile care au faruri cu 2 becuri acesta sunt cu un singur filament (H1, H3, H7) deci in cel mai defavorabil caz se aprind toate 4 si nu 8.
pe vremuri erau becuri de 75w de la cooperativa,cum zici tu,nu erau halogen ci becuri normale.si am facut referire la daciile cu 4 faruri!
deh sunt un pic mai batran si stiu!