crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Sa nu-mi sugerati sa ma duc la aia care mi-au pus gazul ca sunt targa m-am certat rau de tot cu ei si degeaba, si inca ceva, pe circuitul de racire am presiune foarte mare si imi pierde lichid constant pe unde apuca, pe la toate colierele cu toate ca le-am schimbat si le-am strans foarte bine, iar mixerul mi-a fost montat inainte de debitmetru. de cand am pus instalatia aia blestemata am numai probleme cu masina.
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
ultraseby
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: MEDGIDIA
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Gabriel1973
- *
- 10 mesaje
- din 18 Oct 2005
- Vectra 1994 C20NE
Gabriel1973
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Gabriel1973
- *
- 10 mesaje
- din 18 Oct 2005
- Vectra 1994 C20NE
Gabriel1973
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2005
- Mesaj Privat
ultraseby
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: MEDGIDIA
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2005
- Mesaj Privat
crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Oricum la sistemul cu mixer montat inainte de debitmetru , de detonatii nu vei scapa total si consumul este mai mare decat cel pe benzina , din aceasta cauza nefiind prea rentabil.
Supapa de explozie poti sa o montezi insa la o detonatie mai puternica nu face fata sau chiar se distruge.
Daca totusi vrei sa o pastrezi ai urmatoarea varianta pe care poti sa mergi:
- sa gasesti o firma care se pricepe cu adevarat si sa montezi o instalatie adecvata tipului tau de motor , adica una cu alimentare individuala pe fiecare cilindru. Nu e o distractie ieftina o astfel de instalatie , insa e sigurul mod de a trece cu consumul in zona rentabila , aproape identic cu cel pe benzina , si de a scapa de detonatii si alte surprize neplacute.
Debitmetrul la 1.8 16V nu cred ca e chiar asa scump (900) intrucat nu e unul din modelele din aluminiu cu clapeta. 😕
- wwwcvro
- **
- 196 mesaje
- din 11 Jan 2005
- Vectra 1991 C20NE
- Galati
wwwcvro
- Mesaje scrise: 196
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2005
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
P.S.: Sa nu va cumparati uleiuri de la Metro pentru ca sunt contrafacute, eu am luat CAstrol Magnatec de la Metro si dupa 1000 Km imi face condens pe furtune, si imi scoate abur daca indepartez capacul de la ulei.
baron
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2005
- Mesaj Privat
Inainte de a avea Astra F am avut un Renault19 din 95 cu motor de 1,8litri. Avea montata si instalatie GPL. Am avut probleme cu el de cand l-am luat (ca fraierul) si pana l-am vandut. Dpdv al confortului si al esteticii era de nota 10+, dar asta e alta problema... In prima zi in care l-am luat imi lua pe gaz cam 11-12% in oras...acceptabil. Dupa o luna deja imi lua peste 17%..fara sa-i fac nimic. Dupa ce am fost la toti GPL-istii din oras si am bagat o gramada de bani si neuroni am renuntat la el. Dupa ce am inceput sa merg pe benzina am constatat ca si pe benzina imi consuma enorm de mult...ajungand, iarna, si pe la 17% in oras. In afara imi lua 7%, normal. Mentionez ca motorul era impecabil ca si functionare si putere fiind verificat si rasverificat de multi cunoscatori si service-uri...
Poate am avut eu ghinion pur si simplu, dar mai ganditi-va daca se merita dpdv financiar si practic montarea unei instalatii GPL. Singurul avantaj il vad in drumurile lungi, in afara oraselor (imi lua cam 9-10%).
Scuze daca am suparat pe cineva...dar e doar o poveste 🙄
Rudi
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Buzau
- Masina: Senator 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2005
- Mesaj Privat
Am schiimbat vaporizatorul cu unul nou BRC,merge mai frumos dar tot aveam detonatzii..
Am avut shi supapa de protectzie s-a faramat shi aia(dupa ce a functzionat cu suces la cateva zeci de detonatzii)si debitmetrul care acum e blocat shi lipit cu silicon..
Am descoperit cauzele detonatziilor pana la urma..
1-am saracit prea mult gazul(ptr consum..)-remediat
2-aveam manusha de la filtru la admisie fisurata(tragea aer fals)-remediat(cot de 90 de grade,instalatzii sanitare plus ceva tub de cauciuc)
3-mixerul se afla inainte de debitmetru shi gazul urmeaza un traseu prea lung pana-n piston-(o sa montez conducta direct in galeria de admisie)
Am avut shi inca mai am pb cu consumul 25 % chiar 30 % in orash pe gpl(am cutie automatica)
Una din pb a fost vaporizatorul vechi(recomand BRC)cealalta era cu privire la incalzirea acestuia fiind legat in paralel cu circuitul de incalzire al habitaclului..
Senator are dreptate cu alimentarea idividuala dar este foarte scumpa..
Inca o data revin la saracile cunoshtintze ale mecanicilor din ro..avetzi mare grija la cine va ducetzi!
crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- marius radu
- **
- 429 mesaje
- din 07 Sep 2004
marius radu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Sep 2004
- Mesaj Privat
- clawoodiu
- **
- 134 mesaje
- din 15 Oct 2005
- Astra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
clawoodiu
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Oct 2005
- Mesaj Privat
crapu22 - pana la urma ai fost si pe la alt atelier de montat/service astfel de instalatzii?
gh3pard
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2007
- Mesaj Privat
Am un Opel Vectra 1,8i (c18nz). Am montat recent pe ea o instaletie GPL Marini, mixer BRC. In prima etapa motorul a mers perfect atat pe benzina cat si pe gaz. De doua saptamani incoace, la functionarea pe GPL, in treapta 1 si 2 daca o calc peste 1500-2000 de turatii sau daca calc brusc acceleratia, motorul smuceste puternic. Iar daca trebuie sa mai urc si o panta pe gpl e un adevarat chin ...trebuie tot timpul sa duc f. turat motorul si sa il ajut usor din ambreiaj. Asta se intampla dupa aprox. 2-3 minute de la pornirea motorului.. la rece functioneaza ok pe GPL in treapta 1 si 2 de viteza. Am fost si la revizia GPL de 1000 KM, dar mecanicii nu i-au putut da de cap , mi-au spus ca ar fi de vina aprinderea, nu se arde bine gazul in cilindri. Am schimbat bujiile + fisele, am redus si debitul de gaz (initial am crezut ca asta ar fi problema) dar tot nu s-a rezolvat.
Mentionez ca pe benzina merge rotund motorul si nu am probleme in treptele mici.
Cei care au mai intalnit astfel de probleme imi puteti da o solutie ? 🙄
- Cristi_C
- ***
- 728 mesaje
- din 11 Jan 2006
- Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Timisoara
Cristi_C
- Mesaje scrise: 728
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2006
- Mesaj Privat
La inceput am avut si eu o instalatie cu plaman si imi pusca si mie, dar am pus secventiala si nici o prb de atunci. Uleiul e curat, masina trage extraordinar, si am rezervor de 90 litri de gaz. Deci aia cu bomba pe roti e vrajala. Lumea fuge de GPL, dar nimeni nu cunoaste mai nimic despre GPL.
Crapule cine ti-a pus GPL in Craiova? Daca a fost Nord-service, poti sa meri la OPC cu incredere ca numai asa am rezolvat-o si eu cu individul patron. Pentru mai multe detalii poti sa ma contactezi pe telefon sau pe pm.
rzvrazvan
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2007
- Mesaj Privat
Din ce am inteles de la mai multi mecanici este ca instalatia e destul de veche fiind la aceeasi ani ca si masina , mai sunt niste filtre in acel plaman care trebuiesc schimbate si nu se gasesc plus ca butelia ar fi iesit din termenul ei de garantie de 10 ani sau asa ceva.oricum una peste alta nu prea mai am ce sa ii fac !?oare asa o fi ?repet cand sunt pe gaz imi face probleme numai in oras sau atunci cand sunt nevoit sa franez si sa scot din viteza incepe sa imi faca aceste probleme sa se opreasca motoru ca si cand nu mai am gaz dar la drum intins pe gaz merge vad ca inca mai trage mai sughita nitel dar asta e cat de cat merge in schimb in oras pe gaz e pericol din 3 stopuri se opreste motoru de 4-5 ori.ce sa fac , macar daca stiu ca nu mai am ce sa ii fac o dau jos nu mai tin butelia degeaba sa o plimb dupa mine . va multumesc mult si astept parerile voastre.