Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Am un Opel Vectra B din 1997 si am probleme cu "relantiul" care nu vrea nici in ruptul capului sa stea unde trebuie pe benzina, sta numai pe la 1500-2000 rpm, si de curand mi-am pus instalatie gpl pe masina, acum sta foarte subturata la vreo 400 rpm - pe benzina iar acceleratia nu-mi mai raspunde la timp, adica eu o calc si masina demareaza incet si tarziu, asta se observa de cand mi-au instalat instalatia, dar daca o pornesc pe gaz si merg pe gaz totul decurge normal iar pe gaz am soc separat.
Sa nu-mi sugerati sa ma duc la aia care mi-au pus gazul ca sunt targa m-am certat rau de tot cu ei si degeaba, si inca ceva, pe circuitul de racire am presiune foarte mare si imi pierde lichid constant pe unde apuca, pe la toate colierele cu toate ca le-am schimbat si le-am strans foarte bine, iar mixerul mi-a fost montat inainte de debitmetru. de cand am pus instalatia aia blestemata am numai probleme cu masina.
Skip ads

  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Am o intrebare. Ai montat si altceva dupa debitmetru - adica vreo supapa de refulare(ca cica mai apare cate o detonatie in galeria de admisie si se cam duce debitmetru - la propriu - adica se cam sparge, rupe etc ). Intreb ptr ca as vrea sa montez si eu o instalatie GPL.
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sfatul meu ar fi sa nu-ti instalezi instalatie decat daca esti sigur ca cei care fac montajul stiu foarte bine ce fac, eu am avut un rateu si vreau sa spun ca mi-a sarit capacul de la filtrul de aer in capota, clemele erau pe jos pe asfalt. Nu mi-au montat nimik dupa debitmetru, in fine sapt. viitoare imi bag masina in service ca asa nu pot merge cu ea, sa astept sa dea rateu iar, din cate am inteles trebuie sa schimb imediat bujiile si fisele, pt ca asta e unul din motivele pentru care mi-a dat rateul respectiv.
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si eu am GPL si am patit acelasi lucru in mod sigur iti spun ca este din tulumba de la instalatia GPL vezi ca ai un reglaj unde iti reglaza aerul incearca sa deschizi mai mult .(nu ma pricep sa-ti explic mai bine )

[b]Bafta[/b]


Opel Astra 93 C16NZ
  • Gabriel1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2005

  • Mesaj Privat
In genere probleme de acest gen se remediaza la service specializat. Daca esti nemultumit de prestatia celor care ti-au montat g.p.l. discuta cu cei de la reprezentanta sau cu importatorul , eu asa am procedat cu succes . Apropo de protectia debitmetrului , se monteaza o valva la iesirea din debitmetru care costa max. 50 eur (debitmetrul este cam 900)
  • Gabriel1973

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 1994 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2005

  • Mesaj Privat
In genere probleme de acest gen se remediaza la service specializat. Daca esti nemultumit de prestatia celor care ti-au montat g.p.l. discuta cu cei de la reprezentanta sau cu importatorul , eu asa am procedat cu succes . Apropo de protectia debitmetrului , se monteaza o valva la iesirea din debitmetru care costa max. 50 eur (debitmetrul este cam 900)
  • ultraseby

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: MEDGIDIA
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Presupun ca este in garantie inca instalatia GPL? daca da iti sugerez sa te duci peste ei ce daca te-ai certat cu ei ,este dreptul tau


Opel Astra F 93 C16Nz
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
La ei nu ma mai duc pentru ca aia chiar nu stiu ce fac acolo, am hotarat sa ma duc la un service unde pot sa-mi rezolve problemele, nu ma intereseaza garantia lor atata timp cat nu au personal calificat. Despre problema cu debitmetrul am sa solicit celor de la service sa-mi moteze valva respectiva pentru ca nu vreau sa ma arunc in cheltuieli si mai mari, am vazut ce poate face un rateu si doamne fereste sa fiu plecat prin tzara pe undeva, si sa ma trezesc iar ca bubuie ceva sub capota. De luni bag masina in service.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cea mai simpla rezolvare ar fi sa demontezi instalatia. Mr. Green

Oricum la sistemul cu mixer montat inainte de debitmetru , de detonatii nu vei scapa total si consumul este mai mare decat cel pe benzina , din aceasta cauza nefiind prea rentabil.
Supapa de explozie poti sa o montezi insa la o detonatie mai puternica nu face fata sau chiar se distruge.

Daca totusi vrei sa o pastrezi ai urmatoarea varianta pe care poti sa mergi:
- sa gasesti o firma care se pricepe cu adevarat si sa montezi o instalatie adecvata tipului tau de motor , adica una cu alimentare individuala pe fiecare cilindru. Nu e o distractie ieftina o astfel de instalatie , insa e sigurul mod de a trece cu consumul in zona rentabila , aproape identic cu cel pe benzina , si de a scapa de detonatii si alte surprize neplacute.

Debitmetrul la 1.8 16V nu cred ca e chiar asa scump (900) intrucat nu e unul din modelele din aluminiu cu clapeta. Confused
  • wwwcvro

  • Mesaje scrise: 196
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Din ce cauza apar detonatiile alea?
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Detonatiile apar in principal in conditii de amestec sarac.

Galeria de admisie fiind umpluta cu gaz e destul sa apara la schimbarile de sarcina un rateu minor , insesizabil si totul se transforma intr-o mica bomba.
Asta se intampla chiar si cu bujii si fise noi.
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Debitmetrul l-am gasit la dezmembrari cu 100 Euro, dar se mai putea negocia, in fine l-am pus pe masina si avea aceleasi simptome pe benzina, adica nu raspundae acceleratia, dar daca trec pe modul de avarie, adica daca decuplez debitmetrul functioneaza foarte bine, azi mecanicul a observat ca am bobina de inductie crapata si ce cautam eu(referitor la socul automat) era de fapt regulatorul de soc, si mai imi sufla aer si pe la galeria de evacuare - trebuie schimbata garnitura, ambele piese sunt duse dupa cate se pare, referitor la instalatie ceva electric nu este legat bine, iar mixerul l-am mutat pe carburatie, dupa debitmetru si este ca un corp suplimentar din metal.
P.S.: Sa nu va cumparati uleiuri de la Metro pentru ca sunt contrafacute, eu am luat CAstrol Magnatec de la Metro si dupa 1000 Km imi face condens pe furtune, si imi scoate abur daca indepartez capacul de la ulei.
  • baron

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sunt de acord cu @Senator Laughing
Inainte de a avea Astra F am avut un Renault19 din 95 cu motor de 1,8litri. Avea montata si instalatie GPL. Am avut probleme cu el de cand l-am luat (ca fraierul) si pana l-am vandut. Dpdv al confortului si al esteticii era de nota 10+, dar asta e alta problema... In prima zi in care l-am luat imi lua pe gaz cam 11-12% in oras...acceptabil. Dupa o luna deja imi lua peste 17%..fara sa-i fac nimic. Dupa ce am fost la toti GPL-istii din oras si am bagat o gramada de bani si neuroni am renuntat la el. Dupa ce am inceput sa merg pe benzina am constatat ca si pe benzina imi consuma enorm de mult...ajungand, iarna, si pe la 17% in oras. In afara imi lua 7%, normal. Mentionez ca motorul era impecabil ca si functionare si putere fiind verificat si rasverificat de multi cunoscatori si service-uri...
Poate am avut eu ghinion pur si simplu, dar mai ganditi-va daca se merita dpdv financiar si practic montarea unei instalatii GPL. Singurul avantaj il vad in drumurile lungi, in afara oraselor (imi lua cam 9-10%).
Scuze daca am suparat pe cineva...dar e doar o poveste Rolling Eyes
  • Rudi

  • Mesaje scrise: 38
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Senator 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am avut si ink am pb cu detonatziile..
Am schiimbat vaporizatorul cu unul nou BRC,merge mai frumos dar tot aveam detonatzii..
Am avut shi supapa de protectzie s-a faramat shi aia(dupa ce a functzionat cu suces la cateva zeci de detonatzii)si debitmetrul care acum e blocat shi lipit cu silicon..

Am descoperit cauzele detonatziilor pana la urma..
1-am saracit prea mult gazul(ptr consum..)-remediat
2-aveam manusha de la filtru la admisie fisurata(tragea aer fals)-remediat(cot de 90 de grade,instalatzii sanitare plus ceva tub de cauciuc)
3-mixerul se afla inainte de debitmetru shi gazul urmeaza un traseu prea lung pana-n piston-(o sa montez conducta direct in galeria de admisie)


Am avut shi inca mai am pb cu consumul 25 % chiar 30 % in orash pe gpl(am cutie automatica)
Una din pb a fost vaporizatorul vechi(recomand BRC)cealalta era cu privire la incalzirea acestuia fiind legat in paralel cu circuitul de incalzire al habitaclului..


Senator are dreptate cu alimentarea idividuala dar este foarte scumpa..

Inca o data revin la saracile cunoshtintze ale mecanicilor din ro..avetzi mare grija la cine va ducetzi!
  • crapu22

  • Mesaje scrise: 25
  • Locatie: Craiova
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Eu unul m-am saturat, dupa ce am umblat din specialist in specialist, si totzi mi-au zis ca fug de motoarele ecotec ca de dracu, in privinta gazului, am hotarat sa dau instalatia jos, saptamana viitoare cand voi avea timp o sa dau instalatia aia blestemata jos ca nu se mai poate altfel sincer. Personal dupa "experienta" asta nu recomand nimanui sa-si monteze gaz pe un astfel de motor. Daca are careva din voi montata insalatie de gpl pe un motor ecotec x18xe, v-as fi recunoscator daca ati pune o fotografie cu motorul, daca se poate.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
OFF - Si se mai discuta aprig despre a fi sau a nu fi gazat!! Raman la concluzia trasa de mult - Bomba pe Roti!!
  • clawoodiu

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Oct 2005

  • Mesaj Privat
marius radu - orice interventie asupra unui autovehicul de catre persoane necalificate reprezinta un pericol. Eu am experientza unui autoturism pe benzina+GPL / pe carburator si sunt viu si nevatamat (este adevarat ca nu era Opel) Smile

crapu22 - pana la urma ai fost si pe la alt atelier de montat/service astfel de instalatzii?
  • gh3pard

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2004 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Salutari,

Am un Opel Vectra 1,8i (c18nz). Am montat recent pe ea o instaletie GPL Marini, mixer BRC. In prima etapa motorul a mers perfect atat pe benzina cat si pe gaz. De doua saptamani incoace, la functionarea pe GPL, in treapta 1 si 2 daca o calc peste 1500-2000 de turatii sau daca calc brusc acceleratia, motorul smuceste puternic. Iar daca trebuie sa mai urc si o panta pe gpl e un adevarat chin ...trebuie tot timpul sa duc f. turat motorul si sa il ajut usor din ambreiaj. Asta se intampla dupa aprox. 2-3 minute de la pornirea motorului.. la rece functioneaza ok pe GPL in treapta 1 si 2 de viteza. Am fost si la revizia GPL de 1000 KM, dar mecanicii nu i-au putut da de cap , mi-au spus ca ar fi de vina aprinderea, nu se arde bine gazul in cilindri. Am schimbat bujiile + fisele, am redus si debitul de gaz (initial am crezut ca asta ar fi problema) dar tot nu s-a rezolvat.
Mentionez ca pe benzina merge rotund motorul si nu am probleme in treptele mici.

Cei care au mai intalnit astfel de probleme imi puteti da o solutie ? Rolling Eyes
  • Cristi_C

  • Mesaje scrise: 729
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2003 z18xe + z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Eu am GPL pe z18xe de vreo 40 mi km si nu am nici o problema. x18xe e tot cu injectie multipunct? daca da, o secventiala si ati scapa de probleme. Ca sa nu mai zic ce de OPELFEST mi-a iesit consum 8 la suta GPL, echivalent 3,7% benzina. Si am urcat...
La inceput am avut si eu o instalatie cu plaman si imi pusca si mie, dar am pus secventiala si nici o prb de atunci. Uleiul e curat, masina trage extraordinar, si am rezervor de 90 litri de gaz. Deci aia cu bomba pe roti e vrajala. Lumea fuge de GPL, dar nimeni nu cunoaste mai nimic despre GPL.
Crapule cine ti-a pus GPL in Craiova? Daca a fost Nord-service, poti sa meri la OPC cu incredere ca numai asa am rezolvat-o si eu cu individul patron. Pentru mai multe detalii poti sa ma contactezi pe telefon sau pe pm.
  • rzvrazvan

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Corsa 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Oct 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel astra berlina din '93 1.4 I C14NZ cu instalatie de gaz din fabrica pusa de neamt.In ploiesti nu am gasit vreun service care sa imi zica ce are sau care este problema...cand sunt in treapta a 4 sau a 3 si trebuie sa opresc la stop pun frana si cand am calcat ambreiaju motorul pierde din turatie si incepe si clancane ca si cum nu s-ar alimenta pana cand se opreste de tot si trebuie repornit asta in mers si pe gaz,atunci cand schimb pe benzina nu are nimic merge bine, am un buton sub volan cu 2 poziti dreapta gaz si stanga benzina si asta o pot face numai in mers la o viteza de 60-70 si atunci cand motoru este la o temperatura optima.
Din ce am inteles de la mai multi mecanici este ca instalatia e destul de veche fiind la aceeasi ani ca si masina , mai sunt niste filtre in acel plaman care trebuiesc schimbate si nu se gasesc plus ca butelia ar fi iesit din termenul ei de garantie de 10 ani sau asa ceva.oricum una peste alta nu prea mai am ce sa ii fac !?oare asa o fi ?repet cand sunt pe gaz imi face probleme numai in oras sau atunci cand sunt nevoit sa franez si sa scot din viteza incepe sa imi faca aceste probleme sa se opreasca motoru ca si cand nu mai am gaz dar la drum intins pe gaz merge vad ca inca mai trage mai sughita nitel dar asta e cat de cat merge in schimb in oras pe gaz e pericol din 3 stopuri se opreste motoru de 4-5 ori.ce sa fac , macar daca stiu ca nu mai am ce sa ii fac o dau jos nu mai tin butelia degeaba sa o plimb dupa mine . va multumesc mult si astept parerile voastre.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR