- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Buna,
Am si eu un Opel Tigra.
Dupa ce merg cu el, imi picura de sub masina (langa roata din dreapta) un lichid galbui. (Presupun ca ii lichid frana?)
Aveti careva idee?
Masina merge ok, franele tin bine ... dar nu prea imi dau seama daca ii ceva grav sau nu.
Dupa ce opresc masina, mai picura un pic si apoi inceteaza.
Am si eu un Opel Tigra.
Dupa ce merg cu el, imi picura de sub masina (langa roata din dreapta) un lichid galbui. (Presupun ca ii lichid frana?)
Aveti careva idee?
Masina merge ok, franele tin bine ... dar nu prea imi dau seama daca ii ceva grav sau nu.
Dupa ce opresc masina, mai picura un pic si apoi inceteaza.
- alex_pescaru
- *
- 33 mesaje
- din 29 Jun 2005
- Senator 1978 30H
- Constanta
alex_pescaru
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Constanta
- Masina: Senator 1978 30H
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2005
- Mesaj Privat
Urmareste rezervorul lichidului de frana din incinta motor. Daca scade nivelul lichidului in timp, sigur iti pierde lichid de frana. De acolo de langa roata sau din alta parte.
De ce nu pui un carton sau o patura pe jos (eventual te imbraci si cu niste haine mai vechi) si te bagi un pic sub masina acolo langa roata si vezi ce este? Eventual o salti un pic pe cric ca sa intri mai usor, dar intri NUMAI dupa ce ai asigurat masina.
De ce nu pui un carton sau o patura pe jos (eventual te imbraci si cu niste haine mai vechi) si te bagi un pic sub masina acolo langa roata si vezi ce este? Eventual o salti un pic pe cric ca sa intri mai usor, dar intri NUMAI dupa ce ai asigurat masina.
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Salut,
Scurgerea incepe de pe ceva ansamblu din partea dreapta (privita din interior) a motorului. Pare a fi ceva ansamblu de distributie, ca sunt si ceva curele pe acolo.
Am urcat masina pe o rampa gigant, de ma plimbam in picioare pe sub ea.
Dupa ce opresc masina, pe a doua zi gasesc scurs cam inca aprox 30ml.
O pata mica cam cat palma, ca si cum ai varsa un paharel mic de lichid.
Cam cat de grava ar fi problema asta, sau ce ar trebui schimbat?
Sunt destul de nou la capitolul masini, si nu as vrea sa iau o tzeapa in service.
Scurgerea incepe de pe ceva ansamblu din partea dreapta (privita din interior) a motorului. Pare a fi ceva ansamblu de distributie, ca sunt si ceva curele pe acolo.
Am urcat masina pe o rampa gigant, de ma plimbam in picioare pe sub ea.
Dupa ce opresc masina, pe a doua zi gasesc scurs cam inca aprox 30ml.
O pata mica cam cat palma, ca si cum ai varsa un paharel mic de lichid.
Cam cat de grava ar fi problema asta, sau ce ar trebui schimbat?
Sunt destul de nou la capitolul masini, si nu as vrea sa iau o tzeapa in service.
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Pai printre curelele alea e si pompa de apa, iar daca cumva de acolo curge, trebuie sa ai mare grija, nu de alta dar poti sa strici multe.
Verifica si nivelul apei din instalatia de racire. Mie imi vine greu sa cred ca e lichid de frana, pentru ca daca s-ar scurge cat un paharel in fiecare zi, acum nu ai mai scrie mesaje
Verifica deci nivelul la lichidul de racire (adica la apa mai pe romaneste), si daca vrei tu la lichidul de frana. In afara de astea nu stiu ce lichide ar mai putea fi, eventual cel de la servo directie.
Oricum, din ce spui tu, votez pentru apa, si asta inseamna ATENTIE MARE
Verifica si nivelul apei din instalatia de racire. Mie imi vine greu sa cred ca e lichid de frana, pentru ca daca s-ar scurge cat un paharel in fiecare zi, acum nu ai mai scrie mesaje
Verifica deci nivelul la lichidul de racire (adica la apa mai pe romaneste), si daca vrei tu la lichidul de frana. In afara de astea nu stiu ce lichide ar mai putea fi, eventual cel de la servo directie.
Oricum, din ce spui tu, votez pentru apa, si asta inseamna ATENTIE MARE
sfi16v
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 1990 c20xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2005
- Mesaj Privat
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
Lichidul ii usor galbui si uleios (nu foarte uleios).
Si eu inclin sa cred ca ii apa ...
M-am tot uitat in borcanul ala mare, si ii plin pana pe la jumatate.
Am accelerat puternic si am franat pe o suprafata foarte alunecoasa si umeda, brusc ... si masina a oprit perfect, mergea ok si ABS-ul.
Oricum, maine o bag in service sa vad ce zic aia.
P.S : Poate fi de la antigel, galben si putin uleios?
Si eu inclin sa cred ca ii apa ...
M-am tot uitat in borcanul ala mare, si ii plin pana pe la jumatate.
Am accelerat puternic si am franat pe o suprafata foarte alunecoasa si umeda, brusc ... si masina a oprit perfect, mergea ok si ABS-ul.
Oricum, maine o bag in service sa vad ce zic aia.
P.S : Poate fi de la antigel, galben si putin uleios?
- 8IMISTIQ
- **
- 270 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2001 Z16XE
8IMISTIQ
- Mesaje scrise: 270
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
Lichid de servo nu cred ca e, pentru ca unu la mana, in instalatie e cam un litru, si s-ar termina rapid in ritmul asta, iar pe de alta parte ca sa curga asa, trebuie sa fie multe chestii praf pe acolo.
Lichidul de servo din cate stiu eu este albastru sau rosu, si nu il poti confunda sigur cu apa, deci ramane antigelul ..
Dar hai sa nu ii spunem uleios, ca primu gand ma duce la ulei in apa, ceea ce nu e bine
Lichidul de servo din cate stiu eu este albastru sau rosu, si nu il poti confunda sigur cu apa, deci ramane antigelul ..
Dar hai sa nu ii spunem uleios, ca primu gand ma duce la ulei in apa, ceea ce nu e bine
- zero
- OP
- 307 mesaje
- din 03 Jul 2005
zero
- Mesaje scrise: 307
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2005
- Mesaj Privat
yul27
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
salut!
Am o problema de genul ca scade nivelul la lichid de frana si pe la sistemul de franare nu e nici o urma de scurgere........ problema e alta ca lichidul l-am gasit in carterul de ambreiaj ( prelingea la imbinarea motor cutie de viteze) Acu intrebarea e daca pompa de ambreiaj e in carter ? Ca daca nu atunci am puso de un rulment de presiune........
Astept opinii si sugestii ...
Am o problema de genul ca scade nivelul la lichid de frana si pe la sistemul de franare nu e nici o urma de scurgere........ problema e alta ca lichidul l-am gasit in carterul de ambreiaj ( prelingea la imbinarea motor cutie de viteze) Acu intrebarea e daca pompa de ambreiaj e in carter ? Ca daca nu atunci am puso de un rulment de presiune........
Astept opinii si sugestii ...
- catalinb
- **
- 157 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
catalinb
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
yul27 a scris:salut!
Am o problema de genul ca scade nivelul la lichid de frana si pe la sistemul de franare nu e nici o urma de scurgere........ problema e alta ca lichidul l-am gasit in carterul de ambreiaj ( prelingea la imbinarea motor cutie de viteze) Acu intrebarea e daca pompa de ambreiaj e in carter ? Ca daca nu atunci am puso de un rulment de presiune........
Astept opinii si sugestii ...
Am o problema de genul ca scade nivelul la lichid de frana si pe la sistemul de franare nu e nici o urma de scurgere........ problema e alta ca lichidul l-am gasit in carterul de ambreiaj ( prelingea la imbinarea motor cutie de viteze) Acu intrebarea e daca pompa de ambreiaj e in carter ? Ca daca nu atunci am puso de un rulment de presiune........
Astept opinii si sugestii ...
In mod sigur e de la rulmentul de presiune. Daca problema e la serpentina rulmentului (si nu la corpul lui propriu zis) se poate reconditiona de catre un mecanic priceput si un sudor "delicat". Numai ca, scurtand din sepentina o sa fie pedala mai tare la apasat. La capatul sepentinei e un fel de "shtutz" care uneori cedeaza si lasa sa se prelinga lichid pe acolo, la inceput putin si apoi pana ramai si fara ambreiaj si fara frane daca nu esti atent sa completezi. Asa ca.......trebuie desfacut si in paralel fa un drum pe la dezmembrari ca unul nou o sa te cam coste......Succes maxim!
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
yul27
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- catalinb
- **
- 157 mesaje
- din 08 Aug 2008
- Vectra 2001 Z16XE
- Bucuresti
catalinb
- Mesaje scrise: 157
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Aug 2008
- Mesaj Privat
yul27
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- GicaOpel
- **
- 141 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
GicaOpel
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
Salut! Nu te grabi sa dai cutia jos.Eu am patito crezand la fel.Defapt era un ORING,CARE FACE LEGATURA INTRE CONDUCTA DE LA RULMENT SI FURTUNUL FLEXIBIL care vine de la pompa (lichidul se ducea in interiorul carcasei).Daca sa umblat pe acolop e posibil sa se fi deranjat (si bine ar fi ),incearca sa vazi daca se misca acolo la imbinare,are si o siguranta poate nu mai este!La mine sa intamplat cand sa schimbat ambreiajul, nu au stiut cum se scoate de la acea imbinare,si au rupt unul din picioruse(sunt 4)care se fixeaza pe carcasa cutiei.
Fara frana nu ramai,de unde trage pompa de ambreiaj,mai este pana se goleste rezervorul!
ITI DORESC BAFTA!
Fara frana nu ramai,de unde trage pompa de ambreiaj,mai este pana se goleste rezervorul!
ITI DORESC BAFTA!
yul27
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat
- GicaOpel
- **
- 141 mesaje
- din 28 Sep 2008
- Astra 2015 B16XER
- Bucuresti
GicaOpel
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2015 B16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2008
- Mesaj Privat
yul27
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat