- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. de cind am luoat "obiectul" nu am avut probleme cu sistemul de racire. cum a dat gerul asta pe la crucea aceea care se formeaza din toate furtiunele mai groase sau mai suptiri exact pe la mijlocul radiatorului (este o piesa din plastic care a fost verificata la presiune si care este buna) a inceput sa pice nu mult ,doar cit sa-mi strice sarbatorile si sa vad pata pe asfalt . fuga la atelier timp in care nu a mai curs , verificat tot sistemul si e bun. a mai trebuit sa stringa un colier sau doua si verdictul a fost : busonul de la vasul de expansiune (sau cum io zice acum ) are o supapa care se deschide la 1,27 bari presiune la care lucreaza sistemul, iar aceasta supapa este blocata (nu se mai deschide) si de aceea se formeaza o presiune mai mare si lacimeaza pe unde are posibilitatea. trebuie sa-l schimb, nu se gaseste iar de la sh. pot sa iau unul la fel . a intilnit cineva cazul asta ? astept sugestii si sfaturi .
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. dar nu sti precis ? credeam ca ai vazut sau ai luat asa ceva. asa ca o avea acolo sau acolo nu este ceva sigur.
sal. 1. pentru mctoto : multumesc am verificat, nu au pe stoc si oricum sunt" inchisi " pina pe 05.01.2009 2. pentru stelea : avind in vedere ce am discutat pina gasesc busonul crezi ca pot sa las busonul de la vasul de expansiune nu chiar strins , adica sa aiba legatura cu atmosfera ? crezi ca se poate intimpla sa se strice ceva fiindca nu mai se circula lichidul la presiunea de1,27 bari ? sunt tare curios ce raspuns o sa-mi dai. PS. daca are amabilitate l-as ruga si pe mctoto sa-mi raspunda.
sal. 1. pentru mctoto : multumesc am verificat, nu au pe stoc si oricum sunt" inchisi " pina pe 05.01.2009 2. pentru stelea : avind in vedere ce am discutat pina gasesc busonul crezi ca pot sa las busonul de la vasul de expansiune nu chiar strins , adica sa aiba legatura cu atmosfera ? crezi ca se poate intimpla sa se strice ceva fiindca nu mai se circula lichidul la presiunea de1,27 bari ? sunt tare curios ce raspuns o sa-mi dai. PS. daca are amabilitate l-as ruga si pe mctoto sa-mi raspunda.
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
Pai daca face presiune mai mare poate sa iti crape un furtun sau mai stiu eu ce.
La mine cand se blocase supapa , se facuse furtunul dintre radiator si termostat cat trompa de elefant si se umfla si vasul de expansiune.
Parca si eu atunci cand am patit-o cam 2-3 zile am mers cu el strans mai putin ca sa mai scape pe langa. Oricum cel mai bine e de schimbat mai repede cu unul nou.
La mine cand se blocase supapa , se facuse furtunul dintre radiator si termostat cat trompa de elefant si se umfla si vasul de expansiune.
Parca si eu atunci cand am patit-o cam 2-3 zile am mers cu el strans mai putin ca sa mai scape pe langa. Oricum cel mai bine e de schimbat mai repede cu unul nou.
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
si eu am aceiasi problema foarte ciudata frontera 2001 cum a dat frigu a inceput sa curga pe la t acela din spatele radiatorului , supapa de la vasu de expansiune e imposibil a se bloca e un simplu arc care se comprima se poate apasa cu o surubelnita si se debloca repet nu cred ca se poate bloca. problema e foarte grava ca se poate sparge radiatoru
nu gasesc nici o explicatie , doar la temperaturi ff joase circuitu mare prin radiatorul de racire este practic inchis tot timpul deci anulat.In schimb deschis circuitu mic prin caloriferu de incalzire, care nu permite o dilatare asa mare ca , ca la circ mare
e chiar foarte grav am strins colierele dar a incepput sa curga pe la furtunu de la baza radiatorului
degeaba slabesti busonul etansearea se face cu un simerinng nu prin stringerea capacului
nu gasesc nici o explicatie , doar la temperaturi ff joase circuitu mare prin radiatorul de racire este practic inchis tot timpul deci anulat.In schimb deschis circuitu mic prin caloriferu de incalzire, care nu permite o dilatare asa mare ca , ca la circ mare
e chiar foarte grav am strins colierele dar a incepput sa curga pe la furtunu de la baza radiatorului
degeaba slabesti busonul etansearea se face cu un simerinng nu prin stringerea capacului
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
Daca slabesti busonul ai toate sansele sa fierbi motorul.Si nu vorbesc din auzite Am patit eu acest lucru la un VW passat ce-i drept nu la Opel .Am montat busonul si am prins stramb garnitura de etansare A rezultat evaporarea apei din sistem si automat arderea garniturii de supapa .Incearca sa pui de la orice alt vas de expansiune similar- este imposibil sa nu gasesti ceva la dezmembrari.Nu cere de frontera cere pur si simplu de opel Sunt f multe similitudini si poti incerca o groaza de variante.
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal. sa lamuresc lumea. cind am spus ca este blocata (am facut si eu deblocarea cu surubelnita) m-am referit la decalibrarea acelui arc. o alta explicatie nu gasesc.uite rationamentul meu: am mers vara la temperatura aerului de 35 grade cu apa pela 98-100 si nu a curs o picatura, cum a dat gerul -6 la buc. a inceput sa pice, si nu pica tot timpul doar cind vrea el. am fost la un atelier (bun) unde un meserias in adevaratul sens al cuvintului , dupa ce ma mai dusesem la el de vreo 5 ori cu aceeasi problema , a luat pe raspunderea lui compresorul si a bagat in sistem 1,5 bari, am stat cam 1/2 ora si am verificat toate inbinarile . nimic .nici un strop. asta a zis ca "e dosarele X" . am plecat , am ajuns acasa, am parcat noaptea au fost -6 grade si dimineata ,SURPRIZA vad de departe finca erea mai neagra pata pe asfalt. ridic capota cu gindul nebun ca a parcat altul in locul meu cit am fost plecat si este de la el, dar nu si scutul avea ceva antigel pe el. sa nu inebunesti ? am pus problema pe sait si uite ce discutie interesanta s-a pornit. vorba aia "unu arunca o piatra ....." . dar sunt curios ce o fi , fiindca acum NU MAI PICA sastept raspunsuri.
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
toata vara nu a curs si la primul frig a inceput sa curga, am strins colierele nu a mai curs la t acela din plastic o perioada ,si surpriza dupa o saptamina am verificat nivelu era sub;si binenteles ca a curs pe la t si pe la intrarea de jos din radiator
nu cred ca garnitura de chiulasa ar fi total alte simtome
in ritmul problemelor care le am la masina ma gindesc sa renut la marca
nu cred ca garnitura de chiulasa ar fi total alte simtome
in ritmul problemelor care le am la masina ma gindesc sa renut la marca
- mihai1950
- OP
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat