Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Frontera
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. Laughing de cind am luoat "obiectul" nu am avut probleme cu sistemul de racire. cum a dat gerul asta pe la crucea aceea care se formeaza din toate furtiunele mai groase sau mai suptiri exact pe la mijlocul radiatorului (este o piesa din plastic care a fost verificata la presiune si care este buna) a inceput sa pice nu mult ,doar cit sa-mi strice sarbatorile Twisted Evil si sa vad pata pe asfalt . fuga la atelier timp in care nu a mai curs , verificat tot sistemul si e bun. a mai trebuit sa stringa un colier sau doua si verdictul a fost : busonul de la vasul de expansiune (sau cum io zice acum ) are o supapa care se deschide la 1,27 bari presiune la care lucreaza sistemul, iar aceasta supapa este blocata (nu se mai deschide) si de aceea se formeaza o presiune mai mare si lacimeaza pe unde are posibilitatea. trebuie sa-l schimb, nu se gaseste iar de la sh. pot sa iau unul la fel . a intilnit cineva cazul asta ? astept sugestii si sfaturi . Laughing
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Se gaseste nou de cumparat.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. Laughing mctoto. poti sa-mi dai o adresa ? si daca nu cer foarte mult un pret (estimativ) ? poate mai prind miine deschis. multumesc.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Interesant. S-ar putea asta sa fie cauza si la mine. Mi s-a intamplat de doua ori sa imi sara furtunul care intra in radiator (desi la interval de un an). O sa-mi verific si eu busonul. Poate chiar montez un manometru Mr. Green .
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. Laughing exact ca la mine. la fix un an. cred ca asta este o "buba " a lor. daca gasesti pe undeva (eu nu am gasit la trei magazine printre care si al padrino) zimi si mie. multumesc.
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Pai... pana la anu' nici nu caut Very Happy . Intai studiez un pic problema dupa sarbatori (intru in somaj o saptamana - criza mondiala bat-o vina - si am timp).
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
autokarma poate au pe stoc
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. dar nu sti precis ? credeam ca ai vazut sau ai luat asa ceva. asa ca o avea acolo sau acolo nu este ceva sigur.

sal. 1. pentru mctoto : multumesc am verificat, nu au pe stoc si oricum sunt" inchisi " pina pe 05.01.2009 2. pentru stelea : avind in vedere ce am discutat pina gasesc busonul crezi ca pot sa las busonul de la vasul de expansiune nu chiar strins , adica sa aiba legatura cu atmosfera ? crezi ca se poate intimpla sa se strice ceva fiindca nu mai se circula lichidul la presiunea de1,27 bari ? sunt tare curios ce raspuns o sa-mi dai. PS. daca are amabilitate l-as ruga si pe mctoto sa-mi raspunda.
  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,836
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca face presiune mai mare poate sa iti crape un furtun sau mai stiu eu ce.
La mine cand se blocase supapa , se facuse furtunul dintre radiator si termostat cat trompa de elefant si se umfla si vasul de expansiune.
Parca si eu atunci cand am patit-o cam 2-3 zile am mers cu el strans mai putin ca sa mai scape pe langa. Oricum cel mai bine e de schimbat mai repede cu unul nou.
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. Laughing multumesc si La Multi Ani ! Very Happy
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
si eu am aceiasi problema foarte ciudata frontera 2001 cum a dat frigu a inceput sa curga pe la t acela din spatele radiatorului , supapa de la vasu de expansiune e imposibil a se bloca e un simplu arc care se comprima se poate apasa cu o surubelnita si se debloca repet nu cred ca se poate bloca. problema e foarte grava ca se poate sparge radiatoru

nu gasesc nici o explicatie , doar la temperaturi ff joase circuitu mare prin radiatorul de racire este practic inchis tot timpul deci anulat.In schimb deschis circuitu mic prin caloriferu de incalzire, care nu permite o dilatare asa mare ca , ca la circ mare

e chiar foarte grav am strins colierele dar a incepput sa curga pe la furtunu de la baza radiatorului

degeaba slabesti busonul etansearea se face cu un simerinng nu prin stringerea capacului
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Daca slabesti busonul ai toate sansele sa fierbi motorul.Si nu vorbesc din auzite Am patit eu acest lucru la un VW passat ce-i drept nu la Opel .Am montat busonul si am prins stramb garnitura de etansare A rezultat evaporarea apei din sistem si automat arderea garniturii de supapa .Incearca sa pui de la orice alt vas de expansiune similar- este imposibil sa nu gasesti ceva la dezmembrari.Nu cere de frontera cere pur si simplu de opel Sunt f multe similitudini si poti incerca o groaza de variante.
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
mersi de raspuns am busonu in fata nu este bvlocata supapa o deschid prin apasare logic nu este blocata
  • stelea

  • Mesaje scrise: 1,721
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Frontera 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@thunder rock are dreptate. Nu mergeti cu busonul slabit ca fierbeti motorul. La motoarele astea racirea lucreaza la presiune, nu functioneaza la presiune atmosferica.
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
daca sa mai intimplat la cineva descrieti mai pe larg
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. Laughing sa lamuresc lumea. cind am spus ca este blocata (am facut si eu deblocarea cu surubelnita) m-am referit la decalibrarea acelui arc. o alta explicatie nu gasesc.uite rationamentul meu: am mers vara la temperatura aerului de 35 grade cu apa pela 98-100 si nu a curs o picatura, cum a dat gerul -6 la buc. a inceput sa pice, si nu pica tot timpul doar cind vrea el. am fost la un atelier (bun) unde un meserias in adevaratul sens al cuvintului , dupa ce ma mai dusesem la el de vreo 5 ori cu aceeasi problema , a luat pe raspunderea lui compresorul si a bagat in sistem 1,5 bari, Embarassed am stat cam 1/2 ora si am verificat toate inbinarile . nimic .nici un strop. asta a zis ca "e dosarele X" . am plecat , am ajuns acasa, am parcat noaptea au fost -6 grade si dimineata ,SURPRIZA vad de departe finca erea mai neagra pata pe asfalt. ridic capota cu gindul nebun ca a parcat altul in locul meu cit am fost plecat si este de la el, dar nu si scutul avea ceva antigel pe el. sa nu inebunesti ? am pus problema pe sait si uite ce discutie interesanta s-a pornit. vorba aia "unu arunca o piatra ....." . dar sunt curios ce o fi , fiindca acum NU MAI PICA Twisted Evil sastept raspunsuri.
  • thunder rock

  • Mesaje scrise: 247
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2007

  • Mesaj Privat
thunder rock a scris: si automat arderea garniturii de CHIULASA (scuze ) .

  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
toata vara nu a curs si la primul frig a inceput sa curga, am strins colierele nu a mai curs la t acela din plastic o perioada ,si surpriza dupa o saptamina am verificat nivelu era sub;si binenteles ca a curs pe la t si pe la intrarea de jos din radiator

nu cred ca garnitura de chiulasa ar fi total alte simtome

in ritmul problemelor care le am la masina ma gindesc sa renut la marca
  • mihai1950

  • Mesaje scrise: 365
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2001 y 22 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Feb 2008

  • Mesaj Privat
sal. vorbesti serios ? Twisted Evil si ce sa iei la banii pe care i-ai dat pe ea ? Shocked cred totusi ca atunci cind ai optat pt. marc si model ai vazut ca raportul este foarte bun. crezi ca daca o schimbi cu alta marca (la acelas pret) o sa fi scutit de probleme ?
  • florinrai

  • Mesaje scrise: 273
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Frontera 2002 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2008

  • Mesaj Privat
in fiecare luna am avut probleme.DAr mai bine spune mi cind ai bagat 1.5 bari in circ de racire nu a deschis supapa buson
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Frontera

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR