Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tuning
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
As dorii sa-mi schimb filtru de aer care-l am acuma cu unul sport sau ceva de genu asta
Am o vectra B II din 2002, 2.2 benzina.
Masina e preparata de cei de la Lumma tuning din cate imi dau seama dar nu stiu daca au intrat si la motor.
Din discutii cu colegi de munca care au masini si-au modificat filtru de aer si masinile trag mai bine.
Ma gandeam sa schimb si eu filtru de aer(cred ca e standar acuma) cu ceva mai bun sper dar nu stiu cu ce mai exact. Am cautat pe forum dar n-am gasit nimic in legatura cu filtrele de aer. Sper sa ma puteti ajuta,recomanda si daca se merita sa schimb filtru de aer.
Skip ads

  • Moshuuuu

  • Mesaje scrise: 682
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mar 2008

  • Mesaj Privat
pai o sa consume un pic mai mult ...si ...o sa ai un sunet deosebit! Wink
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Moshuuuu a scris:pai o sa consume un pic mai mult ...si ...o sa ai un sunet deosebit! Wink

ms mult dar nu ma ajuti mai deloc.As vrea sa stiu ce tip de filtru sa folosesc dupa aia ce se imtampla(consum,zgomot)
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
K&N poate fi montat in carcasa pe care o are deja masina. La mine insa K&N mi-a dat peste cap debitmetrul, asa ca am revenit la filtrul standard.
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
biela-manivela a scris:K&N poate fi montat in carcasa pe care o are deja masina. La mine insa K&N mi-a dat peste cap debitmetrul, asa ca am revenit la filtrul standard.

Si daca schimb sa zicem acest filtru la ce ma ajuta (putere,sunete,consum,...etc),un pret estimativ ar fi de mare ajutor sa stiu in ce ma bag Very Happy
  • games_bond

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Pretul este intre 30 si 3-400 RON. Depinde ce vrei sa cumperi.Cel de 30 ron e mai mult pentru aspect si putin sunet, iar cel de 400 RON poate creste si puterea.
  • biela-manivela

  • Mesaje scrise: 2,900
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Vectra 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2007

  • Mesaj Privat
bariz, ma tem ca nu te pot ajuta cu pret. Operatiunea a fost facut de amicul de la care am luat masina, inainte ca aceasta sa intre in posesia mea. Masina tragea mai bine, dar debitmetrul a fost de alta parere.
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
games_bond a scris:Pretul este intre 30 si 3-400 RON. Depinde ce vrei sa cumperi.Cel de 30 ron e mai mult pentru aspect si putin sunet, iar cel de 400 RON poate creste si puterea.

si o firma ceva?(da-ti raspunsuri numai pe jumatate si incomplete)
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
  • violafinest

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare, pot sa fac tuning la motor la o masina diesel?..este vb de masina din semnatura, ceva schimbari minore ca filtru de aer sau mai stiu eu ce, e foarte puturoasa masina Smile
  • bariz

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Z22SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
mersi mult de raspuns si cred ca o sa ma duc la cei de la reprezentanta si poate la vreo firma de tuning sa vad ce parere au si ce de acolo
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
La diesel ma indoiesc ca vei castiga mare lucru din filtrul de aer.
  • violafinest

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Dec 2006

  • Mesaj Privat
oare este mai avantajos sa schimb motorul, de exemplu cu un motor turbo diesel? nu stiu exact ce costuri implica o schimbare de motor sau un tuning la motor, sau care sunt avantajele si in special costurile..ma poate ajuta cineva?
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Personal nu cred ca merita efortul.
  • ISTSK

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Smile)) sa schimbi motorul Smile) mai bine iti iei frate o alta masina....vrei consum moka...ramai cu asta ....vrei putere.....ai sa te plangi de consum Very Happy
  • bogdan89

  • Mesaje scrise: 102
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Tigra 1997 1.6 16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Dec 2008

  • Mesaj Privat
mihnea a scris:Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.


sal poti sa imi dai si mie un pm cu cat ai dat tu pe filtru BMC CDA ? m`ar interesa si pe mine unul ms mult
  • mihnea

  • Mesaje scrise: 296
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2005

  • Mesaj Privat
bogdan89 a scris:
mihnea a scris:Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.


sal poti sa imi dai si mie un pm cu cat ai dat tu pe filtru BMC CDA ? m`ar interesa si pe mine unul ms mult


Nu mai tin minte cat am dat pe el.Incearca la http://www.jantealuminiu.ro/. Ei sunt importatori chiar daca pe site nu apare.
Skip ads

  1. Home
  2. Tuning

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR