bariz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
As dorii sa-mi schimb filtru de aer care-l am acuma cu unul sport sau ceva de genu asta
Am o vectra B II din 2002, 2.2 benzina.
Masina e preparata de cei de la Lumma tuning din cate imi dau seama dar nu stiu daca au intrat si la motor.
Din discutii cu colegi de munca care au masini si-au modificat filtru de aer si masinile trag mai bine.
Ma gandeam sa schimb si eu filtru de aer(cred ca e standar acuma) cu ceva mai bun sper dar nu stiu cu ce mai exact. Am cautat pe forum dar n-am gasit nimic in legatura cu filtrele de aer. Sper sa ma puteti ajuta,recomanda si daca se merita sa schimb filtru de aer.
Am o vectra B II din 2002, 2.2 benzina.
Masina e preparata de cei de la Lumma tuning din cate imi dau seama dar nu stiu daca au intrat si la motor.
Din discutii cu colegi de munca care au masini si-au modificat filtru de aer si masinile trag mai bine.
Ma gandeam sa schimb si eu filtru de aer(cred ca e standar acuma) cu ceva mai bun sper dar nu stiu cu ce mai exact. Am cautat pe forum dar n-am gasit nimic in legatura cu filtrele de aer. Sper sa ma puteti ajuta,recomanda si daca se merita sa schimb filtru de aer.
- Moshuuuu
- ***
- 682 mesaje
- din 25 Mar 2008
- Astra 2003 Z16XEP
- Constanta
Moshuuuu
- Mesaje scrise: 682
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2008
- Mesaj Privat
bariz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
bariz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela a scris:K&N poate fi montat in carcasa pe care o are deja masina. La mine insa K&N mi-a dat peste cap debitmetrul, asa ca am revenit la filtrul standard.
Si daca schimb sa zicem acest filtru la ce ma ajuta (putere,sunete,consum,...etc),un pret estimativ ar fi de mare ajutor sa stiu in ce ma bag
- games_bond
- **
- 105 mesaje
- din 05 Aug 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Giurgiu
games_bond
- Mesaje scrise: 105
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
bariz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
- violafinest
- *
- 39 mesaje
- din 26 Dec 2006
- Astra 1994
- Timisoara
violafinest
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2006
- Mesaj Privat
bariz
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2008
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- violafinest
- *
- 39 mesaje
- din 26 Dec 2006
- Astra 1994
- Timisoara
violafinest
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Timisoara
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2006
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
ISTSK
- Mesaje scrise: 49
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Sep 2008
- Mesaj Privat
- bogdan89
- **
- 102 mesaje
- din 05 Dec 2008
- Tigra 1997 1.6 16v
- Dolj
bogdan89
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Dolj
- Masina: Tigra 1997 1.6 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2008
- Mesaj Privat
mihnea a scris:Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
sal poti sa imi dai si mie un pm cu cat ai dat tu pe filtru BMC CDA ? m`ar interesa si pe mine unul ms mult
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
bogdan89 a scris:
sal poti sa imi dai si mie un pm cu cat ai dat tu pe filtru BMC CDA ? m`ar interesa si pe mine unul ms mult
mihnea a scris:Sunt mai multe variante.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
Poti sa-ti schimbi filtrul din cutia originala cu un K&N.Singurul avantaj pe care-l vad eu este ca nu mai schimbi filtrul, doar il schimbi cand faci revizia (la vreo 10.000 km adica).Asta costa cam 200 ron.
Poti sa schimbi cutia cu totul si sa-ti pui K&N sau BMC.
BMC are un plus fata de K&N...filtrul e intr-o cutie de carbon si nu trage praf sau aer cald de pe langa motor.
Ultimele doua variante sunt ceva mai scumpe (sa zicem 100-150 euro).
La K&N cu admisie directa o sa se schimbe si sunetul motorului.
Eu am BMC CDA de cativa ani si nu am avut nici o problema cu debitmetrul si mai stiu cativa care nu au probleme.
Sunt unii insa care au.
sal poti sa imi dai si mie un pm cu cat ai dat tu pe filtru BMC CDA ? m`ar interesa si pe mine unul ms mult
Nu mai tin minte cat am dat pe el.Incearca la http://www.jantealuminiu.ro/. Ei sunt importatori chiar daca pe site nu apare.