- vasile ionel
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 1995
- Prahova
vasile ionel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
sunt nou inscris pe acest forum cu toate ca il citesc cu interes.am un opel astra caravan cu motor isuzu fabricat in 1995.acum 3 saptamani am plecat cu masina si pe drum am inceput sa simt miros de fum in interior,am oprit masina m-am uitat la motor nici o problema.am mers la cineva a facut verificari si incarca alternatorul 18v.a doua zi am mers sa fac o diagnoza(nu a mers deoarece nu avea programul pentru motor isuzu)bateria nu mai incarca deloc.am mers cu ea asa dupa 10 km s-a aprins becul rosu la bord,si iar a inceput sa intre fum in masina pe sistemul de ventilatie.am oprit,m-am uitat pe la motor ,nimic,am incercat sa mai pornesc si nu a mai mers.am dus-o tractata,am fost si am cumparat regulator,puntea de diode si baterie.au fost schimbate toate am pus alternatorul pe motor, am pornit dar nu se mai stinge becul rosu de la baterie,si incarca iar mult cam 15 v turata si cu consumatori(becuri aprinse si ventilatia pe ultima treapta).am fost azi la altcineva am cumparat un regulator nemtesc si a schimbat releul.se intampla acelasi lucru.intrebarea mea e de ce nu se stinge martorul baterie de la bord.atunci cand nu o turez incarca 14 v.am pus bateria veche ca sa nu o stric pe cea noua.porneste perfect.la prima cheie.becul de la bord ma inebuneste
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- vasile ionel
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 1995
- Prahova
vasile ionel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
h0rm0n a scris:18v?
e prea mult... la a mea a ajuns la 16,8 si mi-am schimbat releu si punte diode, si acum incarca normal, la 14,6 !
eu recomand sa incerci alt alternator, cu "imprumutul" (asta ca sa nu dai bani degeaba pe alt alternator) si sa vezi daca se mai aprinde martorul !
problema e ca nu gasesc alternator de opel motor de isuzu(are o pompa de vacum pe ax),ma gandesc ca atunci cand a scos fum sa nu se fi topit un fir.astazi ma duc sa-mi ia instalatia electrica la verificat
e prea mult... la a mea a ajuns la 16,8 si mi-am schimbat releu si punte diode, si acum incarca normal, la 14,6 !
eu recomand sa incerci alt alternator, cu "imprumutul" (asta ca sa nu dai bani degeaba pe alt alternator) si sa vezi daca se mai aprinde martorul !
- h0rm0n
- *****
- 3,973 mesaje
- din 31 Jan 2007
- Vectra 2001 Y26SE
- Timis
h0rm0n
- Mesaje scrise: 3,973
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 2001 Y26SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2007
- Mesaj Privat
- vasile ionel
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 1995
- Prahova
vasile ionel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
- vasile ionel
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Dec 2008
- Astra 1995
- Prahova
vasile ionel
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2008
- Mesaj Privat
s-a rezolvat,s-a stins becul baterie de la bord.alternatorul incarca bine (aparatul cu care masuram dadea eroare)cu toate astea becul de la bord nu se stingea.astazi am fost la un baiat care desi are doar un picior se misca mai bine decat multi care au doua picioare.a luat-o pe firul de alternator si undeva in stalpul din dreapta a gasit un releu care era prajit.l-a inlocuit si acum se stinge becul