deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
deovex a scris:Unde e filtru de ulei pozitionat, la un vectra b din 1996 cu motor de 1.8 16v. Am deschis si ieri discutia si mi s-a sters topicu. Rog detalii.
Salut
Ii pozitionat exact cum deschizi capota cam pe la mijlocul radiatorului, langa el ii si sonda lamda, nu ai cum sa nu il vezi. Uitate si ai sa il gasesti.
if 08 rdu
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
- vtodan
- **
- 186 mesaje
- din 06 Aug 2008
- Vectra 2002 Z18XE
- Bihor
vtodan
- Mesaje scrise: 186
- Locatie: Bihor
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Aug 2008
- Mesaj Privat
if 08 rdu a scris:specifiai omului ca treb sa dea capacu jos ca sa-l vada:D
Eu am vectra C, la mine nu tra sa dai nici un capac jos ca sa schimbi filtrul de ulei.
Daca stii tu mai bine sa ii explici, atunci ajutal pe om.
Eu mai mult de atata nu ii pot spune.
Am crezut ca la vectra b ii la fel pozitionat motorul, sau arata la fel ca si la vectra c, de asta am zis ca nu are novoie de mai multe explicatii.
Am vazut ca are acelasi motor ca si mine si m-am gandit ca ii la fel.
Poate stie cineva mai multe ca mine, sau poate face poza la motor si la filtru.
deovex
- Mesaje scrise: 83
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2008
- Mesaj Privat
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Problema suna asa:
Franez cu ambreiajul jos de pe la 80km destul de brusc se aprinde becul de ulei.
Frenez cu ambreiajul jos de pe la 100km se opreste motorul.
Motorul merge perfect la drum, demaraj, relantii normal nu variaza.
Ma inebuneste... la ce sa ma uit ce sa verific ? mentionez ca nu consuma ulei si ca are ulei !
Vectra B - 18XE
Problema suna asa:
Franez cu ambreiajul jos de pe la 80km destul de brusc se aprinde becul de ulei.
Frenez cu ambreiajul jos de pe la 100km se opreste motorul.
Motorul merge perfect la drum, demaraj, relantii normal nu variaza.
Ma inebuneste... la ce sa ma uit ce sa verific ? mentionez ca nu consuma ulei si ca are ulei !
Vectra B - 18XE
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
- razvan ovidiu
- **
- 162 mesaje
- din 24 Sep 2007
- Vectra 1996 x18xe
- Prahova
razvan ovidiu
- Mesaje scrise: 162
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Bre, daca ai verificat si furtunul de ti-am zis eu, masina ta e paranormala
Acum serios, la tine nu e buba de la ulei, ci de la faptul ca motorul tinde sa se opreasca/se opreste la franare violenta. E normal sa se aprinda becul de la ulei, deoarece ai turatie prea scazuta, sau deloc.
Ar mai fi o explicatie. Nu stiu exact daca ai ambreiaj hidraulic, dar daca este se poate ca el sa nu fie aerisit sau chiar sa traga aer. Atentie, masina uleiul de motor nu are nici o legatura cu ambreiajul hidraulic. Verifica si lichidul de frana. Atunci cand calci ambreiajul si pui frana, se poate ca debraierea sa nu fie comleta., de aceea tinde sa moara motorul. Sperr ca m-am facut inteles.
Acum serios, la tine nu e buba de la ulei, ci de la faptul ca motorul tinde sa se opreasca/se opreste la franare violenta. E normal sa se aprinda becul de la ulei, deoarece ai turatie prea scazuta, sau deloc.
Ar mai fi o explicatie. Nu stiu exact daca ai ambreiaj hidraulic, dar daca este se poate ca el sa nu fie aerisit sau chiar sa traga aer. Atentie, masina uleiul de motor nu are nici o legatura cu ambreiajul hidraulic. Verifica si lichidul de frana. Atunci cand calci ambreiajul si pui frana, se poate ca debraierea sa nu fie comleta., de aceea tinde sa moara motorul. Sperr ca m-am facut inteles.
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- adrian terinte
- ****
- 1,216 mesaje
- din 18 Jan 2008
- Vectra 2000 y20dth
- Sibiu
adrian terinte
- Mesaje scrise: 1,216
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jan 2008
- Mesaj Privat
biela-manivela- Suspendat
- 2,900 mesaje
- din 25 Nov 2007
- Vectra 2003 Z18XE
- Ialomita
biela-manivela- Mesaje scrise: 2,900
- Locatie: Ialomita
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2007
- Mesaj Privat
sandu_race a scris:dau si eu o idee , verifica sonda de ulei , poate e infundata ceva si ecu primeste informatia precum ca nu ai ulei si opreste motorul .
Eu am sonda de ulei defecta si sta martorul aprins aproape tot timpul, dar nu mi-a oprit motorul niciodata. Cred ca nu e plauzibila teoria ta.
Acu' e drept ca io nu franez la vitezele alea cu ambreiajul apasat.
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
A fost o idee si atat ! Plauzibila-neplauzibila cred ca e bine venita . Omul a rezolvat , cum a rezolvat nu stim , poate chiar cu ideea mea . Ce zici ? Auzisem eu pe cineva ca daca stie ecu ca nu mai ai ulei in carterul inferior nu mai lasa motorul sa functuioneze ca sa il protejeze de ulterioarele posibile defecte aparute in urma functionarii fara ulei , cam asta era ideea . Iar ecu cred ca prin sonda aia sau prinsenzor ceva stie care e treaba cu uleiul . Cu respect !
PopiX
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 1996 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
problema exact nu stiu de unde a fost ce am facut eu a fost curatare tot tronson aer, clapeta acceleratie, tronsonul de iese din partea de sus de la motor pentru avacuarea gazelor, schimbat ulei + filtru pentru ca era timpul....acum merge ceas si nu mai am problema cu martorul de ulei cred ca problema se datora sufocarii motorului deoarece aveam furtunele aproape infundate iar evacuarea de gaze din motor din partea superioara nu stiu cum ii zice....total blocata. Sper sa ajute pe cineva ! o zi buna !
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat