cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
pai in cazul asta nici nu va pulveriza, nici nu va picura benzina 😂 😉
daca scoti fisa centrala => din delcou nu mai pleaca scantei => releul de pompa de benzina NU mai cupleaza => pompa nu se alimenteaza 😉
procedeul e bun, dar trebuie efectuat cu fisa centrala la locul ei 😉
cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
cu motorul pornit scoti mufa de la fiecare in parte si trebuie sa inceapa sa mearga in trei, iar cand se baga mufa merge rotund (asta inseamna ca injectorul respectiv merge), daca nu merge rotund si nu se simte nici o diferenta la scoa-bagat mufa atunci respectivul injector nu merge!