cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
- john_taff
- **
- 248 mesaje
- din 10 Apr 2005
- Vectra 1997 XE16XEL
- Timisoara
john_taff
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1997 XE16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2005
- Mesaj Privat
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
roBERT a scris:Se demonteaza rampa injectoarelor de pe galeria de admisie, se scoate fisa centrala (sa nu avem surprize). Trebuie sa fie cineva in masina sa "dea" la demaror pentru ca pompa ca bage debit in injectoare. Ideea este ca toate injectoarele sa pulverizeze uniform sa nu picure pur si simplu benzina...
pai in cazul asta nici nu va pulveriza, nici nu va picura benzina
daca scoti fisa centrala => din delcou nu mai pleaca scantei => releul de pompa de benzina NU mai cupleaza => pompa nu se alimenteaza
procedeul e bun, dar trebuie efectuat cu fisa centrala la locul ei
cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
- radu
- **
- 342 mesaje
- din 17 Apr 2004
- craiova
radu
- Mesaje scrise: 342
- Locatie: craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2004
- Mesaj Privat
- cristian_wushu
- *
- 27 mesaje
- din 06 Oct 2005
- Vectra 1995 x16sz
- Bucuresti
cristian_wushu
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1995 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Oct 2005
- Mesaj Privat
cel mai simplu le verifici ca pe bujii:
cu motorul pornit scoti mufa de la fiecare in parte si trebuie sa inceapa sa mearga in trei, iar cand se baga mufa merge rotund (asta inseamna ca injectorul respectiv merge), daca nu merge rotund si nu se simte nici o diferenta la scoa-bagat mufa atunci respectivul injector nu merge!
cu motorul pornit scoti mufa de la fiecare in parte si trebuie sa inceapa sa mearga in trei, iar cand se baga mufa merge rotund (asta inseamna ca injectorul respectiv merge), daca nu merge rotund si nu se simte nici o diferenta la scoa-bagat mufa atunci respectivul injector nu merge!