- Vectra GTS1.8
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Nov 2008
- Astra 2005 1.6
- Bucuresti
Vectra GTS1.8
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
Va salut. am si eu o vectra c gts din 2004, motor 1.8 122 cp. eu as vrea ceva mai puternic , asa ca tot incerc sa o vand dar vad ca acum se vand din ce in ce mai greu masinile. am incercat sa ii fac remapare, dar nu prea au putut sa imi citeasca softul si oricum mi-au spus ca nu prea se merita pt ca nu prea se simte mai nimic. de curand mi-a dat cineva o idee--- sa ma interesez daca se poate pune turbina pe acest tip de motor?eu sunt dispus sa platesc, am inteles ca duce in jur de 1500-2000 euro. stie cineva daca se poate acest lucru?si unde? sau mai e cineva care a facut asta? cam ce ar mai trebui schimbat la ea? mentionez ca nu m-ar interesa daca ar consuma mai mult masina.Va multumesc.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- biker
- **
- 173 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Vectra 2001 Z18XE
- Bucuresti
biker
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca nu ai sa consumi mai mult decat daca ai sa-i dai in gusa. Altfel, 122CP oricum consuma mult, fiind mult subdimensionat pe VectraC. Problema e ca eu nu cred ca e asa ieftin. Nu e vorba doar de turbina si intercooler, ci de mult mai multe. Cam asa e pe la altii:
Sursa:
http://www.regal-shop.co.uk..._Conversions.html
La pretul asta, mai bine o vinzi si iti iei 2.0T 175CP.
Metal grille scoop, Flowmaster air intake system, Flowmaster inlet manifold, Dbilas Turbo Manifold, Turbo unit, Dump valve, downpipe (including 100cell sports cat so that emissions will pass a UK MOT test) and software along with all taylor made pipes and hoses.
The kits generally offer 40% extra power on a standard engine.
The kits generally offer 40% extra power on a standard engine.
Sursa:
http://www.regal-shop.co.uk..._Conversions.html
La pretul asta, mai bine o vinzi si iti iei 2.0T 175CP.
- Vectra GTS1.8
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Nov 2008
- Astra 2005 1.6
- Bucuresti
Vectra GTS1.8
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat
- deleted-5277
- **
- 440 mesaje
- din 18 Mar 2007
deleted-5277
- Mesaje scrise: 440
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mar 2007
- Mesaj Privat
magarilor, i-ati taiat elanul.
cine crezi ca apreciaza o vectra c cu suspensie si dotari de gts din 2004 la o valoare onorabila cand piata e plina de excremente bulgaresti.
Daca as fi in locul tau cu 2000E treaba ar fi cam asa: turbina undeva la 3-400E, probabil fara geometrie variabila, e complicat de implementat comanda, se taie teava de esapament, se pune flansa se fixeaza turbina, probabil va exista pe undeva si un orificiu de ulei cu presiune, furtunul de presiune la arteca jilava aproape moca, un intercooler probabil de iveco, ar trebui sa ai loc destul in fata.
Singura problema ar fi softul, poate ai noroc sa gasesti un unicip pentru ea desi la opel e cam naspa piata, altfel neamtul de la eds iti va lua 500E si te va chema cu masina la el, n-ar strica sa dai o fuga la master tuner, poate stiu ei mai multe referitor la soft.
Daca facem o analogie cu audi 1.8 si 1.8T castigul ar fi cam de 30 cai dar pentru atata bataie de cap ar trebui sa ajungi macar la 50% in plus, nu stiu daca te va ajuta dinamica motorului la atata putere dar daca nu evident tot trebuie schimbata, alta faza naspa.
Din experienta mea iti pot spune ca dormi muuult mai linistit cu ea stock, nu iti crapa imbinarile, nu iti rasufla flansa, nu iti da apa pe la noile furtune nu ti se pare exagerat zgomotul motorului, nu ti se strica piesele facute custom la strung, nu trebuie sa stai la cheremul mecanicilor de ocazie, nu trebuie sa strangi din buci cand o calci la blana etc.
Eu am trecut cu "succes" prin toate cele enumerate si inca nu mi-a pierit pofta, dar daca as trage o linie de cand am inceput si cand am terminat... e cale lunga si nu cred ca as mai fi dispus sa o repet, dar e si satisfactia cand dai fum la un cocalar in audi 1.8T iar tu (eu) esti pe un amarat de 2.2 dti
cine crezi ca apreciaza o vectra c cu suspensie si dotari de gts din 2004 la o valoare onorabila cand piata e plina de excremente bulgaresti.
Daca as fi in locul tau cu 2000E treaba ar fi cam asa: turbina undeva la 3-400E, probabil fara geometrie variabila, e complicat de implementat comanda, se taie teava de esapament, se pune flansa se fixeaza turbina, probabil va exista pe undeva si un orificiu de ulei cu presiune, furtunul de presiune la arteca jilava aproape moca, un intercooler probabil de iveco, ar trebui sa ai loc destul in fata.
Singura problema ar fi softul, poate ai noroc sa gasesti un unicip pentru ea desi la opel e cam naspa piata, altfel neamtul de la eds iti va lua 500E si te va chema cu masina la el, n-ar strica sa dai o fuga la master tuner, poate stiu ei mai multe referitor la soft.
Daca facem o analogie cu audi 1.8 si 1.8T castigul ar fi cam de 30 cai dar pentru atata bataie de cap ar trebui sa ajungi macar la 50% in plus, nu stiu daca te va ajuta dinamica motorului la atata putere dar daca nu evident tot trebuie schimbata, alta faza naspa.
Din experienta mea iti pot spune ca dormi muuult mai linistit cu ea stock, nu iti crapa imbinarile, nu iti rasufla flansa, nu iti da apa pe la noile furtune nu ti se pare exagerat zgomotul motorului, nu ti se strica piesele facute custom la strung, nu trebuie sa stai la cheremul mecanicilor de ocazie, nu trebuie sa strangi din buci cand o calci la blana etc.
Eu am trecut cu "succes" prin toate cele enumerate si inca nu mi-a pierit pofta, dar daca as trage o linie de cand am inceput si cand am terminat... e cale lunga si nu cred ca as mai fi dispus sa o repet, dar e si satisfactia cand dai fum la un cocalar in audi 1.8T iar tu (eu) esti pe un amarat de 2.2 dti
- Tabac
- **
- 353 mesaje
- din 27 Nov 2007
- Vectra 2002 Z22SE
- Prahova
Tabac
- Mesaje scrise: 353
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2002 Z22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2007
- Mesaj Privat
- Vectra GTS1.8
- OP
- 31 mesaje
- din 05 Nov 2008
- Astra 2005 1.6
- Bucuresti
Vectra GTS1.8
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 1.6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2008
- Mesaj Privat