- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
asa e si la mine!la rece nu prea trage plus ca se aude un sunet ca si cum ar bate fier pe fier[la opel cika asa se aude la diesel]..daca ai dau pedala
si mai am o problema!
de curand am ramas fara curent..am lasat casetofonul apris si usa deschisa..iam dat curent a pornit..dar..
mi sa aprins martorul cheie..adica motorasul portocaliu
de atunci dimineata la prima cheie tot se aprinde acel motoras..si dispare..iar se aprinde iar dispare..si daca o calc..nu trage dar asta o face pana ce se incalzeste dupaia numai apare!
1-poate fi debitmetrul de aer
2-pot fi o bujie 2?
masina asta ma dispera deja..dimineta merg ca melcul reumatic pana se incalzeste!
@iulius daca ai un id de mesenger posteazal sa putem vorbi pe mes!
salut
si mai am o problema!
de curand am ramas fara curent..am lasat casetofonul apris si usa deschisa..iam dat curent a pornit..dar..
mi sa aprins martorul cheie..adica motorasul portocaliu
de atunci dimineata la prima cheie tot se aprinde acel motoras..si dispare..iar se aprinde iar dispare..si daca o calc..nu trage dar asta o face pana ce se incalzeste dupaia numai apare!
1-poate fi debitmetrul de aer
2-pot fi o bujie 2?
masina asta ma dispera deja..dimineta merg ca melcul reumatic pana se incalzeste!
@iulius daca ai un id de mesenger posteazal sa putem vorbi pe mes!
salut
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu pot sa fiu decat deacord cu voi! Acest tip de motor se pare ca nu prea da randament, acuma ce sa zic, totusi este un diesel! Trebuie sa astepti sa se incalzeasca putin motorul (cica 30 sec) si dupa aceea sa te pui in miscare, dar nu brusc, ci treptat. Eu unul i-am facut si pistonarea la a mea si cam la fel este (bine, la mine baga ulei pe admisie). Va propun insa altceva, sa ne formam un plan si sa trimitem un mail celor de la OPEL Germania cu problema legata de acest tip de motor Y22DTH. Din cate am citit in 2 ani de cand o am, problemele atotdiscutate sunt PORNIREA GREA si LIPSA DE PUTERE. Insa eu zic sa mai asteptam ca acuma sunt si ei dati peste cap cu criza asta economica. Salutari! ID mess: secarianu
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
te salut
ideea e ca intrgul motor este un mare kici...sa nu mai vorbim de sistemul de racire al masinii care este cel mai prost conceput!eu de cand am maisna asta tot asa pornea la rece..abea trage cand e rece..si daca ai dau talpa se aude un clantanit ca si cum ar bate fier pe fier,asta doar cand e rece motorul,si nu stiu dece de o vreme imi cam manca multa motorina!
ideea e ca intrgul motor este un mare kici...sa nu mai vorbim de sistemul de racire al masinii care este cel mai prost conceput!eu de cand am maisna asta tot asa pornea la rece..abea trage cand e rece..si daca ai dau talpa se aude un clantanit ca si cum ar bate fier pe fier,asta doar cand e rece motorul,si nu stiu dece de o vreme imi cam manca multa motorina!
gigeius
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2003 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
lucian46- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Tulcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Nov 2008
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
1.din cite stiu eu Omega nu face si nu se face decit cu piese de top, daca la celelalte mai merge cu inlocuitori, la omega sunt numai de la mama lor.sunt la al 3-lea omega si n-am vazut piese decit germane singura exceptie la aer conditionat (Harrison, SUA) pe cind la celelalte era Harrison Corea. asa ca nu cred ca este Isuzu.
2. pai daca nu am nicio eroare ce sa fac la tester? masina dupa ce se incalzeste putin merge f. bine.
am mers cu alte dieseluri (Astra din 2005 si 2007) si dupa ce le-am pornit am apasat la blana si a tisnit ca o masina normala. asta a mea, dieselul (nu benzinara) nici gind.
este buna si ideea cu scrisoarea pt Opel si cred ca tocmai acum au timp ca nu mai au productie si nu au ce face
2. pai daca nu am nicio eroare ce sa fac la tester? masina dupa ce se incalzeste putin merge f. bine.
am mers cu alte dieseluri (Astra din 2005 si 2007) si dupa ce le-am pornit am apasat la blana si a tisnit ca o masina normala. asta a mea, dieselul (nu benzinara) nici gind.
este buna si ideea cu scrisoarea pt Opel si cred ca tocmai acum au timp ca nu mai au productie si nu au ce face
- comnic5
- **
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Motorul Y22DTH este o constructie 100% Opel ,la fel ca si Y20DTH nu are nici o legatura cu cele de provenienta Isuzu.Poate ca era mai bine ca aceste motoare sa fi fost proiectate si construite de Isuzu in conditiile in care Opel nu a avut niciodata produse de varf in zona diesel.
Exista 3 variante ale motorului de 2.2 diesel desi mecanic e vorba cam de acelasi lucru :
Y22DTH de pe Omega B si Frontera
Y22DTR de pe Vectra B
Y22DTR de pe Vectra C / Signum , Astra , Zafira , Frontera
Y22DTH este acelasi motor cu Y22DTR de pe Vectra B diferentele fiind doar de soft.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.
Exista 3 variante ale motorului de 2.2 diesel desi mecanic e vorba cam de acelasi lucru :
Y22DTH de pe Omega B si Frontera
Y22DTR de pe Vectra B
Y22DTR de pe Vectra C / Signum , Astra , Zafira , Frontera
Y22DTH este acelasi motor cu Y22DTR de pe Vectra B diferentele fiind doar de soft.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.
- spurckatu
- **
- 332 mesaje
- din 26 Mai 2007
- Omega 1990 C20NE
- Sibiu
spurckatu
- Mesaje scrise: 332
- Locatie: Sibiu
- Masina: Omega 1990 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2007
- Mesaj Privat
m1sh- Suspendat
- 764 mesaje
- din 10 Mai 2008
- Signum 2003 Z20NET
- Iasi
m1sh- Mesaje scrise: 764
- Locatie: Iasi
- Masina: Signum 2003 Z20NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Mai 2008
- Mesaj Privat
Senator a scris:Y22DTH este acelasi motor cu Y22DTR de pe Vectra B diferentele fiind doar de soft.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.
se poate face un "up-grade" la y22dth, in sensul de pus PSG16 pe el si soft de y22dtr?
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- shaftt24
- ***
- 813 mesaje
- din 18 Dec 2007
- Omega 2001 2200
- Timis
shaftt24
- Mesaje scrise: 813
- Locatie: Timis
- Masina: Omega 2001 2200
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Dec 2007
- Mesaj Privat
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
roba_gaby
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
sandocan
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2007
- Mesaj Privat
norok am si eu un omega din 2001 2.2dti cred ca am aceeasi problema cu datu l in nas la rece:) credeam ca numai la mine se poate intampla asta . La fel cand e rece merge ca naiba un sunet ciudat ,cand e cald motorul rupe:) eu am schimbat debitmetrul acu 2 ani dar din motive k nu sarea viteza mai mult de 140km/h.
- iulius
- OP
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- girbatavi
- **
- 147 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Vectra 1995 C20XE
- Constanta
girbatavi
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,eu am o vectra a cu motor x20xev si cand era motorul rece nu puteam sa plec de pe loc.imi dadea in "nas".astazi am scos debitmetrul si l-am curatat cu alcool izopropilic si acum seara cand am plecat de la munca a avut placuta surpriza ca masina nu imi mai da in ":nas".deci la mie era prea murdar debitmetrul