Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
am observat urmatoarea comportare, la rece: la pornire, daca bag piciorul in ea se inneaca, se aude turbina, si da in nas. abea dupa ce se incalzeste merge normal. Nu are nicio eroare. Y22DTH. asta este comportament normal sau are ceva?
Skip ads

  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
asa e si la mine!la rece nu prea trage plus ca se aude un sunet ca si cum ar bate fier pe fier[la opel cika asa se aude la diesel]..daca ai dau pedala
si mai am o problema!
de curand am ramas fara curent..am lasat casetofonul apris si usa deschisa..iam dat curent a pornit..dar..
mi sa aprins martorul cheie..adica motorasul portocaliu
de atunci dimineata la prima cheie tot se aprinde acel motoras..si dispare..iar se aprinde iar dispare..si daca o calc..nu trage dar asta o face pana ce se incalzeste dupaia numai apare!
1-poate fi debitmetrul de aer
2-pot fi o bujie 2?
masina asta ma dispera deja..dimineta merg ca melcul reumatic pana se incalzeste!

@iulius daca ai un id de mesenger posteazal sa putem vorbi pe mes!
salut
  • secarianu

  • Mesaje scrise: 885
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Omega 2001 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu pot sa fiu decat deacord cu voi! Acest tip de motor se pare ca nu prea da randament, acuma ce sa zic, totusi este un diesel! Trebuie sa astepti sa se incalzeasca putin motorul (cica 30 sec) si dupa aceea sa te pui in miscare, dar nu brusc, ci treptat. Eu unul i-am facut si pistonarea la a mea si cam la fel este (bine, la mine baga ulei pe admisie). Va propun insa altceva, sa ne formam un plan si sa trimitem un mail celor de la OPEL Germania cu problema legata de acest tip de motor Y22DTH. Din cate am citit in 2 ani de cand o am, problemele atotdiscutate sunt PORNIREA GREA si LIPSA DE PUTERE. Insa eu zic sa mai asteptam ca acuma sunt si ei dati peste cap cu criza asta economica. Salutari! ID mess: secarianu
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
te salut
ideea e ca intrgul motor este un mare kici...sa nu mai vorbim de sistemul de racire al masinii care este cel mai prost conceput!eu de cand am maisna asta tot asa pornea la rece..abea trage cand e rece..si daca ai dau talpa se aude un clantanit ca si cum ar bate fier pe fier,asta doar cand e rece motorul,si nu stiu dece de o vreme imi cam manca multa motorina!Very Happy
  • gigeius

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2003 y17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
din amintirile mele din copilarie acest tip de motor este fabricat de isuzu....asa ca nu stiu de ce ne mai miram......aceeasi problema o gasim si la motoarele y17dt, y17dth, y20dt si asa mai departe.
  • lucian46

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Tulcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
ai fost cumva la un tester sa nu fie de la injectoare
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
1.din cite stiu eu Omega nu face si nu se face decit cu piese de top, daca la celelalte mai merge cu inlocuitori, la omega sunt numai de la mama lor.sunt la al 3-lea omega si n-am vazut piese decit germane singura exceptie la aer conditionat (Harrison, SUA) pe cind la celelalte era Harrison Corea. asa ca nu cred ca este Isuzu.
2. pai daca nu am nicio eroare ce sa fac la tester? masina dupa ce se incalzeste putin merge f. bine.
am mers cu alte dieseluri (Astra din 2005 si 2007) si dupa ce le-am pornit am apasat la blana si a tisnit ca o masina normala. asta a mea, dieselul (nu benzinara) nici gind.
este buna si ideea cu scrisoarea pt Opel si cred ca tocmai acum au timp ca nu mai au productie si nu au ce face
  • comnic5

  • Mesaje scrise: 193
  • Locatie: Spania
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Asa face si a mea. Cand e rece daca dau sa plec mai repede da in nas sau se opreste motorul. Asa or fi ele, in rest nu ma pot plange de performante.
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Motorul Y22DTH este o constructie 100% Opel ,la fel ca si Y20DTH nu are nici o legatura cu cele de provenienta Isuzu.Poate ca era mai bine ca aceste motoare sa fi fost proiectate si construite de Isuzu in conditiile in care Opel nu a avut niciodata produse de varf in zona diesel.

Exista 3 variante ale motorului de 2.2 diesel desi mecanic e vorba cam de acelasi lucru :
Y22DTH de pe Omega B si Frontera
Y22DTR de pe Vectra B
Y22DTR de pe Vectra C / Signum , Astra , Zafira , Frontera

Y22DTH este acelasi motor cu Y22DTR de pe Vectra B diferentele fiind doar de soft.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.
  • spurckatu

  • Mesaje scrise: 332
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Omega 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2007

  • Mesaj Privat
salut am si eu un opel omega A (motor C20NE) si mie imi da in nas la rece (nu se tureaza mai mult de 1800 de ture, oricat as apasa pedala).
daca o las sa se incalzeasca cca. 15-20 min. merge foarte bine. iana trecuta nu am avut problema asta. imi poate explica cineva ce se intampla?
  • m1sh

  • Mesaje scrise: 764
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Signum 2003 Z20NET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Senator a scris:Y22DTH este acelasi motor cu Y22DTR de pe Vectra B diferentele fiind doar de soft.
Y22DTR de pe Vectra C / Signum are o pompa de injectie de generatie mai noua (PSG16) in timp ce variantele de mai sus au inca PSG5.


se poate face un "up-grade" la y22dth, in sensul de pus PSG16 pe el si soft de y22dtr?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
pana la urma am rezolvat prin schimbarea debitmetrului. se pare ca chiar daca nu apare eroare, acesta (debitmetrul) nu mai genereaza o informatie corecta pt calculator, etc....
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
@iulius
debitmetrul l-ai schimbat pe y22dth sau pe X20XEV 16V
la mine la rece merge foarte incet..pana ce se incalzeste un pic
pe comp de bord imi arata un consum cam mare si numai are acel sprint de odinioara chiar daca e cald motorul!
cat tea costat debitmetrul?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
asa cum am spus la inceput este vorba de y22dth.
  • shaftt24

  • Mesaje scrise: 813
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 2001 2200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ok..si?
aveai consum mare,masina nu tragea la rece-cald?da detalii daca tot l-ai schimbat
MULTUMESC!dau o berula cand ajung pe la tine in oras Shocked
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
citeste si tu inceputul discutiei si o sa vezi simptomele de atunci. nu are rost sa le mai repet
  • roba_gaby

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jul 2008

  • Mesaj Privat
am si eu omega ,2,5 td din 95, si am probleme cu ea,cand scade temperatura sub 8 grade ,merge ca dracu;nu mai trage,consuma mult,ii dezastru.cand este cald afara nu am nici o treaba,este alta masina.merge super bine..Ce sa fac?
  • sandocan

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 2001 y22dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
norok am si eu un omega din 2001 2.2dti cred ca am aceeasi problema cu datu l in nas la rece:) credeam ca numai la mine se poate intampla asta . La fel cand e rece merge ca naiba un sunet ciudat ,cand e cald motorul rupe:) eu am schimbat debitmetrul acu 2 ani dar din motive k nu sarea viteza mai mult de 140km/h.
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
vezi si senzorul de presiune de pe galerie. mie imi dadea erori cind si cind si nu aveam putere. ma refer la putere serioasa adica masine mergea perfect pana pe la 170 km/h dar uneori, (vara / foarte cald) nu prea mai vroia sa treaca de 180 alteori mergea perfect pana pe la 200.
  • girbatavi

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1995 C20XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Salut,eu am o vectra a cu motor x20xev si cand era motorul rece nu puteam sa plec de pe loc.imi dadea in "nas".astazi am scos debitmetrul si l-am curatat cu alcool izopropilic si acum seara cand am plecat de la munca a avut placuta surpriza ca masina nu imi mai da in ":nas".deci la mie era prea murdar debitmetrul
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR