B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Vectra A motor 1.7 diesel
As dori si eu ajutor referitor la urmatoarea problema:
- dimineata, acum cateva zile nu a mai pornit. A invartit bateria, incet si putin si GATA. probleme am avut cam de la inceputul verii dar niciodata cu motorul rece, ci cu el cald - cand era cald, electromotorul abia abia invartea motorul, f.f. greu si nu pornea decat impinsa. Rezolvarea: daca aveam treaba mai putin de jumatate de ora nu opream motorul - si a tinut pana acum cand nu mai vrea nici dimineata. Am pus alta baterie - la fel, ba chiar si cu motorul rece invarte cam greu (e devarat o baterie mai mica de 44Ah dar calda) dar porneste.
Alternatorul incarca 14.2-14.3 la relanti, turata, cu faruri aprinse si 13.6 cu aeroterma - deci merge.
Dupa indelungi cautari pe forum am dedus ca ar fi electromotorul.
Azi l-am demontat - cam greu - dar am reusit. Carbunii au cam 1 sau 1,5 cm (nu i am masurat) si nu stiu sa verific rotorul (cu aparatul de masura am verificat sa nu fie continuitate intre lamele pe care calca carbunii si axul rotorului si "nu da la masa") - este corect, ce altceva mai pot sa verific ca sa imi dau seama daca este sau nu in regula?
As mai dori sa ma indrumati undeva sa schimb carbunii sau poate un coleg de pe forum ar putea sa ma ajute contra cost bineinteles.
Multumesc si pornire usoara pentru toti!
As dori si eu ajutor referitor la urmatoarea problema:
- dimineata, acum cateva zile nu a mai pornit. A invartit bateria, incet si putin si GATA. probleme am avut cam de la inceputul verii dar niciodata cu motorul rece, ci cu el cald - cand era cald, electromotorul abia abia invartea motorul, f.f. greu si nu pornea decat impinsa. Rezolvarea: daca aveam treaba mai putin de jumatate de ora nu opream motorul - si a tinut pana acum cand nu mai vrea nici dimineata. Am pus alta baterie - la fel, ba chiar si cu motorul rece invarte cam greu (e devarat o baterie mai mica de 44Ah dar calda) dar porneste.
Alternatorul incarca 14.2-14.3 la relanti, turata, cu faruri aprinse si 13.6 cu aeroterma - deci merge.
Dupa indelungi cautari pe forum am dedus ca ar fi electromotorul.
Azi l-am demontat - cam greu - dar am reusit. Carbunii au cam 1 sau 1,5 cm (nu i am masurat) si nu stiu sa verific rotorul (cu aparatul de masura am verificat sa nu fie continuitate intre lamele pe care calca carbunii si axul rotorului si "nu da la masa") - este corect, ce altceva mai pot sa verific ca sa imi dau seama daca este sau nu in regula?
As mai dori sa ma indrumati undeva sa schimb carbunii sau poate un coleg de pe forum ar putea sa ma ajute contra cost bineinteles.
Multumesc si pornire usoara pentru toti!
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
Sunt 2 bucse car sustin axul rotorului
Axul rotorului va avea tot timpul joc axial in lagarele statorului care sunt prevazute cu acele bucse antifrictiune problema este sa nu ai joc radial Dar daca tot l-ai dat jos recomandarea mea este sa-i schimbi si bucsele si carbunii si sa-i faci o verificare inainte de al monta pe masina o verificare directa pe baterie si sa vezi daca viteza de rotatie este mare si daca arunca bendixul
Axul rotorului va avea tot timpul joc axial in lagarele statorului care sunt prevazute cu acele bucse antifrictiune problema este sa nu ai joc radial Dar daca tot l-ai dat jos recomandarea mea este sa-i schimbi si bucsele si carbunii si sa-i faci o verificare inainte de al monta pe masina o verificare directa pe baterie si sa vezi daca viteza de rotatie este mare si daca arunca bendixul
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Aseara am montat electromotorul - doar am curatat colectoarele (pe care calca carbunii) ca nu am gasit carbuini si azi ma duc sa cumpar baterie. Aseara a pornit foarte usor cu baterie de 44 Ah - Alta nu am avut. A mea e moara un STIAB parca de 3 ani jumatate.
Din pacate am uitat sa notez seria la electromotor dar incerc sa o vad azi.
Maine va spun cum se comporta cu o baterie buna.
Din pacate am uitat sa notez seria la electromotor dar incerc sa o vad azi.
Maine va spun cum se comporta cu o baterie buna.
- raduovidiu
- *
- 43 mesaje
- din 14 Aug 2008
- Astra 2003 y17dt
- Timis
raduovidiu
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2003 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2008
- Mesaj Privat
- edyionut
- **
- 294 mesaje
- din 26 Oct 2007
- Astra 2005 Z17DTL
- Bucuresti
edyionut
- Mesaje scrise: 294
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2007
- Mesaj Privat
Problema este de la carbuni.Mergi pe bulevardu Unirii pana la fostul Connex si acolo faci la stanga, la semafor, pe linga spitalul Caritas ( drumul care da in intersectia cu hala Traian).Dupa ce ai facut stanga megi cam 250 metri si vei vedea pe partea stanga un mic atelier cu reparatii electromotoare si alternatoare.Pe mine m-a costat 270 lei reparatia ( carbunii + manopera) si masina a mers extraordinar.Totul era ok, alternatorul incarca, bateria buna, dar invartea vgreu cand pornea si la un moment dat nu mai vroia deloc sa invarte.Carbunii erau tociti la maxim.Sigur la acesti baieti vei rezolva problema in 30 minute.
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Masina porneste usor - cu alta baterie invarte.
Ieri am cumparat un Zap de 75 Ah cu 640 la pornire garantie 2 ani si masina nu mai are nici o problema.
Porneste foarte usor cand e cald nici nu imi dau seama cum invarte ca porneste imediat.
Azi dimineata a pornit iar f. bine - sper sa nu mai am probleme.
edyionut - Multumesc! - Daca mai apare ceva o sa merg acolo.
Ieri am cumparat un Zap de 75 Ah cu 640 la pornire garantie 2 ani si masina nu mai are nici o problema.
Porneste foarte usor cand e cald nici nu imi dau seama cum invarte ca porneste imediat.
Azi dimineata a pornit iar f. bine - sper sa nu mai am probleme.
edyionut - Multumesc! - Daca mai apare ceva o sa merg acolo.
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Am o problema care ma dispera..Am un Vectra A din 92 motor de 1.8injectie.
Problema a aparut acum o saptama cand de dimineata nu a mai pornit masina.Dadeam cheie, se invartea electromotoru si nu pornea.Am mers la mecanic, l-a schimbat si a mers 2 zile.
Dupa 2 zile iar nu a mai pornit, dadeam cheie si facea tzac.....iar cheie ... tzac ... nu invartea nimic.
Am mers inapoi la mecanic, mi-a pus alt electromotor si a zis ca era arsa bobina..A rezolvat si am mers pana ieri(4zile a mers masina ) cand dupa ce m-am plimbat toata ziua, am lasat masina seara 4 ore parcata si cand am mers sa dau cheie, nimic..invartea in gol.
Precizez ca daca o imping porneste dupa 5m maxim..Am incercat cu baterie noua si inafara sa invarta electromotoru f tare, nu porneste.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc ,
Coraz
Am o problema care ma dispera..Am un Vectra A din 92 motor de 1.8injectie.
Problema a aparut acum o saptama cand de dimineata nu a mai pornit masina.Dadeam cheie, se invartea electromotoru si nu pornea.Am mers la mecanic, l-a schimbat si a mers 2 zile.
Dupa 2 zile iar nu a mai pornit, dadeam cheie si facea tzac.....iar cheie ... tzac ... nu invartea nimic.
Am mers inapoi la mecanic, mi-a pus alt electromotor si a zis ca era arsa bobina..A rezolvat si am mers pana ieri(4zile a mers masina ) cand dupa ce m-am plimbat toata ziua, am lasat masina seara 4 ore parcata si cand am mers sa dau cheie, nimic..invartea in gol.
Precizez ca daca o imping porneste dupa 5m maxim..Am incercat cu baterie noua si inafara sa invarta electromotoru f tare, nu porneste.
Va rog sa ma ajutati.
Multumesc ,
Coraz
- VIVAVECTRA
- *
- 13 mesaje
- din 19 Dec 2008
- Vectra 1990
- Bucuresti
VIVAVECTRA
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1990
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Dec 2008
- Mesaj Privat
B65TRA
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 17d
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2007
- Mesaj Privat
Cum spune si VIVAVECTRA bendix-ul!
Du-te la mecanic ca sigur a stiut ce iti da. Uzura bendix-ului este vizibila!
Daca inainte a mai facut asa (invartit in gol) s-ar putea sa fie si de la volanta.
Dupa ce o pornesti impinsa, o opresti si incerci din nou la cheie - daca invarte cred ca e de la volant - daca face la fel bendix-ul!
Du-te la mecanic ca sigur a stiut ce iti da. Uzura bendix-ului este vizibila!
Daca inainte a mai facut asa (invartit in gol) s-ar putea sa fie si de la volanta.
Dupa ce o pornesti impinsa, o opresti si incerci din nou la cheie - daca invarte cred ca e de la volant - daca face la fel bendix-ul!
CORAZ
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2008
- Mesaj Privat