Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
simptome: cand o pornesc incepe toata masina sa vibreze motoru da rateuri, pana nu o turez putin tot asa face, cana urc un deal in viteza a doua la fel motoru vibreaza si da rateuri, in termeni mai populari masina merge ceva de genu parr parr parrr
altceva pt o scurta perioada dupa ce am schimbat bujiile si fisele a mers bine in viteza 1 si 2 da in 3 si 4 nu aveam tractiune, eram cu acceleratia la podea si nu trecam se 60 -70 km/h. A doua zi m-am intors la serviceu unde am facut schimbarile si au costatat ca bujiile noi noute erau inegrite.
cam astea ar fi simptomele. nu am nici un bec de eroare aprins, am mai facut o testare pe calculator si nu a dat nici o eroare!
altceva pt o scurta perioada dupa ce am schimbat bujiile si fisele a mers bine in viteza 1 si 2 da in 3 si 4 nu aveam tractiune, eram cu acceleratia la podea si nu trecam se 60 -70 km/h. A doua zi m-am intors la serviceu unde am facut schimbarile si au costatat ca bujiile noi noute erau inegrite.
cam astea ar fi simptomele. nu am nici un bec de eroare aprins, am mai facut o testare pe calculator si nu a dat nici o eroare!
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Fisele sunt bine bagate? Pe bobina ai numerotate toate iesirile. Pistonul 1 vine langa distributie, in partea stanga cum te uiti spre motor.
Trebuie sa verifici traseul de admisie, sa nu-ti traga aer fals pe undeva.
La distributie ai umblat de curand? Cum a aparut problema, de-odata sau ai umblat la ea?
Trebuie sa verifici traseul de admisie, sa nu-ti traga aer fals pe undeva.
La distributie ai umblat de curand? Cum a aparut problema, de-odata sau ai umblat la ea?
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
fisele ar trebui sa fie bine altfel dupa ce le-am schimbat ar fi trebuit sa faca urat din prima, nu dupa o ora. la distributie nu am umblat, problema a aparut de-odata, asteptam la semafor, si a inceput sa paraie si sa vibreze totu
toate verificarile astea care ziceti voi .. vreo idee unde sa le fac !? si preferabil undeva unde sa nu ia si camasa dupa mine?
toate verificarile astea care ziceti voi .. vreo idee unde sa le fac !? si preferabil undeva unde sa nu ia si camasa dupa mine?
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Bujiile erau toate negre cand le-ai schimbat?
Primul lucru pe care il poti verifica este daca iti merge bobina de inductie.
- scoti toate fisele de la bujii
- faci rost de o alta bujie pentru teste, celalalte le lasi in pace in motor
- conectezi bujia de test la prima fisa, si o fixezi cumva incat filetul ei sa atinga de un punct de masa. Cineva se duce si da la cheie, nu mult, iar tu te uiti daca apare scanteie la bujie. NU TINE BUJIA CU MANA CAT DAI LA CHEIE, o lasi sa atarne undeva, sa atinga de masa.
- deconectezi bujia de test si o conectezi la fisa urmatoare. in total o sa faci operatia de 4 ori, pentru fiecare fisa in parte.
Dupa ce ai ajuns la o concluzie, scoti bujiile motorului si il lasi asa cateva minute sa se aeriseasca (e "inecat" motorul de la benzina nearsa). Ele o sa fie ude, le lasi sa se usuce. Daca vrei sa le protejezi, inainte de a incepe testul le montezi pe cele vechi,care oricum sunt stricate.
Daca ai scanteie la toate fisele, inseamna ca aprinderea este ok si numai atunci poti continua cu investigatia. Daca nu ai la toate, schimbi bobina, inseamna ca s-a ars.
Si inca ceva..asteptai la semafor, dar ai fost cu ochii pe temperatura la bord? A crescut peste limite?
Primul lucru pe care il poti verifica este daca iti merge bobina de inductie.
- scoti toate fisele de la bujii
- faci rost de o alta bujie pentru teste, celalalte le lasi in pace in motor
- conectezi bujia de test la prima fisa, si o fixezi cumva incat filetul ei sa atinga de un punct de masa. Cineva se duce si da la cheie, nu mult, iar tu te uiti daca apare scanteie la bujie. NU TINE BUJIA CU MANA CAT DAI LA CHEIE, o lasi sa atarne undeva, sa atinga de masa.
- deconectezi bujia de test si o conectezi la fisa urmatoare. in total o sa faci operatia de 4 ori, pentru fiecare fisa in parte.
Dupa ce ai ajuns la o concluzie, scoti bujiile motorului si il lasi asa cateva minute sa se aeriseasca (e "inecat" motorul de la benzina nearsa). Ele o sa fie ude, le lasi sa se usuce. Daca vrei sa le protejezi, inainte de a incepe testul le montezi pe cele vechi,care oricum sunt stricate.
Daca ai scanteie la toate fisele, inseamna ca aprinderea este ok si numai atunci poti continua cu investigatia. Daca nu ai la toate, schimbi bobina, inseamna ca s-a ars.
Si inca ceva..asteptai la semafor, dar ai fost cu ochii pe temperatura la bord? A crescut peste limite?
- krashy22
- ****
- 1,207 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,207
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
nu am curatat clapeta, iar treaba cu bujiile ma depaseste, nu stiti un loc unde sa ma duc cu masina sa se uite careva bine la ea sa imi spuna exact ce are si etc etc.
ps preferabil undeva unde respectivu mecanic sa nu strambe din nas cand vede tigra, ca pana acu ... cu greu am mai facut pe careva sa se uite la ea
ps preferabil undeva unde respectivu mecanic sa nu strambe din nas cand vede tigra, ca pana acu ... cu greu am mai facut pe careva sa se uite la ea
ady/
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Calarasi
- Masina: Zafira 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2008
- Mesaj Privat
Am tot citit despre problemele voastre dar nu am gasit nimic asemanator cu a mea
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
am o astra pe benzina din 05.1998 - masina porneste foarte bine la rece , dupa ce o opresc si o las mai mult timp porneste dar se aude niste pocnituri puternice in motor si turatia lui este de ~ 1300r/min dupa ca 30-45sec creste turatia pana la ~1500r/min sta aici cam 15-20sec dupa care scade la 1300r/min sta cam 5-10sec dupa care scade usor pana la mersul de relentii .
( masina nu consuma nici benzina nici ulei )
si inca ceva chiar daca sunt in treapta 1 - 2 sau 3 la turatia de 1500r.min masina da in nas daca o turez putin nu mai are nici un fel de problema lafel daca o reduc .
va multumesc si astept sugestiile voastre
cosmin_neb1- Suspendat
- 144 mesaje
- din 26 Apr 2008
- Valcea
cosmin_neb1- Mesaje scrise: 144
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2008
- Mesaj Privat
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
din cate am mai vorbit pe aici pe acolo am inteles ca ar fi sonda EGR care ar trebui curatzata, singura chestie e ca nu gasesc nici un serivice care sa faca treaba asta, toti fug ca de drac! exista in bucurestiu asta infect unde mecanicii chiar vor sa faca o treaba!?
dc nu se poate spune direct aici ... id mess senator_spunky !
dc nu se poate spune direct aici ... id mess senator_spunky !
- Tazz
- **
- 265 mesaje
- din 27 Jul 2008
- Tigra 1995 x14xe
- Mehedinti
Tazz
- Mesaje scrise: 265
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Tigra 1995 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2008
- Mesaj Privat
foloseste functia cauta, este topic pt curatere egr.
am cautat eu ceva pt tine:
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=valva+egr
vezi ca la tigra ii undeva sub galeria de admisie, si ii foarte inghesuit, de aia fug toti de ea, dar poti sa te duci la intalniri ale clubului in buc(fct cautare) si poate iti explica colegii de forum ce tre sa faci!
Bafta!
am cautat eu ceva pt tine:
https://www.clubopel.com/vie...ghlight=valva+egr
vezi ca la tigra ii undeva sub galeria de admisie, si ii foarte inghesuit, de aia fug toti de ea, dar poti sa te duci la intalniri ale clubului in buc(fct cautare) si poate iti explica colegii de forum ce tre sa faci!
Bafta!
- sec233ast
- **
- 499 mesaje
- din 14 Dec 2007
- Calibra 1996 X20XEV
- Salaj
sec233ast
- Mesaje scrise: 499
- Locatie: Salaj
- Masina: Calibra 1996 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2007
- Mesaj Privat
Te sfatuiesc sa nu te apuci singur, eu am facut treaba asta si e complicat deoarece nu ai loc sa lucrezi, eu de exemplu am rupt cablu de acceleratie si un furtun de alimentare in operatuinea de curatare a EGR-ului. Am fost la tester mi-a zis care e problema dar nu a vrut sa execute lucrarea ( mi-am dat seama dece). Daca va mai aparea problema am sa desfiintez valva sa mai trebuiasca sa fac asemenea lucrari. De altfel sunt mecanic de motociclete.
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
La mine problema a aparut anul trecut , intr-o seara cand au fost vreo 3 grade , pur si simplu din senin .
Baga un ochi : https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=x14xe
Baga un ochi : https://www.clubopel.com/vie...p;highlight=x14xe
Orsmus
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1997
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2008
- Mesaj Privat
- cozmino
- ***
- 992 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2014
- Bucuresti
cozmino
- Mesaje scrise: 992
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat