- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Dap..de vreo 3 zile mi-a facut de 2 ori, si destul de aleator adica n-am putut conecta cu nimic evenimentul:
se aprind martorii pe rand daca sunt in mers : airbag, esp,abs, se sting xenoanele,se aprind iar, scrie pe BC headlight failure
se aprinde si martorul cu ventilatorul desenat pe radiator, lumina din bord scade grav in intensitate, se intareste servo
opresc masina inchid tot, opresc motorul, pornesc, totul normal. Masor la borne, cu toti consumatorii porniti: 13.3 v
asta a fost varianta mai "smechera" pe care a facut-o a doua oara, prima data doar s-au aprins niste martori, dupa care s-au stins.
azi dimineata, stupoare:
dezarmez, ma urc, bag cheia in contact, pun contactul (Fara sa pornesc), pana mi-am aranjat eu laptopul si geanta in dreapta, pac: no power
MORT, nici bord cu contact pus, nici BC nici radio, geamurile nu se mai dadeau sus cand inchideam usa, iar martorul de la benzina a ramas blocat pe ce indica el inainte (adica juma de rezervor).
am dat cu degetu prin sigurantele alea mari de la motor (ce-i drept n=am scos niciuna), am scos borna de la minus am pus-o la loc si totul a functionat normal
Habar n-am de unde sa incep, eu am zis prima data ca e alternatorul pe duca, dar faza asta dubioasa s-o faca pe loc...fara pornit fara nimic
se aprind martorii pe rand daca sunt in mers : airbag, esp,abs, se sting xenoanele,se aprind iar, scrie pe BC headlight failure
se aprinde si martorul cu ventilatorul desenat pe radiator, lumina din bord scade grav in intensitate, se intareste servo
opresc masina inchid tot, opresc motorul, pornesc, totul normal. Masor la borne, cu toti consumatorii porniti: 13.3 v
asta a fost varianta mai "smechera" pe care a facut-o a doua oara, prima data doar s-au aprins niste martori, dupa care s-au stins.
azi dimineata, stupoare:
dezarmez, ma urc, bag cheia in contact, pun contactul (Fara sa pornesc), pana mi-am aranjat eu laptopul si geanta in dreapta, pac: no power
MORT, nici bord cu contact pus, nici BC nici radio, geamurile nu se mai dadeau sus cand inchideam usa, iar martorul de la benzina a ramas blocat pe ce indica el inainte (adica juma de rezervor).
am dat cu degetu prin sigurantele alea mari de la motor (ce-i drept n=am scos niciuna), am scos borna de la minus am pus-o la loc si totul a functionat normal
Habar n-am de unde sa incep, eu am zis prima data ca e alternatorul pe duca, dar faza asta dubioasa s-o faca pe loc...fara pornit fara nimic
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- marius007zo2
- ***
- 734 mesaje
- din 23 Feb 2007
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
marius007zo2
- Mesaje scrise: 734
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2007
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
dubios, la toate masinile pe care le-am avut, si cu alternator in mintile lui aveam 13.7v-13.8 fara consumatori
mentionez consumatori masurati la 13.3v: 2x statii + 2x subwoowfere, lcd plafon, faruri xenon + ventilatorul mergand pe viteza 1
O sa incerc o masuratoare la rece sa vad ce se intampla, am verificat borna de minus,intr-adevar era un pic slaba, am strans-o azi dimineata , sa vedem daca mai patesc.
PS: din cate stiu minusul alternatorului se duce pe prinderea lui de pe blocul motor, asa aveam si la calibra , are fire decat pe excitatie si pe feed 12v de incarcare (poate gresesc, oricum trebuie sa desfac jumate de motor ca sa ajung la el la LET )
mentionez consumatori masurati la 13.3v: 2x statii + 2x subwoowfere, lcd plafon, faruri xenon + ventilatorul mergand pe viteza 1
O sa incerc o masuratoare la rece sa vad ce se intampla, am verificat borna de minus,intr-adevar era un pic slaba, am strans-o azi dimineata , sa vedem daca mai patesc.
PS: din cate stiu minusul alternatorului se duce pe prinderea lui de pe blocul motor, asa aveam si la calibra , are fire decat pe excitatie si pe feed 12v de incarcare (poate gresesc, oricum trebuie sa desfac jumate de motor ca sa ajung la el la LET )
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- ToX
- OP
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat