Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Dap..de vreo 3 zile mi-a facut de 2 ori, si destul de aleator adica n-am putut conecta cu nimic evenimentul:

se aprind martorii pe rand daca sunt in mers : airbag, esp,abs, se sting xenoanele,se aprind iar, scrie pe BC headlight failure
se aprinde si martorul cu ventilatorul desenat pe radiator, lumina din bord scade grav in intensitate, se intareste servo

opresc masina inchid tot, opresc motorul, pornesc, totul normal. Masor la borne, cu toti consumatorii porniti: 13.3 v

asta a fost varianta mai "smechera" pe care a facut-o a doua oara, prima data doar s-au aprins niste martori, dupa care s-au stins.

azi dimineata, stupoare:

dezarmez, ma urc, bag cheia in contact, pun contactul (Fara sa pornesc), pana mi-am aranjat eu laptopul si geanta in dreapta, pac: no power

MORT, nici bord cu contact pus, nici BC nici radio, geamurile nu se mai dadeau sus cand inchideam usa, iar martorul de la benzina a ramas blocat pe ce indica el inainte (adica juma de rezervor).

am dat cu degetu prin sigurantele alea mari de la motor (ce-i drept n=am scos niciuna), am scos borna de la minus am pus-o la loc si totul a functionat normal

Habar n-am de unde sa incep, eu am zis prima data ca e alternatorul pe duca, dar faza asta dubioasa s-o faca pe loc...fara pornit fara nimic Rolling Eyes
Skip ads

  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
mie asa mi-a facut asa pe un astra g caravan 1,7 dti ... la mine cand am icnercat sa repornesc ... nu a mai pornit !
a fost nevoie de carbuni si releu incarcare alterantor ... dupa operatiune totul a revenit la normal !
s-a intamplat dupa ce am mers intr-o zi ploioasa pe autostrada !
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
da ai patit sa moara TOT ? sau doar treaba cu martorii si lumina scazuta la bord ? am masurat de vreo 4 ori azi si e normal voltaju, 13.7v
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
clar nu are treaba cu alternatorul, ai verificat masa de pe motor? verifica traseul bornei minus de la baterie. pe undeva ai un contact imperfect
  • marius007zo2

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Feb 2007

  • Mesaj Privat
la mine nu a murit tot doar in momentul in care s-a dus bateria ... de tot!
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Verifica legatura intre borna minus a alternatorului si caroserie, precum si daca borna de minus a bateriei este curata si face bine contact cu cea de pe instalatie. Verifica si pe cea de plus. Cu consumatori trebuie sa ai 14V. Fara consumatori 14,3V. Daca ai 13,7V e ceva in neregula.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
dubios, la toate masinile pe care le-am avut, si cu alternator in mintile lui aveam 13.7v-13.8 fara consumatori

mentionez consumatori masurati la 13.3v: 2x statii + 2x subwoowfere, lcd plafon, faruri xenon + ventilatorul mergand pe viteza 1

O sa incerc o masuratoare la rece sa vad ce se intampla, am verificat borna de minus,intr-adevar era un pic slaba, am strans-o azi dimineata , sa vedem daca mai patesc.


PS: din cate stiu minusul alternatorului se duce pe prinderea lui de pe blocul motor, asa aveam si la calibra , are fire decat pe excitatie si pe feed 12v de incarcare (poate gresesc, oricum trebuie sa desfac jumate de motor ca sa ajung la el la LET Shocked )
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Da, asa este se face masa prin prinderea mecanica a alternatorului. Dar in botul masinii intre caroserie si motor exista o shufa de masa din tresa impletita de cablu (asa au toate benzinarele), verifica sa nu fie rupta sau slaba la vreun papuc.
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,290
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am strans borna de la minus azi dimineata si n-au mai aparut probleme, anyway o tin sub observatie Smile multzam Laurentiu esti un cunoscator desavarsit
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR