- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
La banii aia merita, cu conditia sa tie O.K. d.p.d.v. tehnic. In schimb intretinerea e mai costisitoare: un cauciuc de la 700 in sus, ulei de schimbat la motor, cutie, reductor, diferential spate, diferential fata, impozitul si asigurarea pe masura, e complexa d.p.d.v. mecanic, iar service-urile nu mai au softul decat pentru modelele fabricate dupa '98 (cel putin eu nu am gasit un service sa rezolv problema de la masina mea). Piese de la dezmembrari - nu prea (masini putine).
Nu stiu ce sfat sa-ti dau ca sa nu ma injuri mai tarziu, asa ca tu decizi.
Bafta indiferent ce decizie iei!
Nu stiu ce sfat sa-ti dau ca sa nu ma injuri mai tarziu, asa ca tu decizi.
Bafta indiferent ce decizie iei!
- thunder rock
- **
- 247 mesaje
- din 02 Jun 2007
- Brasov
thunder rock
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2007
- Mesaj Privat
- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Pana acum nu am schimbat nici o piesa la Frontera (il am doar de un an - 15.000km)
Filtru ulei 7, filtru benzina 35, curatit injectoare 250 (preturi in RON) - motor X22XE
Trebuie sa schimb pivot sup. dr., bielete si bucsi antiruliu: total 200; set bucsi (cele dintre sasiu si caroserie) 220 (doar doua erau uzate, dar cica nu aduc decat la set)
Mi-au spus de la magazin ca un cablu de frana de mana ar fi 700? (ar fi comandat cineva).
In rest nu cunosc (scarile si bulbarul ar fi foarte scumpe 1000 EUR buc. sau setul nici nu mai conteaza)
Despre marca JEEP nu cunosc si nu iti pot da sfaturi. Poate pe un club Jeep sau pe vreun forum.
Bafta
Filtru ulei 7, filtru benzina 35, curatit injectoare 250 (preturi in RON) - motor X22XE
Trebuie sa schimb pivot sup. dr., bielete si bucsi antiruliu: total 200; set bucsi (cele dintre sasiu si caroserie) 220 (doar doua erau uzate, dar cica nu aduc decat la set)
Mi-au spus de la magazin ca un cablu de frana de mana ar fi 700? (ar fi comandat cineva).
In rest nu cunosc (scarile si bulbarul ar fi foarte scumpe 1000 EUR buc. sau setul nici nu mai conteaza)
Despre marca JEEP nu cunosc si nu iti pot da sfaturi. Poate pe un club Jeep sau pe vreun forum.
Bafta
- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu prea am avut ocazia. Insa am facut o proba pe asfalt curat si intr-adevar, dupa ce am decuplat din reductor, a trebuit sa fac o manevra de inainte-inapoi pt. decuplarea planetarelor. Nu cunosc principiul de functionare al sistemul asta cu autolock, dar si la sistemul clasic cu decuplarea manuala (la ARO) se mai bloca. Poate in iarna asta sa fac ceva probe, ca iarna trecuta a fost fara zapada in Targoviste, iar pe unde am mers pe noroi nu am avut nevoie de fata.
Numai bine!
Numai bine!
- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
Nu sunt mecanic, deci prea multe sfaturi eu nu iti pot da.
Cred ca motorul este un turbodiesel; turbina se veifica scotind furtunele pe admisie si evacuare aer si vazut daca nu sunt pierderi de ulei; compresia motorului - pe stand; la esapament - fum negru=debit marit de motorina, fum albastru=consum ulei sau lagar turbina uzat (uleiu de ungere pt. turbina ajunge in galeria de evacuare)
Pt. jocuri e bine de mers la o statie ITP; costa doar 20 RON; poti verifica si franele; de verificat suprotii caroseiei sa nu prezinte fisuri (rupturi) in tabla (e vorba de suportii cu care caroseria se prinde de sasiu prin intermediul unor cuplaje (bucsi) de cauciuc).
Eu daca as cumpara o masina, ca sa fiu sigur, as scoate certificatul de autenticitate inainte de a face actele (daca totul e O.K. d.p.d.v. al seriilor nu vad de ce ar avea ceva impotriva - sa fiu sigur ca e chiar al masinii, sau daca il are deja il mai verific inca o data); spun asta pt. ca sunt patit cu o alta masina. Ii scosese cerificatul si imediat ii schimbase caroseia (sau era alta masina - nu stiu sigur pt. ca nu a vrut sa mai facem verificarea). cerificatul e valabil o luna sau doua, deci e timp.
De verificat trectiunea integrala: daca merge si pe greu si pe usor, cupleaza/decupleaza, cutia de viteza daca e "riguroasa", sa nu sara din viteza la frana de motor brusca, si nici la accelerare.
Cam atat. Mai cere si alte pareri.
Am auzit ca pt. off road foarte apreciate sunt si Nissan Patrol si Terano II.
Bafta.
Cred ca motorul este un turbodiesel; turbina se veifica scotind furtunele pe admisie si evacuare aer si vazut daca nu sunt pierderi de ulei; compresia motorului - pe stand; la esapament - fum negru=debit marit de motorina, fum albastru=consum ulei sau lagar turbina uzat (uleiu de ungere pt. turbina ajunge in galeria de evacuare)
Pt. jocuri e bine de mers la o statie ITP; costa doar 20 RON; poti verifica si franele; de verificat suprotii caroseiei sa nu prezinte fisuri (rupturi) in tabla (e vorba de suportii cu care caroseria se prinde de sasiu prin intermediul unor cuplaje (bucsi) de cauciuc).
Eu daca as cumpara o masina, ca sa fiu sigur, as scoate certificatul de autenticitate inainte de a face actele (daca totul e O.K. d.p.d.v. al seriilor nu vad de ce ar avea ceva impotriva - sa fiu sigur ca e chiar al masinii, sau daca il are deja il mai verific inca o data); spun asta pt. ca sunt patit cu o alta masina. Ii scosese cerificatul si imediat ii schimbase caroseia (sau era alta masina - nu stiu sigur pt. ca nu a vrut sa mai facem verificarea). cerificatul e valabil o luna sau doua, deci e timp.
De verificat trectiunea integrala: daca merge si pe greu si pe usor, cupleaza/decupleaza, cutia de viteza daca e "riguroasa", sa nu sara din viteza la frana de motor brusca, si nici la accelerare.
Cam atat. Mai cere si alte pareri.
Am auzit ca pt. off road foarte apreciate sunt si Nissan Patrol si Terano II.
Bafta.
danulos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Suceava
- Masina: Frontera 1992 2.3DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- branzeucristi
- OP
- 6 mesaje
- din 27 Sep 2007
- Hunedoara
branzeucristi
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Hunedoara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2007
- Mesaj Privat
danulos
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Suceava
- Masina: Frontera 1992 2.3DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2007
- Mesaj Privat
- pitiu_cristian
- *
- 1 mesaje
- din 12 Mar 2008
- Frontera 1998 2,2 dti
- Prahova
pitiu_cristian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 1998 2,2 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mar 2008
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihai1950
- **
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat
blondinul
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Frontera 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2007
- Mesaj Privat
- florinrai
- **
- 273 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Frontera 2002 y22dth
- Hunedoara
florinrai
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Frontera 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
- naniacostin
- ****
- 1,267 mesaje
- din 01 Mar 2007
- Astra 2000 x20dtl
- Prahova
naniacostin
- Mesaje scrise: 1,267
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2007
- Mesaj Privat
- mihai1950
- **
- 365 mesaje
- din 03 Feb 2008
- Frontera 2001 y 22 dth
- Bucuresti
mihai1950
- Mesaje scrise: 365
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 y 22 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2008
- Mesaj Privat