- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marcus24007
- **
- 167 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
marcus24007
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut eu am un astra g din 2001
e 1.6 16 v 101 hp
am ajuns cu ea pina la 220 km cind ma intorceam cu ea in tara
ce sa spun sunt multumit de ea
si cum fuge si cum merge
ce am schimbat la ea a fost (doar la motor ) : egr nou,curatat galeriile de admisie si un electromotor nou
cam atit pt motor schimbat
acum nu stiu ce sa spun .
tu decizi ce vrei sa iti ei.
bafta o zi buna
e 1.6 16 v 101 hp
am ajuns cu ea pina la 220 km cind ma intorceam cu ea in tara
ce sa spun sunt multumit de ea
si cum fuge si cum merge
ce am schimbat la ea a fost (doar la motor ) : egr nou,curatat galeriile de admisie si un electromotor nou
cam atit pt motor schimbat
acum nu stiu ce sa spun .
tu decizi ce vrei sa iti ei.
bafta o zi buna
BAD1
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
- marcus24007
- **
- 167 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
marcus24007
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
pe asta de 2.0 am pus eu ochii
dar din pacate cind am fost eu in jermania nu am gasit
din pacate l-am vrut si pe cel de 1.8i da nici pe ala nu l.am gasit
intr-un final vroiam vectra de 2.2
nici pe aia nu am gasit-o
da am fost bucuros ca l-am gasit pe asta de 1.6 16v
nu vroiam ceva mai jos de 1.6
acum e suficient si asta da e altceva cind e 1.8i, 2.0 sau 2.2
oricum e bine si asa
culme ca al meu are acelasi consum ca cel de 2.0
dar din pacate cind am fost eu in jermania nu am gasit
din pacate l-am vrut si pe cel de 1.8i da nici pe ala nu l.am gasit
intr-un final vroiam vectra de 2.2
nici pe aia nu am gasit-o
da am fost bucuros ca l-am gasit pe asta de 1.6 16v
nu vroiam ceva mai jos de 1.6
acum e suficient si asta da e altceva cind e 1.8i, 2.0 sau 2.2
oricum e bine si asa
culme ca al meu are acelasi consum ca cel de 2.0
- dorin-b
- ****
- 1,820 mesaje
- din 06 Sep 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Sibiu
dorin-b
- Mesaje scrise: 1,820
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marcus24007
- **
- 167 mesaje
- din 14 Mar 2008
- Astra 2001 z16xe
- Bucuresti
marcus24007
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2008
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat
Dar nici cureaua nu se rupe... daca nu-ti fortezi norocul.
Totul tine de intretinerea corecta a motorului nu de un motor anume, nu neg ca sunt unele mai putin fiabile ca altele dar o intretinere corecta le face pe mai toate la fel de fiabile.
Fie el pe curea/lant automat sau manual... totul tine de intretinere.
Nu ati vazut niciodata un Cobra automat? 30 ani?...
Totul tine de intretinerea corecta a motorului nu de un motor anume, nu neg ca sunt unele mai putin fiabile ca altele dar o intretinere corecta le face pe mai toate la fel de fiabile.
Fie el pe curea/lant automat sau manual... totul tine de intretinere.
Nu ati vazut niciodata un Cobra automat? 30 ani?...
- ToX
- ****
- 1,290 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Fialdo- Suspendat
- 130 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2003 Y20DTH
- Iasi
Fialdo- Mesaje scrise: 130
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
Se spune ca orice om isi lauda in primul rand ce are prin curte....
Eu unul cred ca un motor bun este cel cu consum mic, putere cat mai mare si un cuplu cat mai bun...
Y20DTH este un motor destul de puternic (pt generatia lui si nu numai) cu un cuplu zic eu destul de bun. A fost proiectat - se zice ca in colaborare cu BMW - special pt o masina Opel (Astra, Zafira, Vectra) "de familie", deci pt o masina destul de "mare" (volum si greutate). Este un motor pe care te poti baza in orice depasire (indiferent ca drumul este drept sau in panta). Distributia pe lant este f bine gandita si f fiabila.
Z13DT este un motor destul de mic (1248 cm3), cu 70-90cp si un cuplu destul de bun. A fost si un motor premiat cu ceva ani in urma. Este un motor ideal (dupa parerea mea) pt o masina "de oras" si nu pt una "de familie". Are si el distributia pe lant insa nu a fost asa de bine gandita ca la Y20DTH (este doar un singur lant ceva mai lung etc, etc), nefiind asa de fiabila (motiv pt care se recomanda ca pe la 150.000 km sa o schimbi)....
Eu unul cred ca un motor bun este cel cu consum mic, putere cat mai mare si un cuplu cat mai bun...
Y20DTH este un motor destul de puternic (pt generatia lui si nu numai) cu un cuplu zic eu destul de bun. A fost proiectat - se zice ca in colaborare cu BMW - special pt o masina Opel (Astra, Zafira, Vectra) "de familie", deci pt o masina destul de "mare" (volum si greutate). Este un motor pe care te poti baza in orice depasire (indiferent ca drumul este drept sau in panta). Distributia pe lant este f bine gandita si f fiabila.
Z13DT este un motor destul de mic (1248 cm3), cu 70-90cp si un cuplu destul de bun. A fost si un motor premiat cu ceva ani in urma. Este un motor ideal (dupa parerea mea) pt o masina "de oras" si nu pt una "de familie". Are si el distributia pe lant insa nu a fost asa de bine gandita ca la Y20DTH (este doar un singur lant ceva mai lung etc, etc), nefiind asa de fiabila (motiv pt care se recomanda ca pe la 150.000 km sa o schimbi)....
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
mind_hunter , nu'ti recomand motorizarile diesel in general cu atit mai mult cu cit masina se presupune ca are peste 3ani si sigur peste 100.000Km la bord .
Statistic vorbind am vazut prea putine motoare diesel peste 100.000Km in stare buna de functionare , cu defecte mai mult sau mai putin costisitoare . La y20dth partea de egr , pompa vacum , supape vacum e criminala cind incepe sa'ti faca figuri . In general y17dt , y20dt au tot felul de probleme cu egr , turbina , senzorul de turbo , supapa turbo , bujiile incandescente , releul bujiilor incandescente , releul de incarcare acumulator la y17dt , debitmetrul care este si primul semn ca masina achizitionata nu a fost intretinuta corespunzator ... Nu mai vorbesc de calitatea slaba a motorinei de la noi care omoara injectoarele in special la CDTI .
Si benzinarele mai au probleme dar complexitatea lor este mai mica , repararea lor fiind mai putin costisitoare .
Daca iti faci calculele de intretinere/consum - diesel vs. otto ai sa vezi ca benzinarul per total iese mai bine chiar si in cazul S.H. Nu mai vorbim despre masini noi unde diferenta de bani data pentru diesel nu se mai amortiveaza in veci .
Nu vreau sa transform topicul omului in diesel vs. otto dar asta este parerea mea oarecum avizata .
Statistic vorbind am vazut prea putine motoare diesel peste 100.000Km in stare buna de functionare , cu defecte mai mult sau mai putin costisitoare . La y20dth partea de egr , pompa vacum , supape vacum e criminala cind incepe sa'ti faca figuri . In general y17dt , y20dt au tot felul de probleme cu egr , turbina , senzorul de turbo , supapa turbo , bujiile incandescente , releul bujiilor incandescente , releul de incarcare acumulator la y17dt , debitmetrul care este si primul semn ca masina achizitionata nu a fost intretinuta corespunzator ... Nu mai vorbesc de calitatea slaba a motorinei de la noi care omoara injectoarele in special la CDTI .
Si benzinarele mai au probleme dar complexitatea lor este mai mica , repararea lor fiind mai putin costisitoare .
Daca iti faci calculele de intretinere/consum - diesel vs. otto ai sa vezi ca benzinarul per total iese mai bine chiar si in cazul S.H. Nu mai vorbim despre masini noi unde diferenta de bani data pentru diesel nu se mai amortiveaza in veci .
Nu vreau sa transform topicul omului in diesel vs. otto dar asta este parerea mea oarecum avizata .
- mind_hunter
- OP
- 173 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Kadett 1982 13s
- Iasi
mind_hunter
- Mesaje scrise: 173
- Locatie: Iasi
- Masina: Kadett 1982 13s
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
- Libra
- ******
- 4,041 mesaje
- din 24 Mai 2005
- Astra 2002 Y17DTI
- Oradea
Libra
- Mesaje scrise: 4,041
- Locatie: Oradea
- Masina: Astra 2002 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salut.
De Y17DT n-am auzit decat chestii negative pe aici. Cei mai multi recomanda motoare cu cai multi, desi omul n-a spus foarte clar ce isi doreste.
Conteaza mult cat de bine a fost intretinuta masina, cum s-a mai spus, dar conteaza la fel de mult ce fel de masina vrea omul. De oras, de familie, hobby, etc...
In Iasi avem o comunitate puternica, cu multe masini si oameni care "pricep" destula mecanica.
Eu iti recomand sa mergi la cateva intalniri la Palatul Culturii si in mod sigur baietii te vor ajuta sa iei o hotarare.
De Y17DT n-am auzit decat chestii negative pe aici. Cei mai multi recomanda motoare cu cai multi, desi omul n-a spus foarte clar ce isi doreste.
Conteaza mult cat de bine a fost intretinuta masina, cum s-a mai spus, dar conteaza la fel de mult ce fel de masina vrea omul. De oras, de familie, hobby, etc...
In Iasi avem o comunitate puternica, cu multe masini si oameni care "pricep" destula mecanica.
Eu iti recomand sa mergi la cateva intalniri la Palatul Culturii si in mod sigur baietii te vor ajuta sa iei o hotarare.
- URAGAN
- ****
- 2,811 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Vectra 2001 Y20DTH
- Iasi
URAGAN
- Mesaje scrise: 2,811
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
Ca si colegul din Oradea(libra),iti recomand si te asteptam... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10252
- D.Mihai
- **
- 210 mesaje
- din 30 Nov 2005
- Astra 2000 Z18XE
- Bucuresti
D.Mihai
- Mesaje scrise: 210
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Nov 2005
- Mesaj Privat
Z18XE as spune si eu ca este unul dintre cele mai echilibrate motoare ( deh, il am pe masina si nu pot sa-l vorbesc de rau ca altfel se supara masinuta pe mine si ma baga in pom ).
Dar acuma vorbind serios, am masina are 7 ani si 130.000km iar motorul merge si trage impecabil; singurul inconvenient ar fi ca mananca destul de multa benzina in traficul din Bucuresti.
Dar acuma vorbind serios, am masina are 7 ani si 130.000km iar motorul merge si trage impecabil; singurul inconvenient ar fi ca mananca destul de multa benzina in traficul din Bucuresti.
lexrex
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Caras-Severin
- Masina: Astra 2000 y20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2008
- Mesaj Privat
da aveti dreptate in ceea ce priveste motorul diesel y20dti este cel amai prost motor in ceea ce priveste patea de electronica, la partea mecanica jos palaria este de invidiat are performante bune
Este foarte defectuos la senzori , egr(care costa nou 550 euro), compu din pompa de injectie(--pompa=2000 euro),ecu(=1500 euro) etc
Deci concluzie : mai bine un benzinar de 1,6
Este foarte defectuos la senzori , egr(care costa nou 550 euro), compu din pompa de injectie(--pompa=2000 euro),ecu(=1500 euro) etc
Deci concluzie : mai bine un benzinar de 1,6
- deleted-5946
- ****
- 1,737 mesaje
- din 13 Mai 2007
deleted-5946
- Mesaje scrise: 1,737
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2007
- Mesaj Privat