- kokaine'car
- OP
- 30 mesaje
- din 14 Feb 2008
- Kadett 1985
- Constanta
kokaine'car
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Constanta
- Masina: Kadett 1985
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2008
- Mesaj Privat
sal fratilor.......am probleme cu masina ( kadett an '85 motor 1,3 benzina 2 usi) ....azi s'a intamplat....sa oprit la casa de cultura........am parcato pe unde am putut....am ridicat capota......si curgea apa .....si mi s'a rupt si cureaua de la pompa de apa.......aveti idee pe unde gasesc....pompa de apa si curea .......sau daca se potriveste de cielo...ms mult..
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
ai grija prietene, ca e posibil sa fie mai mare problema pe acolo.... cureaua aceea de la pompa de apa este defapt cureaua de distributie, si daca ti s-a rupt in mers posibil sa se strice si alte minunatii pe acolo (supape, ax cu came...) curea si pompa de apa gasesti teroretic la orice magazin de piese, daca nu au pe stoc iti aduc ei de pe o zi pe alta. daca nu te pricepi iti recomand sa te duci la un mecanic cu ea sa nu faci vre-o minune...
dodo_f2k
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Galati
- Masina: Kadett 1988 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jan 2006
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Nu inteleg de unde era apa,daca ti s-a rupt cureaua...La 1.3 ar trebui sa mearga de Cielo,dar are un pinten de care s-ar putea sa te incurci.Poti sa-l tai,la o adica-dar poti sa-ti cumperi pompa de Opel,si ai terminat cu improvizatiile.
PS-Sa-ti dau un pont.Pune-i curea mai lata,eu am pus de Rover 2000 SI,ceva in genul asta,are tot 104 dinti,dar in loc de 17.5mm are 20,si iti incape exact pe axa cu came,pompa si vibrochen.Pretul e acelasi,dar nu mai are moarte.Sunt mai multe modele de dinti la curele-vezi ce ai avut pe masina (profil rotund sau patrat) si in functie de asta iti iei pompa si cureaua.
PS-Sa-ti dau un pont.Pune-i curea mai lata,eu am pus de Rover 2000 SI,ceva in genul asta,are tot 104 dinti,dar in loc de 17.5mm are 20,si iti incape exact pe axa cu came,pompa si vibrochen.Pretul e acelasi,dar nu mai are moarte.Sunt mai multe modele de dinti la curele-vezi ce ai avut pe masina (profil rotund sau patrat) si in functie de asta iti iei pompa si cureaua.
gsi_master- Suspendat
- 377 mesaje
- din 24 Jun 2005
- Omega 2001 z22xe
- Iasi
gsi_master- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega 2001 z22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2005
- Mesaj Privat
- Suller Istvan
- **
- 434 mesaje
- din 17 Apr 2007
- Kadett 1986 1,3
- turda
Suller Istvan
- Mesaje scrise: 434
- Locatie: turda
- Masina: Kadett 1986 1,3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2007
- Mesaj Privat
- patratelyo
- *
- 36 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Kadett 1987
- Vrancea
patratelyo
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Vrancea
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
@gsi_master-fieru`i al dracu,stii vorba aia...eu i-am pus lata pt ca schimbasem la 1.3 S de doua ori cureaua intr-o vara-era evident ceva in neregula.La mine a fost roata dintata de pe vibrochen tocita pe 3/4 din suprafata ei,dintii trapezoidali se ascutisera si impingeau cureaua in tabla de pe marginea pompei de apa.Am schimbat si rotita,si am pus si curea mai lata,sa fiu sigur ca nu mai am probleme vreo 25-30 de ani...Si axa cu came se rupe cand "sare"cureaua,fiind slaba,sau se blocheaza vreun tachet..