maura
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Cine face ca mine, ca mine sa pateasca!
Faceti un efort si luati-va masina noua...
Mi-am luat si eu, ca tot romanul sarac, o Corsa din 2005, diesel cu 71000Km, din Germania...
Dupa cateva zile au inceput problemele...
La doua zile n-a mai mers radio-cdul... am desfacut bordul... se pare ca era un scurt pe undeva, sau cam asa ceva... oricum a trebuit sa ia tensiune dintr-un alt fir pentru ca cel dedicat nu mergea(nu stiu daca am retinut foarte bine care era problema)...
A mai trecut o zi sau doua si am vazut ca presul din dreapta, fata era ud... eee.... am zis o fi de la spalatorie... astepatam sa se usuce, dar de unde...
Am inceput sa o desfacem pe sub bord... aerul conditionat curgea inauntru... am pus-o pe rampa si s-a rezolvat partial... furtunul era infundat...nu mai curge asa tare, dar tot curge inauntru... nu se mai vede pe unde curge pentru ca este usor umed doar cauciucul cu burete care tapiteaza caroseria, desi am lasat sa se usuce cam 3 saptamani, si apoi am mai dat drumul la aer cate putin.
Dupa 1000Km, m-a lasat fulia de la alternator... am schimbat fulia... uleiul, distributia, filtrele toate...
Am curatat debitmetrul pentru ca nu mai tragea... dupa curatare, mergea binisor... dar dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord...
Dimineata plec de acasa si dupa circa 2 Km se aprinde si nu se mai stinge... deja sunt in pragul disperarii...
Azi am comandat un tester pentru opel, avand in vedere ca am 2 mecanici in familie si se ocupa de ea...
Acum o simt ca nu mai trage, ma rog de ea cand accelerez... ma gandesc ca totusi o fi debitmetrul defect... am citit toate topicurile pe aici... o sa vad... dar bagati la cap... LUATI-VA MASINA NOUA!
Imi este groaza de ceea ce o sa aflu dupa ce punem testerul pe ea...
Faceti un efort si luati-va masina noua...
Mi-am luat si eu, ca tot romanul sarac, o Corsa din 2005, diesel cu 71000Km, din Germania...
Dupa cateva zile au inceput problemele...
La doua zile n-a mai mers radio-cdul... am desfacut bordul... se pare ca era un scurt pe undeva, sau cam asa ceva... oricum a trebuit sa ia tensiune dintr-un alt fir pentru ca cel dedicat nu mergea(nu stiu daca am retinut foarte bine care era problema)...
A mai trecut o zi sau doua si am vazut ca presul din dreapta, fata era ud... eee.... am zis o fi de la spalatorie... astepatam sa se usuce, dar de unde...
Am inceput sa o desfacem pe sub bord... aerul conditionat curgea inauntru... am pus-o pe rampa si s-a rezolvat partial... furtunul era infundat...nu mai curge asa tare, dar tot curge inauntru... nu se mai vede pe unde curge pentru ca este usor umed doar cauciucul cu burete care tapiteaza caroseria, desi am lasat sa se usuce cam 3 saptamani, si apoi am mai dat drumul la aer cate putin.
Dupa 1000Km, m-a lasat fulia de la alternator... am schimbat fulia... uleiul, distributia, filtrele toate...
Am curatat debitmetrul pentru ca nu mai tragea... dupa curatare, mergea binisor... dar dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord...
Dimineata plec de acasa si dupa circa 2 Km se aprinde si nu se mai stinge... deja sunt in pragul disperarii...
Azi am comandat un tester pentru opel, avand in vedere ca am 2 mecanici in familie si se ocupa de ea...
Acum o simt ca nu mai trage, ma rog de ea cand accelerez... ma gandesc ca totusi o fi debitmetrul defect... am citit toate topicurile pe aici... o sa vad... dar bagati la cap... LUATI-VA MASINA NOUA!
Imi este groaza de ceea ce o sa aflu dupa ce punem testerul pe ea...
- negociator
- **
- 300 mesaje
- din 09 Sep 2008
- Corsa 2006 Z12 XEP
- Bucuresti
negociator
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z12 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu ai precizat cat ai platit pe masina adusa din Germania. Poate ca totusi, per ansamblu, iesi mai ieftin cu o masina second hand din Germania, plus reparatiile necesare in Romania, decat cu o masina Opel Corsa noua cumparata din Romania. Eu am citit ca Opel Corsa sunt printre cele mai fiabile masini din lume. Dar probabil ca tu ai avut ghinion...
- Cristian_Seven
- **
- 76 mesaje
- din 12 Feb 2007
- Astra 2010
- Bucuresti
Cristian_Seven
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2007
- Mesaj Privat
Masina noua?! NEVER!
Poti sa pierzi jumatate din banii dati initial dupa numai doi ani. In plus de asta, daca sunt defecte de fabricatie in general apar in primii 10-15k km. Te mai storc si aia la "reviziile" obligatorii. Si dupa aia o ia un smecher cu rodajul facut si la juma' de pret.
Deci tu ai avut ghinion.
Dar cand cumperi o masina second, prima data faci distributia. Regula. Daca faceai asta nu-ti mai cadea fulia.
Poti sa pierzi jumatate din banii dati initial dupa numai doi ani. In plus de asta, daca sunt defecte de fabricatie in general apar in primii 10-15k km. Te mai storc si aia la "reviziile" obligatorii. Si dupa aia o ia un smecher cu rodajul facut si la juma' de pret.
Deci tu ai avut ghinion.
Dar cand cumperi o masina second, prima data faci distributia. Regula. Daca faceai asta nu-ti mai cadea fulia.
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
- lbadaca
- **
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
Din punct de vedere automobilistic nimic nu se compara cu senzatia pe care o ai cand te urci intr-o masina noua, nefrecata de nimeni si care miroase a nou. Intotdeauna am preferat lucrurile noi, chiar daca am dat mai mult decat dublu pe ele fata de cele SH, dar a meritat si satisfactiile sunt altele.
dobrinro
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Ghinion mai mare nici ca se poate!
Eu am luat o Corsa 1.3 CDTi din 2006 la 68.000 km tot adusa din Germania, acum 3 luni.
Dar innainte de toate am testat-o la Autovit - Vitan Barzesti. A iesit cu 94 de puncte ditr-o 100.
Poate ca am dat cam mult (6500 Euro) dar am toate actele originale si cartea de service.
I-am schimbat consumabilele si gumele.
Am facut cu ea deja 14.000 fara probleme. Poate am avut noroc.
Am oscilat mult sa iau masina noua sau SH.
Dar dupa doua luni de studiat ofertele pentru o masina similara, am constatat ca pretul real pentru una noua este oricum peste 13.000 Euro.
Adica DUBLU. Cel putin. Si probleme poti sa ai si cu una noua. Mai ales cu cele aduse de dilerii nostri.
Sper sa fi facut o alegere buna.
Si daca poti, mergi la intalnirile cu "Corsarii". Sunt baieti de nota 10 si sigur te pot macar sfatui cum sa o pui "pe roate".
P.S. Nu vreau sa fiu rautacios, dar cu doua "moase" in familie s-ar putea sa ramana "copilul" cu buricul netaiat.
Eu am luat o Corsa 1.3 CDTi din 2006 la 68.000 km tot adusa din Germania, acum 3 luni.
Dar innainte de toate am testat-o la Autovit - Vitan Barzesti. A iesit cu 94 de puncte ditr-o 100.
Poate ca am dat cam mult (6500 Euro) dar am toate actele originale si cartea de service.
I-am schimbat consumabilele si gumele.
Am facut cu ea deja 14.000 fara probleme. Poate am avut noroc.
Am oscilat mult sa iau masina noua sau SH.
Dar dupa doua luni de studiat ofertele pentru o masina similara, am constatat ca pretul real pentru una noua este oricum peste 13.000 Euro.
Adica DUBLU. Cel putin. Si probleme poti sa ai si cu una noua. Mai ales cu cele aduse de dilerii nostri.
Sper sa fi facut o alegere buna.
Si daca poti, mergi la intalnirile cu "Corsarii". Sunt baieti de nota 10 si sigur te pot macar sfatui cum sa o pui "pe roate".
P.S. Nu vreau sa fiu rautacios, dar cu doua "moase" in familie s-ar putea sa ramana "copilul" cu buricul netaiat.
- ZouZou
- ***
- 715 mesaje
- din 28 Sep 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
ZouZou
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2007
- Mesaj Privat
daca stam sa numaram cati au avut "belele nesfarsite" cu masinile lor si cati merg cu ele fara sa aibe probleme de genul cred ca mai gasim vreo doi ca tine si multi care is multumiti. acu nu vreau sa fiu rautacios dar pt mine asta suna mai mult a reclama " nu luati sh, luati noua". dobrinro are foarte mare dreptate in ce spune acolo, dar printre norocosi ma numar si eu, si kalu si mai is o gramada. dar sa speram ca o sa rezolvi problemele si apoi o sa fii multumit de masina. sa auzim numai de bine
- Byke
- Moderator
- 3,358 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Cluj
Byke
- Mesaje scrise: 3,358
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
Imi pare rau de problemele ce ti-au aparut de la achizitionarea masinii.
Dar vreau sa-mi expun si punctul meu de vedere in ceea ce priveste chestiunea in cauza.
1. In momentul in care alegi o masina second, mergi la risc maxim, trebuie sa te astepti la surprize - si nu neaparat lasate pe post de boabe din partea fostului proprietar
2. Merg pe ideea: "Eu te-am facut, eu te omor". Masina noua este sfanta. Daca apar probleme, apar in garantie, ghinion totusi, ca mecanicii romani buni sunt plecati cu treburi in afara tarii de multi ani.
Dar sa te urci si sa conduci zi de zi masina ce a fost si este doar a ta, este un sentiment de neegalat.
Tin pumnii sa rezolvi problemele cat mai repede si sa te tina multa vreme!
Dar vreau sa-mi expun si punctul meu de vedere in ceea ce priveste chestiunea in cauza.
1. In momentul in care alegi o masina second, mergi la risc maxim, trebuie sa te astepti la surprize - si nu neaparat lasate pe post de boabe din partea fostului proprietar
2. Merg pe ideea: "Eu te-am facut, eu te omor". Masina noua este sfanta. Daca apar probleme, apar in garantie, ghinion totusi, ca mecanicii romani buni sunt plecati cu treburi in afara tarii de multi ani.
Dar sa te urci si sa conduci zi de zi masina ce a fost si este doar a ta, este un sentiment de neegalat.
Tin pumnii sa rezolvi problemele cat mai repede si sa te tina multa vreme!
Vladd
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2002 y 17 dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2008
- Mesaj Privat
@ZouZou ai intradevar dreptate, dar si eu am luat tot un corsa second hand si am avut (si inca am) multe probleme, luand in calcul ca eu mi`am luat masina ptr naveta (am un corsa din 2002 y17dt) iar la ora actuala am aproximativ 192.000 si probleme par ca nu se mai termina, motorul merge bine, masina trage la fel de bine ca atunci cand am cumparat-o dar... totusi am avut probleme: cu pompa de injectie(mai exact computerul la pompa de injectie) cu martorul de la airbag, puntea spate(cred) baga ulei in vasul de racire si la ora actuala simt socuri puternice in volan si multe altele. Probleme pot fii si din cauza ca am fost la multe service-uri de cartier si fel de fel de mecanici ce lucra de prisos nu as fii ajuns in situatia asta. oricum motorul masinii este fiabil si am inceredere ca merge pana la 300.000 - 350.000 de km. dar... eu tot zic ca o masina noua este o masina noua....
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
maura
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
negociator a scris:Nu ai precizat cat ai platit pe masina adusa din Germania. Poate ca totusi, per ansamblu, iesi mai ieftin cu o masina second hand din Germania, plus reparatiile necesare in Romania, decat cu o masina Opel Corsa noua cumparata din Romania. Eu am citit ca Opel Corsa sunt printre cele mai fiabile masini din lume. Dar probabil ca tu ai avut ghinion...
6300 euro
maura
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
ZouZou a scris:daca stam sa numaram cati au avut "belele nesfarsite" cu masinile lor si cati merg cu ele fara sa aibe probleme de genul cred ca mai gasim vreo doi ca tine si multi care is multumiti. acu nu vreau sa fiu rautacios dar pt mine asta suna mai mult a reclama " nu luati sh, luati noua". dobrinro are foarte mare dreptate in ce spune acolo, dar printre norocosi ma numar si eu, si kalu si mai is o gramada. dar sa speram ca o sa rezolvi problemele si apoi o sa fii multumit de masina. sa auzim numai de bine
Este posibil ca eu sa fi avut ghinion... asta e... si cred ca ai dreptate... dar nu prea am cui sa ma plang... nu am nici o legatura cu vreun dealer de masini noi, stai linistit...
Mi-am facut cont aici, poate unii din voi v-ati lovit de unele din probleme si ma sfatuiti ce sa fac...
- SorinXP
- ***
- 590 mesaje
- din 27 Aug 2007
- Astra 2006 z19dt
- Bucuresti
SorinXP
- Mesaje scrise: 590
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2007
- Mesaj Privat
Pentru problema cu radioul schimba electricianul, cum de nu a gasit problema? a fost mai usor sa traga alt fir?
Problema AC ului ai rezolvat=o, nu? Mizerie si tuburi de scurgere = apa pe mocheta.
Faptul ca s-a stricat fulia altenatorului te anunta ca masina are mai multi km decat scrie pe bord, ori a mers mult in oras (mai mult timp la ralanti=mai mare uzura la fulie).Verifica daca ai deflectorul de apa de la roata dreapta fata (in afara de aparatoarea de sub aripa dreapta mai este un deflector de apa care pleaca pe langa bascula in sus catre lonjeron si are rolul de a nu permite apei imprastiate de roata sa ajunga la alternator, fulii, curea accesorii. )
Referitor la debitmetru, sincer cred ca e ok, simptomele par a fi de egr
"dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord"
Problema AC ului ai rezolvat=o, nu? Mizerie si tuburi de scurgere = apa pe mocheta.
Faptul ca s-a stricat fulia altenatorului te anunta ca masina are mai multi km decat scrie pe bord, ori a mers mult in oras (mai mult timp la ralanti=mai mare uzura la fulie).Verifica daca ai deflectorul de apa de la roata dreapta fata (in afara de aparatoarea de sub aripa dreapta mai este un deflector de apa care pleaca pe langa bascula in sus catre lonjeron si are rolul de a nu permite apei imprastiate de roata sa ajunga la alternator, fulii, curea accesorii. )
Referitor la debitmetru, sincer cred ca e ok, simptomele par a fi de egr
"dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord"
maura
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
smsorinxp a scris:Pentru problema cu radioul schimba electricianul, cum de nu a gasit problema? a fost mai usor sa traga alt fir?
Problema AC ului ai rezolvat=o, nu? Mizerie si tuburi de scurgere = apa pe mocheta.
Faptul ca s-a stricat fulia altenatorului te anunta ca masina are mai multi km decat scrie pe bord, ori a mers mult in oras (mai mult timp la ralanti=mai mare uzura la fulie).Verifica daca ai deflectorul de apa de la roata dreapta fata (in afara de aparatoarea de sub aripa dreapta mai este un deflector de apa care pleaca pe langa bascula in sus catre lonjeron si are rolul de a nu permite apei imprastiate de roata sa ajunga la alternator, fulii, curea accesorii. )
Referitor la debitmetru, sincer cred ca e ok, simptomele par a fi de egr
"dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord"
Problema AC ului ai rezolvat=o, nu? Mizerie si tuburi de scurgere = apa pe mocheta.
Faptul ca s-a stricat fulia altenatorului te anunta ca masina are mai multi km decat scrie pe bord, ori a mers mult in oras (mai mult timp la ralanti=mai mare uzura la fulie).Verifica daca ai deflectorul de apa de la roata dreapta fata (in afara de aparatoarea de sub aripa dreapta mai este un deflector de apa care pleaca pe langa bascula in sus catre lonjeron si are rolul de a nu permite apei imprastiate de roata sa ajunga la alternator, fulii, curea accesorii. )
Referitor la debitmetru, sincer cred ca e ok, simptomele par a fi de egr
"dupa cativa zeci de Km, cand zic eu ca a mers bine, acum se aprinde martorul cu masina si cheie de pe bord"
Multumesc pentru sfaturi... am pus testerul pe ea si eroarea pe care o da este de bujie arsa... intr-adevar este o bujie arsa pe care incerc sa o schimb cat pot de repede...
O sa verific deflectorul de apa... cat priveste nr. de KM, cel care mi-a adus masina este de mare incredere, deci el nu cred sa fi umblat la kilometraj, dar nu pot sa stiu daca nu exista si pe acolo "samsari", excroci sunt peste tot...
A ramas problema cu aerul conditionat... in mare problema s-a rezolvat, in ideea ca nu mai curge toata apa inauntru, dar tot se umezeste pe sub cauciucul cu burete care captuseste podeaua. Daca inainte vedeam pe unde curge, acum nu se mai vede nimic, in schimb apare o usoara umezeala dupa ce aerul functioneaza aprox.15 minute.
Testerul nu da nici o eroare referitor la AC si de fapt nici nu stiu daca ar trebui sa dea.
Dupa ce schimb bujia o sa vad daca mai sunt si alte probleme, dar testerul atat spune.
- mihail.dragoi
- **
- 267 mesaje
- din 28 Mar 2007
- Astra 2010 2.0
- Bucuresti
mihail.dragoi
- Mesaje scrise: 267
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 2.0
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2007
- Mesaj Privat
sal
faza cu faptul ca nu mai trage am avut-o io de curand.. la masina noua la un an de la cumparare si 18.000 km.
se pare ca s-a fisurat furtunul e vacuum - nus ce e da e la alimentarea cu motorina si cand computerul l-a simtit fisurat a modificat alimentarea cu motorina si "nu mai trage" si intradevar in bord sta aprins martorul masina cu cheie.
mie mi-au rezolvat-o pe garantie - in juma de ora - mai naspa a fost ca am asteptat furtunul ala sa vina pe stoc o luna.
faza cu faptul ca nu mai trage am avut-o io de curand.. la masina noua la un an de la cumparare si 18.000 km.
se pare ca s-a fisurat furtunul e vacuum - nus ce e da e la alimentarea cu motorina si cand computerul l-a simtit fisurat a modificat alimentarea cu motorina si "nu mai trage" si intradevar in bord sta aprins martorul masina cu cheie.
mie mi-au rezolvat-o pe garantie - in juma de ora - mai naspa a fost ca am asteptat furtunul ala sa vina pe stoc o luna.
- add
- **
- 133 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Corsa 2007 z12xe
- Bucuresti
add
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- iuliusdobre
- **
- 67 mesaje
- din 28 Nov 2006
- Vectra 1997 X 20DTL
- Spania
iuliusdobre
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Spania
- Masina: Vectra 1997 X 20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2006
- Mesaj Privat
off tipic: 80%?!?! ar fi bine (pt cei cu masini noi) sa fie asa!
eu mi-am cumparat masina de 3 ani la fix jumatate din pret (6.000)direct de la Opel.
on topic: problema cu aerul am avut-o si eu. s-a rezolvat in 5 min. a ridicat-o pe elevator si mi-a desfundat furtunul ala de scurgere. avea o scoica.
eu mi-am cumparat masina de 3 ani la fix jumatate din pret (6.000)direct de la Opel.
on topic: problema cu aerul am avut-o si eu. s-a rezolvat in 5 min. a ridicat-o pe elevator si mi-a desfundat furtunul ala de scurgere. avea o scoica.
maura
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
iuliusdobre a scris:off tipic: 80%?!?! ar fi bine (pt cei cu masini noi) sa fie asa!
eu mi-am cumparat masina de 3 ani la fix jumatate din pret (6.000)direct de la Opel.
on topic: problema cu aerul am avut-o si eu. s-a rezolvat in 5 min. a ridicat-o pe elevator si mi-a desfundat furtunul ala de scurgere. avea o scoica.
eu mi-am cumparat masina de 3 ani la fix jumatate din pret (6.000)direct de la Opel.
on topic: problema cu aerul am avut-o si eu. s-a rezolvat in 5 min. a ridicat-o pe elevator si mi-a desfundat furtunul ala de scurgere. avea o scoica.
asta am facut... am pus-o pe rampa si am desfundat furtunul... acuma nu stiu cat de bine a fost desfundat pentru ca acum, intr-adevar se face balta sub masina, dar mai curge ceva si inauntru
Dante78
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa Z10XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salutare dragi corsari.
Nu demult am achizitionat un Opel Corsa adus din Germania de cineva din Odorheiul Secuiesc. Masina arata foarte bine,
atat pe dedesupt cat si in interior sau in compartiment motor (foto 12). Pana astazi am fost foarte incantat de ea, doar ca a vazut-o un amic de-al meu, mare samsar de masini care a inceput sa-mi arate niste chestii pe la masina, ce m-au pus pe ganduri.
Dupa ce cititi si vizionati pozele atasate, va rog sa va dati cu parerea, daca am luat o mare teapa sau nu.
1. Sub capota, in partea dreapta cum te uiti la compartiment motor (vezi foto 1) apare o sudura clara si frumoasa. In partea stanga cum te uiti la compartiment motor, apare sudura (altfel facuta) dar acoperita de un chit (vezi foto 2)
2. Linia, aripa stanga masinii (dreapta cum te uiti din fata) si portiera nu sunt continue. Aripa e mai sus iar portiera e un pic lasata. (vezi foto 3)
3. Codurile si inscriptiile geamurilor din spate (laterale) difera de pe dreapta pe stanga. (vezi foto 4 si 5)
4. chitul de ABS lipseste, desi am tevile in compartimentul motor cat si rotile dotate cu asa ceva. Totusi nu intra ABS. Tevile (foto 11) sunt puse cam cu furca
5. Cel mai important, si care imi da frisoane, este faptul ca desi motorul arata foarte bine, toate etichetele interioare de pe conducte au trecut la production date: anul 2002. (vezi foto 6, 7, 8, 9 si 10)
Va rog sa votati acum, daca am luat o mare teapa, cumparand o caroserie de 2006 cu un motor de 2002.
Opel Corsa C, an caroserie 2006, pret 4000 de coco. proprietari: 1. cel din germania, al doilea un autohaus ce a vandut catre o firma ungureasca (NS Mobile), care la randul ei a vandut catre tipul de la care am cumparat-o eu.
53000 km
Multumesc
Ultima modificare făcută de Dante78 la Vin 07 Aug, 2009 10:30 pm, modificat de 2 ori în total
Nu demult am achizitionat un Opel Corsa adus din Germania de cineva din Odorheiul Secuiesc. Masina arata foarte bine,
atat pe dedesupt cat si in interior sau in compartiment motor (foto 12). Pana astazi am fost foarte incantat de ea, doar ca a vazut-o un amic de-al meu, mare samsar de masini care a inceput sa-mi arate niste chestii pe la masina, ce m-au pus pe ganduri.
Dupa ce cititi si vizionati pozele atasate, va rog sa va dati cu parerea, daca am luat o mare teapa sau nu.
1. Sub capota, in partea dreapta cum te uiti la compartiment motor (vezi foto 1) apare o sudura clara si frumoasa. In partea stanga cum te uiti la compartiment motor, apare sudura (altfel facuta) dar acoperita de un chit (vezi foto 2)
2. Linia, aripa stanga masinii (dreapta cum te uiti din fata) si portiera nu sunt continue. Aripa e mai sus iar portiera e un pic lasata. (vezi foto 3)
3. Codurile si inscriptiile geamurilor din spate (laterale) difera de pe dreapta pe stanga. (vezi foto 4 si 5)
4. chitul de ABS lipseste, desi am tevile in compartimentul motor cat si rotile dotate cu asa ceva. Totusi nu intra ABS. Tevile (foto 11) sunt puse cam cu furca
5. Cel mai important, si care imi da frisoane, este faptul ca desi motorul arata foarte bine, toate etichetele interioare de pe conducte au trecut la production date: anul 2002. (vezi foto 6, 7, 8, 9 si 10)
Va rog sa votati acum, daca am luat o mare teapa, cumparand o caroserie de 2006 cu un motor de 2002.
Opel Corsa C, an caroserie 2006, pret 4000 de coco. proprietari: 1. cel din germania, al doilea un autohaus ce a vandut catre o firma ungureasca (NS Mobile), care la randul ei a vandut catre tipul de la care am cumparat-o eu.
53000 km
Multumesc
Ultima modificare făcută de Dante78 la Vin 07 Aug, 2009 10:30 pm, modificat de 2 ori în total
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat