- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- lucian_v
- **
- 123 mesaje
- din 27 Oct 2006
- Astra 2003 Z17DTL
- Bucuresti
lucian_v
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
- claudiuflorin
- OP
- 204 mesaje
- din 11 Nov 2006
- Agila 2001 Z12XE
- Bucuresti
claudiuflorin
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2006
- Mesaj Privat
- lucian_v
- **
- 123 mesaje
- din 27 Oct 2006
- Astra 2003 Z17DTL
- Bucuresti
lucian_v
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2006
- Mesaj Privat
Salut...nu ai citit cu atentie -
cauta dandon pe gogu si vezi ca gasesti pagina lor - nu am fost la ei am vazut doar in topicul ala
https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare
https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare
Succes si sa nu uiti sa postezi ce ai facut daca te duci sa le cureti. Mai sunt si altii interesati de problema si ar fi bine sa devina util acest topic
cauta dandon pe gogu si vezi ca gasesti pagina lor - nu am fost la ei am vazut doar in topicul ala
https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare
https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare
Succes si sa nu uiti sa postezi ce ai facut daca te duci sa le cureti. Mai sunt si altii interesati de problema si ar fi bine sa devina util acest topic
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua. Datorita problemei expusa mai jos (cu ajutorul umanitar) o sa fac un drum la Bucuresti cu masina si ma gandeam daca tot fac plinul sa pun in rezervor un aditiv de benzina (care scrie pe el ca ar curata injectoarele). Se merita? Ar ajuta cu ceva? Ar dauna cu ceva? Injectoarele se pot curata in regim propriu? Sau e mai sigur la service (am inteles ca sunt 2 metode: chimic si cu ultrasunete)? Multumesc. Astept raspuns urgent daca se poate pana in ora 15:30 can voi pleca la drum.
- thrill
- ***
- 860 mesaje
- din 29 Jul 2008
- Vectra 2003 z18xe
- Constanta
thrill
- Mesaje scrise: 860
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jul 2008
- Mesaj Privat
aditivii nu sunt recomandati de producator.. eu unu am pus unu sa curete injectoarele si nu stiu daca este efectul placebo dar mie mi se pare ca a facut treaba. eventual fa un full cu efix sau carerra (sunt aditivate). indicat e sa le cureti prin metodele amintite de mai sus. acum nu stiu daca strica sa bagi si un aditivant in benzina, ideea e ca ,creste cifra octanica a combustibilului din cate stiu eu.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- therealovy77
- **
- 245 mesaje
- din 31 Mar 2007
- Zafira 2001 Z18XE
- Braila
therealovy77
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Braila
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2007
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Corect. Asta nu inseamna ca injectoarele au ceva neaparat. Drumul lung cu turatii ceva mai mari, cu viteze ceva mai mari, adica croaziera mai in forta cumulat cu durate mai lungi de mers, toate se traduc in ridicarea temperaturii la catalizator si sonde lambda. Ori acest lucru poate fi si benefic pentru o curatare de anumite depozite de suprafata nearse. Masina care face porniri dese si drumuri scurte cumulat cu temperatura mediului nu are cum sa tina parametrii setati prea mult timp si totdeauna vor fi probleme. De aceea un drum lung in forta este benefic.
snp_sfy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 zioxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
snp_sfy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 zioxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
snp_sfy
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Arges
- Masina: Agila 2001 zioxe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2009
- Mesaj Privat
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
hcampian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Am dezgropat topicul cu injectoarele. Am tot scris eu pe aici si am intrebat, am o problema de care nu reusesc sa scap. Imi dadea 0300, 0301 si 0303 la viteza si sarcina mare, adica misfire pe cilindrii 1 si 3. Am luat toate pe rand, incepand de la schimbatul bujiilor, masurat compresia care e ok, schimbat EGR (am scapat de o eroare 1405 de EGR), solutie de curatat injectoare si in final am fost la un Bosch Service sa imi curete ei injectoarele. Urma sa cumpar o bobina de inductie, daca nu se rezolva cu curatarea.
Aici in schimb s-a intamplat altceva. Dupa curatare, masina pornea mai greu, tragea mai prost si, la un drum lung ieri si azi, mi-a dat din nou eroare in accelerare, dar la viteza mult mai mica decat inainte, pe la 70 la ora pe un deal in vit. a 5-a, deci la sarcina destul de mare pe motor. Am incercat o viteza maxima si mi-a dat din nou eroarea pana in 120, mai repede decat pana acum, cand eroarea aparea pe la 130. Cand apare, se aprinde inidicatorul de poluare (motorul) si masina merge in 3 sau chiar 2 cilindrii, isi revine dupa oprire/pornire motor, ultimele dati am oprit/pornit chiar din mers. M-am cam intristat la inceput, dar odata ajuns acasa am citit codurile de eroare stocate si... surpriza. 0300, 0303 si 0304! Adica defectul s-a mutat de la 1 si 3 la 3 si 4 dupa curatatul injectoarelor, ceea ce ma face sa trag singura concluzie posibila, ca la curatare au fost scoase si cand s-au montat inapoi, cele cu probleme s-au pus pe 3 si 4 - adica pana la urma problema e de la injectoare, nu de la bobina de inductie, care nu e tocmai ieftina si eram gata sa o comand luni,
A mai avut cineva probleme de genul asta cu injectoarele? Ma gandesc ca, fiind proaspat curatate, problema ar putea sa fie pe partea electrica. Oare se explica faptul ca merge ceva mai slab masina (sa zicem cu 10% mai slab) datorita faptului ca, daca inainte aveam probleme pe cilindrii 1 si 3, neconsecutivi, acum am pe 3 si 4, adica are 2 aprinderi succesive nereusite? Eu as cam schimba injectoarele cu probleme, ca am vazut cu surprindere ca sunt foarte ieftine, 2 injectoare sunt mai ieftine decat o bobina de inductie... Oricum, o sa revin cu ceva concluzii zilele astea, banuiam totusi ca e ceva de alimentare nu de scanteie, ca masina stand pe loc se tureaza la rosu si inapoi fara nici o ezitare, la fel si daca merg pe plat, apare doar in sarcina mare. Se scot greu injectoarele afara? Ca as inversa intre ele maine injectoarele 2 si 3, sa vad daca se muta problema pe 2 si 4. Are cineva o schema de demontare de prin TIS?
Aici in schimb s-a intamplat altceva. Dupa curatare, masina pornea mai greu, tragea mai prost si, la un drum lung ieri si azi, mi-a dat din nou eroare in accelerare, dar la viteza mult mai mica decat inainte, pe la 70 la ora pe un deal in vit. a 5-a, deci la sarcina destul de mare pe motor. Am incercat o viteza maxima si mi-a dat din nou eroarea pana in 120, mai repede decat pana acum, cand eroarea aparea pe la 130. Cand apare, se aprinde inidicatorul de poluare (motorul) si masina merge in 3 sau chiar 2 cilindrii, isi revine dupa oprire/pornire motor, ultimele dati am oprit/pornit chiar din mers. M-am cam intristat la inceput, dar odata ajuns acasa am citit codurile de eroare stocate si... surpriza. 0300, 0303 si 0304! Adica defectul s-a mutat de la 1 si 3 la 3 si 4 dupa curatatul injectoarelor, ceea ce ma face sa trag singura concluzie posibila, ca la curatare au fost scoase si cand s-au montat inapoi, cele cu probleme s-au pus pe 3 si 4 - adica pana la urma problema e de la injectoare, nu de la bobina de inductie, care nu e tocmai ieftina si eram gata sa o comand luni,
A mai avut cineva probleme de genul asta cu injectoarele? Ma gandesc ca, fiind proaspat curatate, problema ar putea sa fie pe partea electrica. Oare se explica faptul ca merge ceva mai slab masina (sa zicem cu 10% mai slab) datorita faptului ca, daca inainte aveam probleme pe cilindrii 1 si 3, neconsecutivi, acum am pe 3 si 4, adica are 2 aprinderi succesive nereusite? Eu as cam schimba injectoarele cu probleme, ca am vazut cu surprindere ca sunt foarte ieftine, 2 injectoare sunt mai ieftine decat o bobina de inductie... Oricum, o sa revin cu ceva concluzii zilele astea, banuiam totusi ca e ceva de alimentare nu de scanteie, ca masina stand pe loc se tureaza la rosu si inapoi fara nici o ezitare, la fel si daca merg pe plat, apare doar in sarcina mare. Se scot greu injectoarele afara? Ca as inversa intre ele maine injectoarele 2 si 3, sa vad daca se muta problema pe 2 si 4. Are cineva o schema de demontare de prin TIS?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu stiu ce au curatat ? De obicei se curata cele ce CDTI, restul DTI se repara si la benzinare de obicei inlocuire.
Cauta la publicitate user cocosai ca it da rampa intreaga si nu mai faci experiente, sigur e mai ieftin decat 'curatare'.
De inlocuit dureaza 30min cu tigara cu tot daca e unul mai experimentat sau tehnic in zona.
Cauta la publicitate user cocosai ca it da rampa intreaga si nu mai faci experiente, sigur e mai ieftin decat 'curatare'.
De inlocuit dureaza 30min cu tigara cu tot daca e unul mai experimentat sau tehnic in zona.
hcampian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
hcampian
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Dambovita
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Oct 2011
- Mesaj Privat
Revin cu concluzia problemei de mai sus (misfire pe 2 cilindrii doar in sarcina mare, peste 130 km/h, la accelerare pe loc urca si sta fara probleme in 6000 rpm). Am schimbat doua injectoare, de pe cilindrii care dadeau misfire, cu altele noi. Problema pare ca s-a rezolvat, masina accelereaza mult mai constant si mai repede peste 100 km/h, am reusit sa ating 145 si nu a mai dat nici o eroare, dar oricum se simte ca merge altfel. Inca nu am iesit pe autostrada sa pot sa tin un 140 mai mult timp sa vad, dar se pare ca asta a fost pana la urma.