Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Buna seara,
N-am mai deschis demult o discutie si tocmai de aceea scriu acum pt ca sunt ff interesat de o chestie. As dori sa fac o curatare de injectoare si nu stiu unde (in Bucuresti). A mai facut cineva asa ceva la agila? Am auzit de o firma in prelungirea Ghencea dar nici nu stiu unde este.
Skip ads

  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare
  • claudiuflorin

  • Mesaje scrise: 204
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Nov 2006

  • Mesaj Privat
lucian_v a scris:https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12636&highlight=curatare+injectoare



Salut Lucian, Merci pt link, am citit si eu da rnu stiu de unde sa-l iau pe "mecanik" nu am gasit unde s ama duc. daca stii detalii, te rog sunt si eu interesat. merci mult
  • lucian_v

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Salut...nu ai citit cu atentie -
cauta dandon pe gogu si vezi ca gasesti pagina lor - nu am fost la ei am vazut doar in topicul ala

https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare


https://www.clubopel.com/vie...ratare+injectoare

Succes si sa nu uiti sa postezi ce ai facut daca te duci sa le cureti. Mai sunt si altii interesati de problema si ar fi bine sa devina util acest topic Confused
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua. Datorita problemei expusa mai jos (cu ajutorul umanitar) o sa fac un drum la Bucuresti cu masina si ma gandeam daca tot fac plinul sa pun in rezervor un aditiv de benzina (care scrie pe el ca ar curata injectoarele). Se merita? Ar ajuta cu ceva? Ar dauna cu ceva? Injectoarele se pot curata in regim propriu? Sau e mai sigur la service (am inteles ca sunt 2 metode: chimic si cu ultrasunete)? Multumesc. Astept raspuns urgent daca se poate pana in ora 15:30 can voi pleca la drum.
  • thrill

  • Mesaje scrise: 860
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 2003 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jul 2008

  • Mesaj Privat
aditivii nu sunt recomandati de producator.. eu unu am pus unu sa curete injectoarele si nu stiu daca este efectul placebo dar mie mi se pare ca a facut treaba. eventual fa un full cu efix sau carerra (sunt aditivate). indicat e sa le cureti prin metodele amintite de mai sus. acum nu stiu daca strica sa bagi si un aditivant in benzina, ideea e ca ,creste cifra octanica a combustibilului din cate stiu eu.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cea mai simpla, sigura, ieftina si testata metoda de curatare injectoare este sa mergi citeva mii de km cu benzina FX de la Rompetrol. Injectoarele se demonteaza usor si le poti duce la unii pentru curatare dar grija mare la cine mergi.
  • therealovy77

  • Mesaje scrise: 245
  • Locatie: Braila
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Dupa drumul la Bucuresti + Targoviste de 2 ori si inapoi (cam 850 km) pot spune ca merge mai bine (raspuns ceva mai bun la accelerare , mai multa forta, nu e placebo), asta cu benzina normala ca si pana acum (PetromV 95), aia cu aditivul e terminata de mult.
Mai revin cu impresii.
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Corect. Asta nu inseamna ca injectoarele au ceva neaparat. Drumul lung cu turatii ceva mai mari, cu viteze ceva mai mari, adica croaziera mai in forta cumulat cu durate mai lungi de mers, toate se traduc in ridicarea temperaturii la catalizator si sonde lambda. Ori acest lucru poate fi si benefic pentru o curatare de anumite depozite de suprafata nearse. Masina care face porniri dese si drumuri scurte cumulat cu temperatura mediului nu are cum sa tina parametrii setati prea mult timp si totdeauna vor fi probleme. De aceea un drum lung in forta este benefic.
  • snp_sfy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 zioxe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Salutare,as avea si eu o problema cu masinuta (imi trepideaza motorul de la un timp de vreme),sa fie din cuza injectoarelor? Se poate sa fie infundate?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut, vad ca nu a incercat sa-ti raspunda nimeni pana acum. Fa intai o diagnoza sa vezi in ce parametri se situeaza motorul. Si aseaza-te serios pe citit, ca la Agila ai ce afla, mai ales ca manual service la aceasta masina ... niet!
  • snp_sfy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 zioxe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
multumesc!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Foarte des am intilnit trepidatii de la bujii si egr.
  • snp_sfy

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Arges
  • Masina: Agila 2001 zioxe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc,pt.imformatie.Si daca ar fi sa schimb bujiile,ce mi-ai recomanda(ca marca de buji ma refer),avind in vedere ca masina mea este din 2000 si motor de 973cc?
  • petrecila

  • Mesaje scrise: 1,096
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Citeste si te vei lamuri
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9845
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am dezgropat topicul cu injectoarele. Am tot scris eu pe aici si am intrebat, am o problema de care nu reusesc sa scap. Imi dadea 0300, 0301 si 0303 la viteza si sarcina mare, adica misfire pe cilindrii 1 si 3. Am luat toate pe rand, incepand de la schimbatul bujiilor, masurat compresia care e ok, schimbat EGR (am scapat de o eroare 1405 de EGR), solutie de curatat injectoare si in final am fost la un Bosch Service sa imi curete ei injectoarele. Urma sa cumpar o bobina de inductie, daca nu se rezolva cu curatarea.

Aici in schimb s-a intamplat altceva. Dupa curatare, masina pornea mai greu, tragea mai prost si, la un drum lung ieri si azi, mi-a dat din nou eroare in accelerare, dar la viteza mult mai mica decat inainte, pe la 70 la ora pe un deal in vit. a 5-a, deci la sarcina destul de mare pe motor. Am incercat o viteza maxima si mi-a dat din nou eroarea pana in 120, mai repede decat pana acum, cand eroarea aparea pe la 130. Cand apare, se aprinde inidicatorul de poluare (motorul) si masina merge in 3 sau chiar 2 cilindrii, isi revine dupa oprire/pornire motor, ultimele dati am oprit/pornit chiar din mers. M-am cam intristat la inceput, dar odata ajuns acasa am citit codurile de eroare stocate si... surpriza. 0300, 0303 si 0304! Adica defectul s-a mutat de la 1 si 3 la 3 si 4 dupa curatatul injectoarelor, ceea ce ma face sa trag singura concluzie posibila, ca la curatare au fost scoase si cand s-au montat inapoi, cele cu probleme s-au pus pe 3 si 4 - adica pana la urma problema e de la injectoare, nu de la bobina de inductie, care nu e tocmai ieftina si eram gata sa o comand luni,

A mai avut cineva probleme de genul asta cu injectoarele? Ma gandesc ca, fiind proaspat curatate, problema ar putea sa fie pe partea electrica. Oare se explica faptul ca merge ceva mai slab masina (sa zicem cu 10% mai slab) datorita faptului ca, daca inainte aveam probleme pe cilindrii 1 si 3, neconsecutivi, acum am pe 3 si 4, adica are 2 aprinderi succesive nereusite? Eu as cam schimba injectoarele cu probleme, ca am vazut cu surprindere ca sunt foarte ieftine, 2 injectoare sunt mai ieftine decat o bobina de inductie... Oricum, o sa revin cu ceva concluzii zilele astea, banuiam totusi ca e ceva de alimentare nu de scanteie, ca masina stand pe loc se tureaza la rosu si inapoi fara nici o ezitare, la fel si daca merg pe plat, apare doar in sarcina mare. Se scot greu injectoarele afara? Ca as inversa intre ele maine injectoarele 2 si 3, sa vad daca se muta problema pe 2 si 4. Are cineva o schema de demontare de prin TIS?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Eu stiu ce au curatat ? De obicei se curata cele ce CDTI, restul DTI se repara si la benzinare de obicei inlocuire.
Cauta la publicitate user cocosai ca it da rampa intreaga si nu mai faci experiente, sigur e mai ieftin decat 'curatare'.
De inlocuit dureaza 30min cu tigara cu tot daca e unul mai experimentat sau tehnic in zona.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns, am comandat 2 injectoare noi, sunt atat de ieftine ca nu merita sa ma incurc (le pot lua la un pret mai special). Daca se rezolva, o sa mai iau inca 2 si stiu ca le am pe toate noi. Sper sa-i dau de cap, ca de o luna tot incerc sa aflu care e cauza.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Noi sunt scumpe, refurbished ieftin dar sunt SH chiar daca arata ca noi. De obicei injectoarele la Z10/12XE si restul neamului nu pica si le gasesti bune SH la 40lei ca nimeni nu le cumpara.
  • hcampian

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Agila 2001 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Revin cu concluzia problemei de mai sus (misfire pe 2 cilindrii doar in sarcina mare, peste 130 km/h, la accelerare pe loc urca si sta fara probleme in 6000 rpm). Am schimbat doua injectoare, de pe cilindrii care dadeau misfire, cu altele noi. Problema pare ca s-a rezolvat, masina accelereaza mult mai constant si mai repede peste 100 km/h, am reusit sa ating 145 si nu a mai dat nici o eroare, dar oricum se simte ca merge altfel. Inca nu am iesit pe autostrada sa pot sa tin un 140 mai mult timp sa vad, dar se pare ca asta a fost pana la urma.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR